Страница 2 от 3

Re: ел.стъкло като шантаво

Публикувано на: 10 Яну 2014 14:37
от Rudy
mirott написа:Много е вероятно да има буклуци по уплътнението където ляга стъклото и оттам да се шантави. Позачисти ги и тогава пробвай с препрограмиране.
Руди, само Софиянци си са възпитани? И откъде си сигурен, че човека си хвърля фаса през джама?
Зависи какъв смисъл влагаш в "Софиянци" - аз нямам предвид днешните жители на столицата... Но иначе - не естествено! Възпитани хора има навсякъде, но не са достатъчно. А на въпроса - ти колко от тръскащите цигарите през прозореца си видял да си гасят и хвърлят фасовете в пепелника на колата?
За мен израза "селянин", не е за произхода, а за манталитета - жалко, че обижда иначе много работливи и възпитани хора, които живеят на село.

Re: ел.стъкло като шантаво

Публикувано на: 10 Яну 2014 15:03
от mirott
От моите познати пушачи не познавам човек, който да си хвърля фаса на земята. Обаче не си тръскат пепелта в джоба:)!

Re: ел.стъкло като шантаво

Публикувано на: 10 Яну 2014 21:24
от zi_zi_top
Изобщо пушенето е много гаден и вреден навик! thumbdown.gif

По същество - може да е прескочил зъби и да се е разцентровало моторчето. В този случай трябва да се презацепи задвижването на стъклото.
Все пак започни с по-лесните варианти - почистване на уплътнителите и препрограмиране. Ако не стане - разглобяване му е майката. hmm.gif

Re: ел.стъкло като шантаво

Публикувано на: 11 Яну 2014 08:16
от t k d4d
TATI написа:Вариант 1: Спри цигарите и няма да се налага да го отваряш и затваряш;
Вариант 2: Рестартирай го и виж дали ще се оправи;
Вариант 3: Копчето ти се прецакало и иска разглобяване и преглед или пък смяна.
Със сигурност има и други причини, но тия са първите и най-лесни за изпълнение, преди да се задълбочаваш в проблема
Абе тати,кво направихме с това рестартиране? Вчера пробвах с 10-тях секунди,че е най лесно. 1-во. При опит да сваля,не помръдва ,чак след 4,5 опита едвам едвам тръгна. След като слезе долу,същата процедура се повтори и нагоре. 2-ро След няколко часа пробвах,вече не затягаше само с една разлика,че преди на 50 отваряне затваряне 1-път беше шантаво,а сега на всеки втори опит,ЗАЩО СИМПТОМИТЕ СЕ УМНОЖИХА ПО 25 ?

Re: ел.стъкло като шантаво

Публикувано на: 11 Яну 2014 09:32
от sha4ev
Пробвай с вд40 да напръскаш навсякъде по оплътнението-водачите,където се движи стъклото,като за целта можеш да използваш удължението на шпрея.

Re: ел.стъкло като шантаво

Публикувано на: 11 Яну 2014 09:51
от slowtraveler
sha4ev написа:Пробвай с вд40 да напръскаш навсякъде по оплътнението-водачите,където се движи стъклото,като за целта можеш да използваш удължението на шпрея.
И после няма да има чистене от мъзгоч :whistle:

Re: ел.стъкло като шантаво

Публикувано на: 11 Яну 2014 10:12
от sha4ev
slowtraveler написа:
sha4ev написа:Пробвай с вд40 да напръскаш навсякъде по оплътнението-водачите,където се движи стъклото,като за целта можеш да използваш удължението на шпрея.
И после няма да има чистене от мъзгоч :whistle:
Да така е,но пробата може да му бъде, като ориентир за по нататашни действия,както го посаветваха колегите.

Re: ел.стъкло като шантаво

Публикувано на: 11 Яну 2014 10:25
от TATI
Абе тати,кво направихме с това рестартиране? Вчера пробвах с 10-тях секунди,че е най лесно. 1-во. При опит да сваля,не помръдва ,чак след 4,5 опита едвам едвам тръгна. След като слезе долу,същата процедура се повтори и нагоре. 2-ро След няколко часа пробвах,вече не затягаше само с една разлика,че преди на 50 отваряне затваряне 1-път беше шантаво,а сега на всеки втори опит,ЗАЩО СИМПТОМИТЕ СЕ УМНОЖИХА ПО 25 ?
Няма логика, значи проблема е другаде.
Я кажи, лесно ли се движи това стъкло спрямо другите?
Ако не те мързи, свали кората и виж какво се случва. Механизма представлява едно моторче и рамена тип ножица на предните стъкла, които контактуват в едни колелца в жлеба на стъклото.
Ама го обясних и аз.

Re: ел.стъкло като шантаво

Публикувано на: 11 Яну 2014 20:34
от zi_zi_top
Ако не си миеш редовно колата се насъбира лепкава кал в уплътнителите и най-много в четката на долната лайсна-уплътнител, като добавим пепелта и катраните от пушенето има всички предпоставки за задържане на стъклото.
Вземи една кофа със сапунена вода, гъба и пластмасов шпател и хубаво измий стъклото и уплътнителите (най-вече четката на хоризонталния).
След като при опита да го препрограмираш са се увеличили проблемите, то най-вероятно задържането на стъклото е причината.

Re: ел.стъкло като шантаво

Публикувано на: 13 Яну 2014 14:03
от ufer
Колега, ако стигнеш до разглобяване виж дали не са счупени някои зъби на пластмасовото зъбно колело като в моя случай и се обади. Опитвам се да поръчам от Щатите само трябва да се види дали е същият модел и да поръчаме заедно, че да е по-евтино.
Power window 1.jpg
Power window 1.jpg (202.66 KiB) Преглеждано 3337 пъти

Re: ел.стъкло като шантаво

Публикувано на: 14 Яну 2014 09:15
от t k d4d
Не съм разглобил,пролетта като се постопли

Re: ел.стъкло като шантаво

Публикувано на: 14 Яну 2014 15:37
от whitefang
Леле какво го направихте горкия колега пушач :)
А по темата - копчето е 2 позиции и за нагоре и за надолу ако караш корола е12 де,че не си пиисал за каква кола става дума
За да слиза автоматично до долу трябва да натиснеш по силно и да усетиш леко прищракване. Подобно и за нагоре.
Ако не изщракало слиза респективно качва малко само и спира. Това е нормалното поведение. Огледалото няма никаква връзка с прозореца. За огледалото най-вероятно ти е заминал единия мотор за съответната ос на въртене.
Авто фунцията на стъклата ако си откачал акумулатора трябва да си програмираш наново.
Има и някаква вероятност да има доста прахоляк и боклуци и да може да натиска микриците за краините положения
Копчето се сваля лесно.Но няма как да пръскаш с контактен спреи и да се оправи ако са се попрецакали микириците.
Сваляш гумата която покрива дъното на дупката в подлакътника която се ползва за дръжка.Отдолу има винт.Развиваш
Издърпваш назад и леко нагоре в средата и откачаш от щипките от предната страна,нататък е лесно. Излиза капака на подлакътника
заедно със платката с копчетата. От вътрешната страна платката е захваната за капака на подлакътника или с винтове или на щипки(не помня точно как), сваляш платката,самите бутони са само пластмасови капаци които с краините си ръбове натискат едни микрици(микробутони) на самата платка. Издухваш прахоляците пробваш дали работи нормално като натискаш микриците директно ,а не
с капаците-бутони . Ако всичко е наред събираш по обратния ред. Докато си разглобил може да забършеш и праха по прозрачната пластмаса от вътрешната страна на капаците-бутони откъдето излиза светлината за нощното осветяване на бутоните,че самото
осветяване са едни мини -диоди на платката и от насъбран прахолях по вътрешната страна на капаците-бутони все едно не светят като включиш фаровете :)

За WD-то се извинявам, не съм допрочел къде те съветват да пръскаш.
Слоу е прав , не пръскай водачите с това,че после постоянно ще ти е омазано стъклото. Механизма и водачите се смазват само след сваляне на кората.
А като за начало почваш от най-лесното копчетата. Ако не е от тях тогава сваляш кората и си оглеждаш механизма, за износени зъбни колелета,изкривени водачи ,разнищено въже, липса на смазка и т.н

Re: ел.стъкло като шантаво

Публикувано на: 15 Яну 2014 08:24
от t k d4d
whitefang написа:Леле какво го направихте горкия колега пушач :)
А по темата - копчето е 2 позиции и за нагоре и за надолу ако караш корола е12 де,че не си пиисал за каква кола става дума
За да слиза автоматично до долу трябва да натиснеш по силно и да усетиш леко прищракване. Подобно и за нагоре.
Ако не изщракало слиза респективно качва малко само и спира. Това е нормалното поведение. Огледалото няма никаква връзка с прозореца. За огледалото най-вероятно ти е заминал единия мотор за съответната ос на въртене.
Авто фунцията на стъклата ако си откачал акумулатора трябва да си програмираш наново.
Има и някаква вероятност да има доста прахоляк и боклуци и да може да натиска микриците за краините положения
Копчето се сваля лесно.Но няма как да пръскаш с контактен спреи и да се оправи ако са се попрецакали микириците.
Сваляш гумата която покрива дъното на дупката в подлакътника която се ползва за дръжка.Отдолу има винт.Развиваш
Издърпваш назад и леко нагоре в средата и откачаш от щипките от предната страна,нататък е лесно. Излиза капака на подлакътника
заедно със платката с копчетата. От вътрешната страна платката е захваната за капака на подлакътника или с винтове или на щипки(не помня точно как), сваляш платката,самите бутони са само пластмасови капаци които с краините си ръбове натискат едни микрици(микробутони) на самата платка. Издухваш прахоляците пробваш дали работи нормално като натискаш микриците директно ,а не
с капаците-бутони . Ако всичко е наред събираш по обратния ред. Докато си разглобил може да забършеш и праха по прозрачната пластмаса от вътрешната страна на капаците-бутони откъдето излиза светлината за нощното осветяване на бутоните,че самото
осветяване са едни мини -диоди на платката и от насъбран прахолях по вътрешната страна на капаците-бутони все едно не светят като включиш фаровете :)

За WD-то се извинявам, не съм допрочел къде те съветват да пръскаш.
Слоу е прав , не пръскай водачите с това,че после постоянно ще ти е омазано стъклото. Механизма и водачите се смазват само след сваляне на кората.
А като за начало почваш от най-лесното копчетата. Ако не е от тях тогава сваляш кората и си оглеждаш механизма, за износени зъбни колелета,изкривени водачи ,разнищено въже, липса на смазка и т.н
Благодаря ти много колега. Между другото,последно време 5-6 пъти вече работи нормално,но ако се задълбочи проблема ще действам

Re: ел.стъкло като шантаво

Публикувано на: 15 Яну 2014 10:00
от lederman
Ако искаш да смажеш уплътненията в който трие стъклото, ползвай глицерин от аптеката или силиконова смазка от флакон. WD-то не знам колко е полезно за гумата, която вероятно не е маслоустойчива.
Малко встрани от темата да споделя опит със силиконовия спрей, преди време напръскахме с такъв едни стари предпазни колани понеже де движеха кофти. Десет секунди след напръскването, колана е абсолютно сух, не цапа и заработи прекрасно, като смазването не попречи на автоматичното задържане при рязко дърпане.

Re: ел.стъкло като шантаво

Публикувано на: 10 Фев 2014 07:57
от t k d4d
t k d4d написа:
whitefang написа:Леле какво го направихте горкия колега пушач :)
А по темата - копчето е 2 позиции и за нагоре и за надолу ако караш корола е12 де,че не си пиисал за каква кола става дума
За да слиза автоматично до долу трябва да натиснеш по силно и да усетиш леко прищракване. Подобно и за нагоре.
Ако не изщракало слиза респективно качва малко само и спира. Това е нормалното поведение. Огледалото няма никаква връзка с прозореца. За огледалото най-вероятно ти е заминал единия мотор за съответната ос на въртене.
Авто фунцията на стъклата ако си откачал акумулатора трябва да си програмираш наново.
Има и някаква вероятност да има доста прахоляк и боклуци и да може да натиска микриците за краините положения
Копчето се сваля лесно.Но няма как да пръскаш с контактен спреи и да се оправи ако са се попрецакали микириците.
Сваляш гумата която покрива дъното на дупката в подлакътника която се ползва за дръжка.Отдолу има винт.Развиваш
Издърпваш назад и леко нагоре в средата и откачаш от щипките от предната страна,нататък е лесно. Излиза капака на подлакътника
заедно със платката с копчетата. От вътрешната страна платката е захваната за капака на подлакътника или с винтове или на щипки(не помня точно как), сваляш платката,самите бутони са само пластмасови капаци които с краините си ръбове натискат едни микрици(микробутони) на самата платка. Издухваш прахоляците пробваш дали работи нормално като натискаш микриците директно ,а не
с капаците-бутони . Ако всичко е наред събираш по обратния ред. Докато си разглобил може да забършеш и праха по прозрачната пластмаса от вътрешната страна на капаците-бутони откъдето излиза светлината за нощното осветяване на бутоните,че самото
осветяване са едни мини -диоди на платката и от насъбран прахолях по вътрешната страна на капаците-бутони все едно не светят като включиш фаровете :)

За WD-то се извинявам, не съм допрочел къде те съветват да пръскаш.
Слоу е прав , не пръскай водачите с това,че после постоянно ще ти е омазано стъклото. Механизма и водачите се смазват само след сваляне на кората.
А като за начало почваш от най-лесното копчетата. Ако не е от тях тогава сваляш кората и си оглеждаш механизма, за износени зъбни колелета,изкривени водачи ,разнищено въже, липса на смазка и т.н
Благодаря ти много колега. Между другото,последно време 5-6 пъти вече работи нормално,но ако се задълбочи проблема ще действам
тез микрици с какво ги натискаш