Re: Пали трудно
Публикувано на: 31 Яну 2014 20:52
Кики, откачи си кабела за подгрева или махни релето/бушона и ще разбереш 

По-трудно от трудното, ама ще запалиKiki написа:Интерестно как щеше да пали, ако беше изгоряла и четвъртата.![]()
И аз така мисля... Лятото особено над +10С би трябвало въобще да не пуска свещите...JapCar написа:Мисля, че лятно време ще запали от първия път(без да съм пробвал) ...зимата зависи от температурата.
Не искам, защото говоря за палене в сегашния студ -10С и не ми се дават пари за акумулатор ли, за стартер ли?! biggrin.gifslowtraveler написа:Кики, откачи си кабела за подгрева или махни релето/бушона и ще разбереш
Ма на вас и четвърта свещ ли ви слагат бре ? .. laugh.gifKiki написа:Интерестно как щеше да пали, ако беше изгоряла и четвъртата.![]()
С TIS ще прочетеш/изтриеш грешки ако има записани, но щом не ти свети чек енджина и да има записани грешки не са фатални за неплене. При контакт друго няма да видиш, но опитай докато въртиш, натисни червения бутон долу в дясно да направи запис 15 сек и после виж налягане в рейла вдига ли. Говоря за страницата където виждаш данните на живо.icy написа:Утре ще имам кабел и лаптоп с TIS ,но незнам дали ще мога да проверя за грешки при незапалил автомобил.Идеи приемам всякъкви ,въпреки че е доста хладничко в Русе но ще го преглътна![]()
Сваляй клапанчетата на помпата и ги почисти и продухай и после се моли да запали ..icy написа:Идеи приемам всякъкви ,въпреки че е доста хладничко в Русе но ще го преглътна![]()
Задължително смени и горивния филтър,по възможност с оригинален!martod написа:Сваляй клапанчетата на помпата и ги почисти и продухай и после се моли да запали ..icy написа:Идеи приемам всякъкви ,въпреки че е доста хладничко в Русе но ще го преглътна![]()
Е, само него ли..., други колеги във всяка тема, независимо от проблема, винаги съвета е- всички филтри и масла (и кабинния и масл. в скор. кутия)...и то със най качествените и ако не се оправи иди в сервиза.veso_hds написа: Задължително смени и горивния филтър,по възможност с оригинален!
Това за филтъра го написах като добавка към препоръката на martod да почисти клапаните(не знам на този мотор 1 ли е или са 2),защото имах подобен случай с моята равка.В оторизирания сервиз в Бургас ми казаха,че при почистване на клапаните на ГНП задължително се сменя и горивния филтър.А какъв филтър да сложи всеки си решава сам.JapCar написа:Е, само него ли..., други колеги във всяка тема, независимо от проблема, винаги съвета е- всички филтри и масла (и кабинния и масл. в скор. кутия)...и то със най качествените и ако не се оправи иди в сервиза.veso_hds написа: Задължително смени и горивния филтър,по възможност с оригинален!
Все пак трябва да има някаква логика в съветите, а не щото някой винаги това казва... и при някой нещо си се оправило след смяна на филтъра...
Колегата каза, че е отварял филтъра, нормално се пълни, втвърдява бутона..., е ако има съмнения във филтъра , може да развие изхода му към помпата, да помпи и да види дали минава гориво, па тогава да тича за нов и то...задължително оригинален,... щото ако не е оригинален, пак няма да запали.
Ако филтъра е кофти или позапушен с парафин в големия студ, все ще припалва малко и евентуално ще има недостиг на гориво при високи обороти.
Та, причините за непалене може да са много, но за филтъра може да се направи някаква проверка преди да се сменя, а а щом го е отварял, значи, че не е с 2 леви ръце боднати в г@зъ и вероятно знае за какво е филтъра и кога го е сменял.
Да ти бяха казали защо е задължително, че да им направиш оборот ли, или имат нещо наум,след като тези клапани са след филтъра? Ако филтъра е стар е вероятно да е задръстен и не пуска достатъчно гориво, което не пречи на клапаните, а едва ли дупките му са станали по-големи, пуска по-едри частици и задръства клапаните.veso_hds написа:В оторизирания сервиз в Бургас ми казаха,че при почистване на клапаните на ГНП задължително се сменя и горивния филтър.А какъв филтър да сложи всеки си решава сам.
Двигателя ти е вероятно 1CD...и има 2 клапана. Потърси из форума с търсачката (SCV клапани), много пъти е писано, съвсем наскоро пак писах нещо за това , бях посочил и клип в youtube...icy написа:Утре ще потърся клапаните и да видя да ги изчистя,някой може да ме упъти ако ги е чистил.