ТВЪРДИ ИЛИ МЕКИ НАКЛАДКИ
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: ТВЪРДИ ИЛИ МЕКИ НАКЛАДКИ
От Плевен е - Музикалната гимназия - няма техническо образование,но колите са му в кръвта biggrin.gif . И ако искаш го попитай Джапанезето каква е разликата между спортни и състезателни накладки, щото на мен лично не ми е ясно.
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: ТВЪРДИ ИЛИ МЕКИ НАКЛАДКИ
Ти щото ми отговри на въпросите горе и реши да напишеш едно заяждане като за награда?!? biggrin.gifRudy написа: Затуй требе некой отатък големата вода да ни ги обясни... Сега ша зема да си демонтирам катализатора и после да го върна обратно - белким допринеса БГ да се оправи...
Нека ти го повторя:
Какви са накладките (меки или твърди), ако:
- цапат много
- износват диска
- спират перфектно
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: ТВЪРДИ ИЛИ МЕКИ НАКЛАДКИ
Аз вече ти отговорих - едни и същи накладки при два различни диска могат да го изтриват повече или да се изтриват повече.
Винаги се изтриват и двете повърхности, и да - има накладки на които са добавени субстанции, които цапат повече, но правят накладките по-твърди от обичайните. Обикновено се прави за да "загреят" по-бързо до работна температура, но не до червено. Когато накладките се трият адекватно в диска (колелото спира да се върти) - спират перфектно. Но отново - такива има и меки и твърди.
Винаги се изтриват и двете повърхности, и да - има накладки на които са добавени субстанции, които цапат повече, но правят накладките по-твърди от обичайните. Обикновено се прави за да "загреят" по-бързо до работна температура, но не до червено. Когато накладките се трият адекватно в диска (колелото спира да се върти) - спират перфектно. Но отново - такива има и меки и твърди.

- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: ТВЪРДИ ИЛИ МЕКИ НАКЛАДКИ
Така по-мога да се съглася. Дано и Аirfan да го прочете, защото по-нагоре ми говореше за някакви бонуси.
За твърдостта на диска няма да говорим, сравняваме спрямо OEM или оригиналния диск на колата.
За твърдостта на диска няма да говорим, сравняваме спрямо OEM или оригиналния диск на колата.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Re: ТВЪРДИ ИЛИ МЕКИ НАКЛАДКИ
Sorry за спама, но това ми звучи като "твърди или меки ц*ц* ? ... за всеки влак си има пътници ...
Аз съм слагал до сега винаги комплекти, като мисля че по някакъв начин ги съгласуват за да се износват по малко, но знам ли ... може и обратното за да имат повече печалба. В интерес на истината, предни дискове и накладки ( по избор на сервиза ... уж убави ) вече след 15 к км на дисковете е започнал да се образува леееко ръбче, може би е нормално.

Аз съм слагал до сега винаги комплекти, като мисля че по някакъв начин ги съгласуват за да се износват по малко, но знам ли ... може и обратното за да имат повече печалба. В интерес на истината, предни дискове и накладки ( по избор на сервиза ... уж убави ) вече след 15 к км на дисковете е започнал да се образува леееко ръбче, може би е нормално.
http://www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF., O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др.
! 5 години гаранция на софтуерните услуги !
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF., O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др.
! 5 години гаранция на софтуерните услуги !
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: ТВЪРДИ ИЛИ МЕКИ НАКЛАДКИ
Няма никакъв смисъл да слагаш само спортни накладки, ако не сложиш и спортни дискове и обратното.Japanese_fever написа:Така по-мога да се съглася. Дано и Аirfan да го прочете, защото по-нагоре ми говореше за някакви бонуси.
За твърдостта на диска няма да говорим, сравняваме спрямо OEM или оригиналния диск на колата.
На Лексъса съм още с оригиналните дискове и накладки (114 х.км) и много силно се съмнявам, че дисковете ще изкарат още два чифта накладки (отпред). Сигурно, това че е хибрид щади спирачките, ама то зависи и от стила на шофиране. Та когато дойде време за смяна ще слагам една от тези комбинации:

+


+


- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: ТВЪРДИ ИЛИ МЕКИ НАКЛАДКИ
Има, ако искаш да минеш по-евтино. Аз знаех, че тези накладки ядат бързо оригинални дискове, но и спират много добре. Мен ме интересуваше второто. А, иначе не ми пречи да сменям дисковете заедно с накладките, въпреки че следвщия път ще сложа по-малко агресивни.Rudy написа: Няма никакъв смисъл да слагаш само спортни накладки, ако не сложиш и спортни дискове и обратното.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: ТВЪРДИ ИЛИ МЕКИ НАКЛАДКИ
Аз понеже съм много неук селски инженер моля високо квалифицирания и с енциклопедични познания колега Джапанезето пак да обясни каква е разликата между спортни и състезателни накладки.И ако може да ми препоръча за моя спортен/състезателен 998 кубиков Ярис някой от двата вида.Може и да не се аргументира много научно,само малко, защото сигурно няма да мога да вникна в сложността на изказа на колегата Джапанезето.Japanese_fever написа:Въй, как разбра? Не си спомням да си ми карал колата?Airfan написа:
Спортните накладки може да спират, но го правят след като ги загрееш добре. Преди това са студени, скърцат и със сигурност спират по-зле от ОЕМ такива, според мен. С нормално каране в града не виждам как да ги загрееш, за това са и спортни - с карбон и разни други екстри.
Ти въобще карал ли си със спортни накладки и правиш ли разлика м/у спортни и състезателни накладки?
Това да не са ти гуми да ги загряваш?
А на дълга права като ти изстинат спирачките как ще спреш после?
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: ТВЪРДИ ИЛИ МЕКИ НАКЛАДКИ
За ц"ц"те -твърди,и да не цапат.За накладките и дисковете - оригинални,препоръчани от производителяsteich написа:Sorry за спама, но това ми звучи като "твърди или меки ц*ц* ? ... за всеки влак си има пътници ...![]()
Аз съм слагал до сега винаги комплекти, като мисля че по някакъв начин ги съгласуват за да се износват по малко, но знам ли ... може и обратното за да имат повече печалба. В интерес на истината, предни дискове и накладки ( по избор на сервиза ... уж убави ) вече след 15 к км на дисковете е започнал да се образува леееко ръбче, може би е нормално.

Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: ТВЪРДИ ИЛИ МЕКИ НАКЛАДКИ
На теб не ти трябват нито спортни, нито състезателни накладки.nowyaris написа:И ако може да ми препоръча за моя спортен/състезателен 998 кубиков Ярис някой от двата вида.Може и да не се аргументира много научно,само малко, защото сигурно няма да мога да вникна в сложността на изказа на колегата Джапанезето.
Колата ти не се нуждае от такива екстри, ако караш само на улицата.
Основните разлики са в състава на самата накладка и това, че спортните са много по-шумни, също запат и при тях може да се наложи да ги загрееш. Състезателните не се препоръчват да караш по улицата с тях, докато със спортните можеш да караш, където искаш и си ловят по всяко време, не е нужно да ги загряваш.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: ТВЪРДИ ИЛИ МЕКИ НАКЛАДКИ
Аха,разбрах.Със спортните мога да спортувам,мога и да не спортувам.Със състезателните мога само да се състезавам,но не мога да спортувам.Ама пак не разбрах всичко,щото моя недостатъчно развит мозък му е трудно да разбере СЪСТЕЗАНИЯТА не са ли вид СПОРТ.И ако реша да се състезавам дали спортувам или не.И ако реша да се състезавам със спортни накладки дали няма да объркам нещо,щото трябва да обеснявам на накладките че в момента се състезавам,а не спортувам.Джапанезе , ега ти кашата дето ми я натвори в главатаJapanese_fever написа:На теб не ти трябват нито спортни, нито състезателни накладки.nowyaris написа:И ако може да ми препоръча за моя спортен/състезателен 998 кубиков Ярис някой от двата вида.Може и да не се аргументира много научно,само малко, защото сигурно няма да мога да вникна в сложността на изказа на колегата Джапанезето.
Колата ти не се нуждае от такива екстри, ако караш само на улицата.
Основните разлики са в състава на самата накладка и това, че спортните са много по-шумни, също запат и при тях може да се наложи да ги загрееш. Състезателните не се препоръчват да караш по улицата с тях, докато със спортните можеш да караш, където искаш и си ловят по всяко време, не е нужно да ги загряваш.




Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: ТВЪРДИ ИЛИ МЕКИ НАКЛАДКИ
Japanese_fever написа:... спортните ... може да се наложи да ги загрееш. Състезателните ... не е нужно да ги загряваш.
Я сега обяснии, че се обърках?!Japanese_fever написа:... Това да не са ти гуми да ги загряваш?
А на дълга права като ти изстинат спирачките как ще спреш после?
Колкото до икономията при спортни накладки и обикновени дискове - като смениш дискове, които струват поне колкото три чифта накладки, къде отива евтиното?
ПП. За ц*ц*те то зависи и от диференциала, но определено предпочитам да не цапат...

- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: ТВЪРДИ ИЛИ МЕКИ НАКЛАДКИ
Не знам за какво говориш. Оригиналните дискове ми излизат колкото спортните накладки.Rudy написа: Колкото до икономията при спортни накладки и обикновени дискове - като смениш дискове, които струват поне колкото три чифта накладки, къде отива евтиното?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Toyo_driver
- Мнения: 220
- Регистриран на: 19 Ное 2011 10:21
- Местоположение: Русе
Re: ТВЪРДИ ИЛИ МЕКИ НАКЛАДКИ
laugh.gif laugh.gif laugh.gif Е няма такава дискусия спортни или състезателни.... Вие пичове ме развеселихте laugh.gif laugh.gif laugh.gif
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: ТВЪРДИ ИЛИ МЕКИ НАКЛАДКИ
А,не ние,градско.Само Джапанезето.С него наоколо никога не е скучно.... .Toyo_driver написа:laugh.gif laugh.gif laugh.gif Е няма такава дискусия спортни или състезателни.... Вие пичове ме развеселихте laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта