ТВЪРДИ ИЛИ МЕКИ НАКЛАДКИ

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Re: ТВЪРДИ ИЛИ МЕКИ НАКЛАДКИ

Мнение от nowyaris » 08 Апр 2014 10:45

От Плевен е - Музикалната гимназия - няма техническо образование,но колите са му в кръвта biggrin.gif . И ако искаш го попитай Джапанезето каква е разликата между спортни и състезателни накладки, щото на мен лично не ми е ясно.
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: ТВЪРДИ ИЛИ МЕКИ НАКЛАДКИ

Мнение от Japanese_fever » 08 Апр 2014 17:07

Rudy написа: Затуй требе некой отатък големата вода да ни ги обясни... Сега ша зема да си демонтирам катализатора и после да го върна обратно - белким допринеса БГ да се оправи...
Ти щото ми отговри на въпросите горе и реши да напишеш едно заяждане като за награда?!? biggrin.gif
Нека ти го повторя:

Какви са накладките (меки или твърди), ако:
- цапат много
- износват диска
- спират перфектно
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
Rudy
Мнения: 1347
Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Re: ТВЪРДИ ИЛИ МЕКИ НАКЛАДКИ

Мнение от Rudy » 08 Апр 2014 17:51

Аз вече ти отговорих - едни и същи накладки при два различни диска могат да го изтриват повече или да се изтриват повече.
Винаги се изтриват и двете повърхности, и да - има накладки на които са добавени субстанции, които цапат повече, но правят накладките по-твърди от обичайните. Обикновено се прави за да "загреят" по-бързо до работна температура, но не до червено. Когато накладките се трият адекватно в диска (колелото спира да се върти) - спират перфектно. Но отново - такива има и меки и твърди.
Изображение

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: ТВЪРДИ ИЛИ МЕКИ НАКЛАДКИ

Мнение от Japanese_fever » 08 Апр 2014 18:06

Така по-мога да се съглася. Дано и Аirfan да го прочете, защото по-нагоре ми говореше за някакви бонуси.
За твърдостта на диска няма да говорим, сравняваме спрямо OEM или оригиналния диск на колата.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

steich
Мнения: 257
Регистриран на: 25 Окт 2008 23:01
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: ТВЪРДИ ИЛИ МЕКИ НАКЛАДКИ

Мнение от steich » 08 Апр 2014 18:25

Sorry за спама, но това ми звучи като "твърди или меки ц*ц* ? ... за всеки влак си има пътници ... tooth.gif

Аз съм слагал до сега винаги комплекти, като мисля че по някакъв начин ги съгласуват за да се износват по малко, но знам ли ... може и обратното за да имат повече печалба. В интерес на истината, предни дискове и накладки ( по избор на сервиза ... уж убави ) вече след 15 к км на дисковете е започнал да се образува леееко ръбче, може би е нормално.
http://www.fapremove.com

Програмиране на TPMS сензори.

Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF., O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др.

! 5 години гаранция на софтуерните услуги !

Аватар
Rudy
Мнения: 1347
Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Re: ТВЪРДИ ИЛИ МЕКИ НАКЛАДКИ

Мнение от Rudy » 08 Апр 2014 18:59

Japanese_fever написа:Така по-мога да се съглася. Дано и Аirfan да го прочете, защото по-нагоре ми говореше за някакви бонуси.
За твърдостта на диска няма да говорим, сравняваме спрямо OEM или оригиналния диск на колата.
Няма никакъв смисъл да слагаш само спортни накладки, ако не сложиш и спортни дискове и обратното.
На Лексъса съм още с оригиналните дискове и накладки (114 х.км) и много силно се съмнявам, че дисковете ще изкарат още два чифта накладки (отпред). Сигурно, това че е хибрид щади спирачките, ама то зависи и от стила на шофиране. Та когато дойде време за смяна ще слагам една от тези комбинации:
Изображение
+
Изображение


Изображение
+
Изображение
Изображение

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: ТВЪРДИ ИЛИ МЕКИ НАКЛАДКИ

Мнение от Japanese_fever » 08 Апр 2014 19:20

Rudy написа: Няма никакъв смисъл да слагаш само спортни накладки, ако не сложиш и спортни дискове и обратното.
Има, ако искаш да минеш по-евтино. Аз знаех, че тези накладки ядат бързо оригинални дискове, но и спират много добре. Мен ме интересуваше второто. А, иначе не ми пречи да сменям дисковете заедно с накладките, въпреки че следвщия път ще сложа по-малко агресивни.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Re: ТВЪРДИ ИЛИ МЕКИ НАКЛАДКИ

Мнение от nowyaris » 08 Апр 2014 20:05

Japanese_fever написа:
Airfan написа:
Спортните накладки може да спират, но го правят след като ги загрееш добре. Преди това са студени, скърцат и със сигурност спират по-зле от ОЕМ такива, според мен. С нормално каране в града не виждам как да ги загрееш, за това са и спортни - с карбон и разни други екстри.
Въй, как разбра? Не си спомням да си ми карал колата?
Ти въобще карал ли си със спортни накладки и правиш ли разлика м/у спортни и състезателни накладки?
Това да не са ти гуми да ги загряваш? tooth.gif
А на дълга права като ти изстинат спирачките как ще спреш после? unsure.gif
Аз понеже съм много неук селски инженер моля високо квалифицирания и с енциклопедични познания колега Джапанезето пак да обясни каква е разликата между спортни и състезателни накладки.И ако може да ми препоръча за моя спортен/състезателен 998 кубиков Ярис някой от двата вида.Може и да не се аргументира много научно,само малко, защото сигурно няма да мога да вникна в сложността на изказа на колегата Джапанезето.
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Re: ТВЪРДИ ИЛИ МЕКИ НАКЛАДКИ

Мнение от nowyaris » 08 Апр 2014 20:11

steich написа:Sorry за спама, но това ми звучи като "твърди или меки ц*ц* ? ... за всеки влак си има пътници ... tooth.gif

Аз съм слагал до сега винаги комплекти, като мисля че по някакъв начин ги съгласуват за да се износват по малко, но знам ли ... може и обратното за да имат повече печалба. В интерес на истината, предни дискове и накладки ( по избор на сервиза ... уж убави ) вече след 15 к км на дисковете е започнал да се образува леееко ръбче, може би е нормално.
За ц"ц"те -твърди,и да не цапат.За накладките и дисковете - оригинални,препоръчани от производителя :thumbsup:
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: ТВЪРДИ ИЛИ МЕКИ НАКЛАДКИ

Мнение от Japanese_fever » 08 Апр 2014 20:46

nowyaris написа:И ако може да ми препоръча за моя спортен/състезателен 998 кубиков Ярис някой от двата вида.Може и да не се аргументира много научно,само малко, защото сигурно няма да мога да вникна в сложността на изказа на колегата Джапанезето.
На теб не ти трябват нито спортни, нито състезателни накладки.
Колата ти не се нуждае от такива екстри, ако караш само на улицата.

Основните разлики са в състава на самата накладка и това, че спортните са много по-шумни, също запат и при тях може да се наложи да ги загрееш. Състезателните не се препоръчват да караш по улицата с тях, докато със спортните можеш да караш, където искаш и си ловят по всяко време, не е нужно да ги загряваш.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Re: ТВЪРДИ ИЛИ МЕКИ НАКЛАДКИ

Мнение от nowyaris » 08 Апр 2014 21:46

Japanese_fever написа:
nowyaris написа:И ако може да ми препоръча за моя спортен/състезателен 998 кубиков Ярис някой от двата вида.Може и да не се аргументира много научно,само малко, защото сигурно няма да мога да вникна в сложността на изказа на колегата Джапанезето.
На теб не ти трябват нито спортни, нито състезателни накладки.
Колата ти не се нуждае от такива екстри, ако караш само на улицата.

Основните разлики са в състава на самата накладка и това, че спортните са много по-шумни, също запат и при тях може да се наложи да ги загрееш. Състезателните не се препоръчват да караш по улицата с тях, докато със спортните можеш да караш, където искаш и си ловят по всяко време, не е нужно да ги загряваш.
Аха,разбрах.Със спортните мога да спортувам,мога и да не спортувам.Със състезателните мога само да се състезавам,но не мога да спортувам.Ама пак не разбрах всичко,щото моя недостатъчно развит мозък му е трудно да разбере СЪСТЕЗАНИЯТА не са ли вид СПОРТ.И ако реша да се състезавам дали спортувам или не.И ако реша да се състезавам със спортни накладки дали няма да объркам нещо,щото трябва да обеснявам на накладките че в момента се състезавам,а не спортувам.Джапанезе , ега ти кашата дето ми я натвори в главата unsure.gif wacko.gif hmm.gif .Защо,по дяволите,постъпваш така с мен и с колегите. no.gif
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....

Аватар
Rudy
Мнения: 1347
Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Re: ТВЪРДИ ИЛИ МЕКИ НАКЛАДКИ

Мнение от Rudy » 08 Апр 2014 21:48

Japanese_fever написа:... спортните ... може да се наложи да ги загрееш. Състезателните ... не е нужно да ги загряваш.
Japanese_fever написа:... Това да не са ти гуми да ги загряваш? tooth.gif
А на дълга права като ти изстинат спирачките как ще спреш после? unsure.gif
Я сега обяснии, че се обърках?!
Колкото до икономията при спортни накладки и обикновени дискове - като смениш дискове, които струват поне колкото три чифта накладки, къде отива евтиното?

ПП. За ц*ц*те то зависи и от диференциала, но определено предпочитам да не цапат...
Изображение

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: ТВЪРДИ ИЛИ МЕКИ НАКЛАДКИ

Мнение от Japanese_fever » 08 Апр 2014 21:51

Rudy написа: Колкото до икономията при спортни накладки и обикновени дискове - като смениш дискове, които струват поне колкото три чифта накладки, къде отива евтиното?
Не знам за какво говориш. Оригиналните дискове ми излизат колкото спортните накладки.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
Toyo_driver
Мнения: 220
Регистриран на: 19 Ное 2011 10:21
Местоположение: Русе

Re: ТВЪРДИ ИЛИ МЕКИ НАКЛАДКИ

Мнение от Toyo_driver » 08 Апр 2014 21:51

laugh.gif laugh.gif laugh.gif Е няма такава дискусия спортни или състезателни.... Вие пичове ме развеселихте laugh.gif laugh.gif laugh.gif

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Re: ТВЪРДИ ИЛИ МЕКИ НАКЛАДКИ

Мнение от nowyaris » 08 Апр 2014 22:02

Toyo_driver написа:laugh.gif laugh.gif laugh.gif Е няма такава дискусия спортни или състезателни.... Вие пичове ме развеселихте laugh.gif laugh.gif laugh.gif
А,не ние,градско.Само Джапанезето.С него наоколо никога не е скучно.... .
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта