Hilux vs. RAV4?
мани ти теа лафове, веднъж качиш ли се в нова кола....после е мъка да вземеш 2-ра, 3-та и ли еди коя си употреба.ugabuga написа:az ne moga da razbera shto hora si vzemat novi koli, chisto novi.
Ako e na 10,000mili darechem kolata e taman razrabotena i razlikata v cenata e sigurno nad 15% che i poveche
- Xeku
- Мнения: 1396
- Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Xeku написа:Това ми напонмя на лафовете на Ситроенджиите, че ако веднъж седнеш в такава кола, за друга няма и да помислиш и т.н. бла, бла, бла...the_rider, май и ти в миналото имаше Ситроен, както и аз, нали не се бъркам? Значи имало и изключения от правилото...


Аз като собственик от вече 6 месеца на Тойота Найейс - 2.5 Д4-Д, мога да кажа, че е удобен за пътуване на дълго, място бол - пътнически е 8 местен - същия двигател е като на Хайлукс-а 102 коня, тромав си е то не е лека кола. при 80-90 средно - разход 7, при 100-110 - 8р у града 8-9 макс.
Мъката е другаде, но вече на новите май са го оправили - турили са ЛСД на задния диференциал - щото инак си е луд дрифтаджия буса, пикапа едва ли е така, но за мен е малък като обем
Мъката е другаде, но вече на новите май са го оправили - турили са ЛСД на задния диференциал - щото инак си е луд дрифтаджия буса, пикапа едва ли е така, но за мен е малък като обем
3,0 D4D двойна кабина, навъртях вече 10000км.
На магистралата го карам 130км/ч и харчи 8,5-9,0 л, ако караш с 80-90км/ч харчи 7,5л, градско 9,5л, повече от 150 не съм вдигал щото-разработка, возията е средна работа, отзад е по-твърдо от Land-а, но дупките ги яде плавно, 170коня е и дърпа здраво.
Удължената кабина вози по твърдо, 2,5 D4D е 120коня и осезателно по слаб, а за 102коня не знам не съм карал.
Ако има нещо друго - питай!!!
На магистралата го карам 130км/ч и харчи 8,5-9,0 л, ако караш с 80-90км/ч харчи 7,5л, градско 9,5л, повече от 150 не съм вдигал щото-разработка, возията е средна работа, отзад е по-твърдо от Land-а, но дупките ги яде плавно, 170коня е и дърпа здраво.
Удължената кабина вози по твърдо, 2,5 D4D е 120коня и осезателно по слаб, а за 102коня не знам не съм карал.
Ако има нещо друго - питай!!!
ако си вземаш каквато и да е тойота,не купувай изработка за европазара.Има други места от където да я вземеш-хем по-евтина ,хем и 100процента сглобено в Японияroumen68 написа:Благодаря ви за мненията!
Покупката я планирам за догодина, но от сега още се люшкам ту към Рава, ту към Хайлукса.
Рав4 е по-икономичен, пълен с глезотийки като охлаждаща се жабка, старт на двигателя с чип и бутон, отопляеми седалки, кожен салон и т.н.
Хайлукса пък направо вдъхва страхопочитание с размер и дизайн. И да го товаря с багажи - рядко ще надхвърлят 100-150 кг, най-често под 100 кг. Но може да са обемни. Отзад окачването е с листови ресьори - като на камион. Дали пък няма прекалено твърда возия и при малки дупки задницата - като ненатоварена да подскача от твърдото окачване? Все пак не искам да си разбивам бъбреците.
После - Авенсиса сега си го карам на извънградско с разход към 4,5 при спокойно шофиране. С Хайлукса дали ще мога да се въртя около 6,0 или ще е повечко при същият маниер на шофиране?
Хубавата кола е като хубавата жена-консумативите й са скъпи...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Majestic-12 [Bot] и 9 госта