Страница 2 от 16
Re: Проект:Мр2 , 2дни , 2нощи , 2к паунда и 200коня под капк
Публикувано на: 04 Яну 2014 18:07
от speedking
Селиката 6генерация дето се продаваше с турбото е правена от него. Още е здрава

, един приятел е купи, не е зле количката
Re: Проект:Мр2 , 2дни , 2нощи , 2к паунда и 200коня под капк
Публикувано на: 04 Яну 2014 18:20
от The enD
То якото на тая генерация и тоя мотор, е че само слагаш бууст контролер и генерация и си 300 коня на колелата. Не ти трябва мапер.
Re: Проект:Мр2 , 2дни , 2нощи , 2к паунда и 200коня под капк
Публикувано на: 04 Яну 2014 18:53
от speedking
Аз имам предвид 7афе е мотора 1.8-то едва ли става 300коня само с генерация
Re: Проект:Мр2 , 2дни , 2нощи , 2к паунда и 200коня под капк
Публикувано на: 04 Яну 2014 22:47
от The enD
Аз помислих че става дума за 3S-GTE
Re: Проект:Мр2 , 2дни , 2нощи , 2к паунда и 200коня под капк
Публикувано на: 05 Яну 2014 13:57
от andrian999999
НиКо написа:За да стане 2zz 220кс атмосферен на колелата, чертата която трябва да се удари е близка до 10 000лв приятел... а
срещу 1000лв става ~240 кс (Как да не харесваш нитрото biggrin.gif )
Аз турбо коли съм правил много и единственото,което ме спира все още да не извадя мотора от коша е ,че трябва отново да лижа
гъза на някъв царвул ,който нарича себе си мапер.Ако ми кажеш ,че има и такива които разбират пак няма да ти повярвам.
Затова първо идва Apexi PFC за 2zz и тогава почвам да турбинирам ,защото с него и срещу още 80лв на дино сам ще си настроя колата.
Даже може да мина и без дино.Няма по-добре настроена кола от тази на пътя.
За волана...тва е кола за фън и гоним максимално ефтин проект

по-принцип не съм се интересувал , но имах предвид един мотор от тойота корола тс компресор на места го дават 218к.с а на места 224к.с.
Re: Проект:Мр2 , 2дни , 2нощи , 2к паунда и 200коня под капк
Публикувано на: 05 Яну 2014 22:45
от Vokil
НиКо написа:Аз частите на 70% ги имам.Въпрос на 20 дни е да си ги прибера в БГ.
На 7ми тръгвам към UK а там всичко ще ме чака и живот и здраве на 15ти ще имам всичко необходимо.
Въпроса е с мега ли да я подкарвам или с PFC на Apexi.
Мегата е 4 пъти по-ефтина от Апексито.Въпроса е такъв... Ти сам ли си ги сглобяваш или ги купуваш директно?
Защото сме настройвали едно Пловдивско Рено Клио с Мега при Могилата (Николай) в София.
Аз познавам 90% от всички знайни мапери в БГ , но всеки има счупена кола.
Той момчето си ги купува от някъде , но не са правени от БГ майстори.
Въпроса е ,че зимата на -3 колата си пали от рас.Мен това ме притеснява , че той(Коцето с Клиото) е късметлия
Аз карах с Мега преди 5 години та и повече*от Никито Златоградския ...батко като си в кафето тряя да го пиеш до 30 мин. biggrin.gif
Забавиш ли се , ще има едни въртенета на стартери едни чудесий.
Да не говорим за авансите (чуват се от километри)
Апексито си е чиста работа според мен.
И ако се стигне до чупене на мотора ,поне ще знам че аз съм го счупил и ще търся вината в мен.
За всяка помощ ще ти бъда изключително благодарен, защото аз съм жапче със монтьорско гьолче в масълце, твойто явно е в мед и кабели... За да скоча там трябва да има друго жапче ,дето да ме пази да не се удавя laugh.gif
По проекта ...за момента единствения тюнинг дето направих е да си изчистя радиатора на парното...

Може би помниш моята каручка от селика събора преди две или три години тая от аватара ми 1.6 с турбинката инъче от 7 години си я карам с мега почти всеки ден, паля си на четвърт оборот независимо от температурата. Оригиналния мотор с оригиналната карантия изкара 63 000 км след турбиниране на 1.2 бара можеби ако не беше на 300-400 000 като го правих още щеше да върви

Първата ми мега също беше от Златоградското производство

сега си ги правя сам

инъче настройките винаги са си били мои. Предложих си помощта защото от няколкото изречения които разменихме на онова летище "Междене" останах с добро впечатление от събеседника не защото си нямам достатъчно други занимания за свободното време

Re: Проект:Мр2 , 2дни , 2нощи , 2к паунда и 200коня под капк
Публикувано на: 06 Яну 2014 23:20
от Japanese_fever
За много години и поздравления за проекта, наистина е сриозен!
Усещам лично подготвяна вендета за групата на БМВ, така ли е?
Моите съболезнования за твоя приятел, нека почива в мир, но не повтаряй неговите грешки!
Ако искаш да си инкогнито не парадирай много с колата и се дърпай само с надежни хора,
защото може да настъпи един момент, в който никой да не иска да се дърпа с теб, точно преди да имаш възможност да се дърпаш с този, с който ти искаш. biggrin.gif
Какъв съединител и гуми ще й слагаш?
Някакви ъпгрейди по окачването и спирачките очакват ли се?
Re: Проект:Мр2 , 2дни , 2нощи , 2к паунда и 200коня под капк
Публикувано на: 10 Яну 2014 13:35
от Dante
Честита Нова Година!
Поздравления за проекта, колега!!!
Хубаво е да има повече MR2ки из бг, особенно вървежни, скоро и аз ще си призная за моята biggrin.gif !
Нямам да видя какъв ще бъде крайният резултат - успех и безаварийно!
Re: Проект:Мр2 , 2дни , 2нощи , 2к паунда и 200коня под капк
Публикувано на: 22 Яну 2014 00:30
от raider_yaris
И така, просто няма как да си премълча!!!
Незнам защо се качих на тази кола снощи. Не можах да заспя до 03.00ч. Докато взимахме един завой на 2-ра и изведнъж 200км.ч., а аз съм скочил на дръжката на вратата и му викам, че няма кой да гледа двете ми деца. Той се обръща и ми вика - "братле ама то това без нитро".
Колеги, това в което се е превърнала тази МР2 просто не може да се опише с думи, трябва да се изживее!
Продължавай напред Нико, много ентусиазъм и прецизност влагаш в този проект и разултата е налице!
Re: Проект:Мр2 , 2дни , 2нощи , 2к паунда и 200коня под капк
Публикувано на: 23 Яну 2014 10:10
от НиКо
Мерси момчета!
Japanese_fever - гуми 4бр бранд Ню р888
съединител ,претискател, огледален - пълен комплект на фиданза
quaife LSD.
окачване сток за момента
Ах ако можех да подкарам лифта от 4500 оборота...Някой да е на ясно има ли ключ към тази вратичка?
Знам ,че хондаджийте си имат електроника която може даотвори lifta на по-ниски обороти, но какво правим с маслото?
За момента имам много работа и няма как да и обърна внимание , но скоро ще има извращения
Ще ви държа в течение

Re: Проект:Мр2 , 2дни , 2нощи , 2к паунда и 200коня под капк
Публикувано на: 24 Яну 2014 15:18
от Dante
Здравей Колега!
Попаднах на този лифт контролер на един от форумите:
http://www.celicateamitalia.com/index.php?topic=11003.0
Незнам колко може да ти е полезен понеже форума е на италиански, но все е информация пък и схемите и обясненията са на английски със снимки.
Успех с проекта!!!
Re: Проект:Мр2 , 2дни , 2нощи , 2к паунда и 200коня под капк
Публикувано на: 02 Фев 2014 16:33
от mitoko
с какво масло караш, има ли ъпгерйди по маслената система , допълнителен охладител на маслото ще слагаш ли
http://www.subaruclubbg.com/forum/viewt ... 10&t=14918
виж и това
http://www.evanscoolants.co.uk/power-co ... -cars.html \
Re: Проект:Мр2 , 2дни , 2нощи , 2к паунда и 200коня под капк
Публикувано на: 03 Фев 2014 00:12
от andrian999999
Абе Митоко кво ги пращаш хората в субаро форума бе, тука хората са тойотаджии!!! а и ако някой търси съвет ще попита в СТИ.бг там хората разбират от подготовка на спортни автомобили , даже и шампион са излъчили, а не някакви квартални гаражчета със самозвани майсторчета
Re: Проект:Мр2 , 2дни , 2нощи , 2к паунда и 200коня под капк
Публикувано на: 03 Фев 2014 09:32
от Japanese_fever
Ако двигателя е сток, а той в момента е, няма нужда от ъпгрейди на маслената система - помпа, радиатор?!? То, ако е трябвало от Тойота са щели да ги сложат фабрично (дето се вика този двигате; се слага на Lotus Elice/Exide), отделно ако темп. на маслото падне под оптималната вече се влошава мазането. Аз препоръчвам масло 10W30 (5W30 за зимата) пълна синтетика.
Re: Проект:Мр2 , 2дни , 2нощи , 2к паунда и 200коня под капк
Публикувано на: 03 Фев 2014 11:25
от andrian999999
е добре де Джапи аз като карам двете коли с 15 х 50 какъв е проблема , а и не мога да го сменям зимата като е само на 5000км или по малко