Страница 2 от 3

Re: Пали трудно

Публикувано на: 31 Яну 2014 20:52
от slowtraveler
Кики, откачи си кабела за подгрева или махни релето/бушона и ще разбереш :)

Re: Пали трудно

Публикувано на: 31 Яну 2014 21:11
от TATI
Kiki написа:Интерестно как щеше да пали, ако беше изгоряла и четвъртата. rolleyes.gif smile.gif
По-трудно от трудното, ама ще запали :)

Re: Пали трудно

Публикувано на: 01 Фев 2014 01:16
от JapCar
Мисля, че лятно време ще запали от първия път(без да съм пробвал) ...зимата зависи от температурата.

Re: Пали трудно

Публикувано на: 01 Фев 2014 06:06
от slowtraveler
JapCar написа:Мисля, че лятно време ще запали от първия път(без да съм пробвал) ...зимата зависи от температурата.
И аз така мисля... Лятото особено над +10С би трябвало въобще да не пуска свещите...
Но зимата под -10-15 би трябвало да има сериозен проблем или невъзможност за палене...

Re: Пали трудно

Публикувано на: 01 Фев 2014 06:45
от Kiki
slowtraveler написа:Кики, откачи си кабела за подгрева или махни релето/бушона и ще разбереш :)
Не искам, защото говоря за палене в сегашния студ -10С и не ми се дават пари за акумулатор ли, за стартер ли?! biggrin.gif tongue.gif

Re: Пали трудно

Публикувано на: 01 Фев 2014 09:59
от martod
Kiki написа:Интерестно как щеше да пали, ако беше изгоряла и четвъртата. rolleyes.gif smile.gif
Ма на вас и четвърта свещ ли ви слагат бре ? .. laugh.gif
На моята са и сложили само 3 и си пали при -8 с откачен кабел за подгрева, и то от първи път само с малко по удължено въртене на стартера . biggrin.gif
Единствения и недостатък е, че не е Тойота .. tongue.gif

Re: Пали трудно

Публикувано на: 01 Фев 2014 16:32
от icy
За да не пускам нова тема ще пиша тук.Проблемът ми е че авенсисът ми Д4Д 2000г. изобщо не пали/проблемът се появи вчера сутринта при опит за запалване и температура -17градуса/.Върти като ненормален но дори и не прави опит да запали или притресе-просто си върти.Проверих всички свещи направо с кабел към акумулатора и всички загряват постепенно от върха нагоре за около 3-4 секунди.Свалих горивният филтър и развих отдолу да изтече каквото има и си изтече бледо жълтеникава нафта около 60-70мл и вътре си бълбукаше още и нямаше следи от други консистенции вътре като у бръкнах в "дупето".След като го монтирах го напомпих отгоре докато се втвърди съвсем бутончето и след опит да запаля пак си въртеше просто.Предложете друго за разглобявне-проверка.Утре ще имам кабел и лаптоп с TIS ,но незнам дали ще мога да проверя за грешки при незапалил автомобил.Идеи приемам всякъкви ,въпреки че е доста хладничко в Русе но ще го преглътна :)
п.с. на -8-9 си палех сутрин до последно от раз.В нафтата има добавка на GoldEagle против "замръзване"

Re: Пали трудно

Публикувано на: 01 Фев 2014 16:59
от JapCar
icy написа:Утре ще имам кабел и лаптоп с TIS ,но незнам дали ще мога да проверя за грешки при незапалил автомобил.Идеи приемам всякъкви ,въпреки че е доста хладничко в Русе но ще го преглътна :)
С TIS ще прочетеш/изтриеш грешки ако има записани, но щом не ти свети чек енджина и да има записани грешки не са фатални за неплене. При контакт друго няма да видиш, но опитай докато въртиш, натисни червения бутон долу в дясно да направи запис 15 сек и после виж налягане в рейла вдига ли. Говоря за страницата където виждаш данните на живо.
Иначе за непалене може да е мн. ниска компресия на цилиндрите...

Re: Пали трудно

Публикувано на: 01 Фев 2014 18:55
от martod
icy написа:Идеи приемам всякъкви ,въпреки че е доста хладничко в Русе но ще го преглътна :)
Сваляй клапанчетата на помпата и ги почисти и продухай и после се моли да запали .. smile.gif

Re: Пали трудно

Публикувано на: 01 Фев 2014 19:56
от veso_hds
martod написа:
icy написа:Идеи приемам всякъкви ,въпреки че е доста хладничко в Русе но ще го преглътна :)
Сваляй клапанчетата на помпата и ги почисти и продухай и после се моли да запали .. smile.gif
Задължително смени и горивния филтър,по възможност с оригинален!

Re: Пали трудно

Публикувано на: 01 Фев 2014 21:29
от JapCar
veso_hds написа: Задължително смени и горивния филтър,по възможност с оригинален!
Е, само него ли..., други колеги във всяка тема, независимо от проблема, винаги съвета е- всички филтри и масла (и кабинния и масл. в скор. кутия)...и то със най качествените и ако не се оправи иди в сервиза.
Все пак трябва да има някаква логика в съветите, а не щото някой винаги това казва... и при някой нещо си се оправило след смяна на филтъра...
Колегата каза, че е отварял филтъра, нормално се пълни, втвърдява бутона..., е ако има съмнения във филтъра , може да развие изхода му към помпата, да помпи и да види дали минава гориво, па тогава да тича за нов и то...задължително оригинален,... щото ако не е оригинален, пак няма да запали.
Ако филтъра е кофти или позапушен с парафин в големия студ, все ще припалва малко и евентуално ще има недостиг на гориво при високи обороти.
Та, причините за непалене може да са много, но за филтъра може да се направи някаква проверка преди да се сменя, а а щом го е отварял, значи, че не е с 2 леви ръце боднати в г@зъ и вероятно знае за какво е филтъра и кога го е сменял.

Re: Пали трудно

Публикувано на: 01 Фев 2014 22:04
от veso_hds
JapCar написа:
veso_hds написа: Задължително смени и горивния филтър,по възможност с оригинален!
Е, само него ли..., други колеги във всяка тема, независимо от проблема, винаги съвета е- всички филтри и масла (и кабинния и масл. в скор. кутия)...и то със най качествените и ако не се оправи иди в сервиза.
Все пак трябва да има някаква логика в съветите, а не щото някой винаги това казва... и при някой нещо си се оправило след смяна на филтъра...
Колегата каза, че е отварял филтъра, нормално се пълни, втвърдява бутона..., е ако има съмнения във филтъра , може да развие изхода му към помпата, да помпи и да види дали минава гориво, па тогава да тича за нов и то...задължително оригинален,... щото ако не е оригинален, пак няма да запали.
Ако филтъра е кофти или позапушен с парафин в големия студ, все ще припалва малко и евентуално ще има недостиг на гориво при високи обороти.
Та, причините за непалене може да са много, но за филтъра може да се направи някаква проверка преди да се сменя, а а щом го е отварял, значи, че не е с 2 леви ръце боднати в г@зъ и вероятно знае за какво е филтъра и кога го е сменял.
Това за филтъра го написах като добавка към препоръката на martod да почисти клапаните(не знам на този мотор 1 ли е или са 2),защото имах подобен случай с моята равка.В оторизирания сервиз в Бургас ми казаха,че при почистване на клапаните на ГНП задължително се сменя и горивния филтър.А какъв филтър да сложи всеки си решава сам.

Re: Пали трудно

Публикувано на: 01 Фев 2014 22:53
от icy
Горивен филтър MAHLE на няма и 7000 километра,не съм го сменял защото ми се струфа колкото и парафин да е полепнал по него все трябва да запали поне за момент.Колата я карах предната вечер без забележки и откакто я отключих сутринта на -17 не е правила и опит да запали,само си върти.Утре ще потърся клапаните и да видя да ги изчистя,някой може да ме упъти ако ги е чистил.Кофтито е ,е колата ме изостави на един неразринат паркинг в който се набутах вечерта и дори немога да си я прибера и сега "ремонтирам" навън за да не разривам 30-40м от паркинга,а синоптиците изобщо не познават за максималните температури в града ни,които са около минималните последно време :)

Re: Пали трудно

Публикувано на: 01 Фев 2014 23:03
от JapCar
veso_hds написа:В оторизирания сервиз в Бургас ми казаха,че при почистване на клапаните на ГНП задължително се сменя и горивния филтър.А какъв филтър да сложи всеки си решава сам.
Да ти бяха казали защо е задължително, че да им направиш оборот ли, или имат нещо наум,след като тези клапани са след филтъра? Ако филтъра е стар е вероятно да е задръстен и не пуска достатъчно гориво, което не пречи на клапаните, а едва ли дупките му са станали по-големи, пуска по-едри частици и задръства клапаните.
А ако бяха казали, задължително да смениш акумулатора, антифриза, водата в казанчето за чистачките или спирачна течност, нямаше ли да питаш защо?
Аз не бих приел отговори- аз цял живот това работя и знам какво говоря/правя...

Re: Пали трудно

Публикувано на: 01 Фев 2014 23:12
от JapCar
icy написа:Утре ще потърся клапаните и да видя да ги изчистя,някой може да ме упъти ако ги е чистил.
Двигателя ти е вероятно 1CD...и има 2 клапана. Потърси из форума с търсачката (SCV клапани), много пъти е писано, съвсем наскоро пак писах нещо за това , бях посочил и клип в youtube...