Страница 2 от 2

Публикувано на: 10 Мар 2007 01:50
от bassdrive
Аз имах наскоро един подобен проблем:
В един дъждовен ден си карам аз тойотата от нашия квартал до центъра на София в рамките на 30-40 минути. През това време бяха включени всички ел. консумативи на колата (чистачки - предни и задна, фарове, халогени, нагреватели на задното стъкло, парно, касетофон, отвреме на време пръскалки на чистачките). Та, спирам си аз на паркинга и идва при мен пазача на паркинга и ме моли да дръпна още малко напред колата. Тръгвам аз да паля колата и се чува онова познато "ЦЪК" на стартера и до там! На таблото ми показва, че напрежението е под минимума. Отварям капака и гледам акумулатора: на него има едно индикаторче, когато е зелено - значи е зареден, а когато е черно - значи трябва да се зарежда. Беше черно. Много се притесних, защото акумулатора е нов, на около 3 месеца, а беше напълно зареден преди да запаля колата сутринта. Та трябваше после да се бута за да запали. Не знам дали е било от многото консуматори, та от тях да се е изтощил напълно акумулатора, но засега от както се постопли времето нямам проблеми...

Публикувано на: 10 Мар 2007 11:30
от dap
Според статия в autimediapro.com

Най-често срещани повреди

Мотор: повредите са рядкост, обикновено са причинени от неспазени интервали на обслужване - прегряване, поради липса на вода, дефекти предизвикани от липса на масло

Електрика: редки случаи на разредени акумулатори

Спирачки: ръжда на спирачните дискове и корозирали сензори на ABS-а, но отново в редки случаи

Задвижване: високообортният 1.4 литров мотор предизвиква бързо износване на съединителя

а ето и линка лъм цалата статия: http://automediapro.com/index.php?optio ... &Itemid=41