Страница 2 от 3
Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Публикувано на: 10 Апр 2014 13:25
от Diesel 2 D 4D
Виждам само догатки, че се пишат тук, а аз искам да чуя от някой със Корола 2 D4D 2001 - 2006 г. да сподели как пали този звяр???
Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Публикувано на: 10 Апр 2014 13:33
от scorpion
OFF: Трябва да врътнеш ключа на позиция он. Светва индикатора на подгр.свещи. Нормално гасне за около 2 секунди. Въртиш с ключа за палене и най-общо и изразно казано трябва да бъде: Цък - 1 сек, 2 сек - виу, виу - бръ-ъ-ъ-ъ-ъммммммм biggrin.gif максимум два пъти виу виу. biggrin.gif
При мен пали на четвърт оборот с изгасване на индикатора на подгр.свещи за около две секунди. Когато е по-студено може би с идея-две повече.
Акумулатора ми вече е на 5 години (а може и повече, все пак не е бил произведени сложен веднага). Колата е на 60 хиляди. Все още пали така, както като я взех от магазина.
Личното ми менние, че ако не пали като гореописаното

има някакъв проблем.
Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Публикувано на: 10 Апр 2014 13:34
от zi_zi_top
Вече 6 години карам точно такава и ти написах, че пали от 1 оборот.
Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Публикувано на: 10 Апр 2014 13:35
от zi_zi_top
При мен няма виу-виу, а ръм-бръм.

Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Публикувано на: 10 Апр 2014 13:47
от Diesel 2 D 4D
scorpion написа:OFF: Трябва да врътнеш ключа на позиция он. Светва индикатора на подгр.свещи. Нормално гасне за около 2 секунди. Въртиш с ключа за палене и най-общо и изразно казано трябва да бъде: Цък - 1 сек, 2 сек - виу, виу - бръ-ъ-ъ-ъ-ъммммммм biggrin.gif максимум два пъти виу виу. biggrin.gif
При мен пали на четвърт оборот с изгасване на индикатора на подгр.свещи за около две секунди. Когато е по-студено може би с идея-две повече.
Акумулатора ми вече е на 5 години (а може и повече, все пак не е бил произведени сложен веднага). Колата е на 60 хиляди. Все още пали така, както като я взех от магазина.
Личното ми менние, че ако не пали като гореописаното

има някакъв проблем.
Мерси колега, нещо такова е и при мен !
Най-накрая се намери някой да го опише това палене

Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Публикувано на: 10 Апр 2014 13:57
от scorpion
Е радвам, се че макар и с шеговит тон съм помогнал да падне едно съмнение от плещите ти колега biggrin.gif
Дали ще е виу, виу, или дрън-бръм-бръм ... важното е паленето да е бързо.
Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Публикувано на: 10 Апр 2014 15:46
от slowtraveler
scorpion написа:.... максимум два пъти виу виу. biggrin.gif
При мен пали на четвърт оборот ...
Нали знаеш, че едното 'виу' е поне половин оборот
Т.е. пали на втори -трети оборот (първото виу обикновено е между половин и един оборот)..
Нищо притеснително...
Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Публикувано на: 10 Апр 2014 18:50
от memorex
slowtraveler написа:scorpion написа:.... максимум два пъти виу виу. biggrin.gif
При мен пали на четвърт оборот ...
Нали знаеш, че едното 'виу' е поне половин оборот
Т.е. пали на втори -трети оборот (първото виу обикновено е между половин и един оборот)..
Нищо притеснително...
При комънрейла не е като при старите дизели да пали от "четвърт" което разбира се никой не може да определи по слух.Най-малкото тука компютъра определя кога да даде добро за палене в зависимост от няколко сигнала от датчици.При първо палене винаги трябва повече време за достигане определеното налягане в рейката.
Така че според според господата инженери и конструктори поне два оборота на коляновия вал/ един на разпределителните.А ако ти пикае някой дюза/и стават и повече оборотите докато запали или не пали или гасне.
Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Публикувано на: 10 Апр 2014 19:26
от Vesko
Датчика за полочение на коляновият вал колко импулса на оборот дава?
Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Публикувано на: 10 Апр 2014 19:44
от scorpion
slowtraveler написа:scorpion написа:.... максимум два пъти виу виу. biggrin.gif
При мен пали на четвърт оборот ...
Нали знаеш, че едното 'виу' е поне половин оборот
Т.е. пали на втори -трети оборот (първото виу обикновено е между половин и един оборот)..
Нищо притеснително...
Ааа... да чукам на комън рейл мисля че всичко си е ок... Наистина това с виу виу беше шега. Засега пали само като и покажа ключа

Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Публикувано на: 10 Апр 2014 19:46
от slowtraveler
Vesko написа:Датчика за полочение на коляновият вал колко импулса на оборот дава?
Абе той и да дава много импулси (трябва да се види с колко 'зъба' или белега е шайбата на коляновия вал), датчика на положение на разпределителния вал сигурно има един импулс на оборот...
scorpion, не споря - просто е ясно, че на четвърт оборот пали само Skyactiv на Мазда

И то само при сработила старт/стоп система, която да спре коляновия вал в точното положение...
А нормален двигател просто му трябват няколко оборота за да си оправи електроники, налягания и т.н.
На времето на Астричката ме дразнеше това малко по-продължително въртене - наистина правеше поне 2 празни оборота, след което изведнъж стартираше без никакво усилие.
Сега 'танка' и пали много леко - практически не усещаш въртене, а директно старт. Но съм уверен, че прави поне един оборот напразно (което е 3 работни хода на цилиндри)...
Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Публикувано на: 10 Апр 2014 19:56
от scorpion
От всичките автомобили, които съм притежавал първия от тях Москвич 408 И трябваше да бъде ухажван biggrin.gif Особено зимата си беше ритуал. две три напомпвания на педала, смукача издърпан на 2/3, въртене на стартер без газ, палене и после внимателно връщане на смукача.
Ако не съм го карал дълго задължително подкачване на бензин от палчето на помпата докато не се види бензина на орозирчето на карбуратора.... абе истински автомобил biggrin.gif
Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Публикувано на: 10 Апр 2014 20:01
от slowtraveler
scorpion написа:От всичките автомобили, които съм притежавал първия от тях Москвич 408 И трябваше да бъде ухажван biggrin.gif Особено зимата си беше ритуал. две три напомпвания на педала, смукача издърпан на 2/3, въртене на стартер без газ, палене и после внимателно връщане на смукача.
Ако не съм го карал дълго задължително подкачване на бензин от палчето на помпата докато не се види бензина на орозирчето на карбуратора.... абе истински автомобил biggrin.gif
Там и при гасене имаше ритуал - с пълна газ, че да има малко бензин за лесно палене

Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Публикувано на: 10 Апр 2014 20:49
от Airfan
И на Трабанта беше така - ех какви години бяха

Re: Продължително въртене при стартиране на 2 D4D 90 к.с. Ко
Публикувано на: 10 Апр 2014 20:49
от scorpion
biggrin.gif biggrin.gif
Имах един съсед така форсираше жигулката преди да я загаси, че буталата скачаха до 6 етаж на кооперацията.
Абе да сме живи и здрави и колите да ни слушат. Айде наздраве и приятна вечер
