Страница 2 от 6
Публикувано на: 28 Фев 2007 05:35
от ugabuga
chuval sam che tia cross-drilled (probitite) diskove mnogo se cepeli zashtoto tia dupki ne sa bili tam kato e otlivan diska i se narushava strukturata
slotted (tia sas vdlubnatinite) sam chuval che vurshat sushto tolkova dobra rabota no sa po-nadejdni. Probvai tiah parvo ako shte smeniash ili sloji dobri originalni.
kato se slaga po goliam disk ne zadaljitelno da se smeniat aparatite. Az naprimer slojih 1" po golemi ot Toyota Paseo kato smenih i skobite koito darjat aparatite. Aparatite sa identichni. Moje i za corolla da ima podoben upgrade.
Публикувано на: 28 Фев 2007 07:40
от Japanese_fever
Ima logika za tezi dupki deto govori6. Az ne sum tursil da 4eta za tqh, no naistina tiq slotted(s kanalite) moje da sa po-izdrujlivi, za6toto nqma probivane na materiala, a samo zasturgvane.
Za diametura na diskovete se oburkah. Iskah da kaja, 4e ako sika da uveli4i trie6tata povurhnost trqbva da smeni aparatite i drugi nakladki su6to. No sega zacepih, 4e moje da se uveli4i diametura, a puk da ostane su6tata 6iro4ina na trie6tata povuhnost(pistata).
Публикувано на: 28 Фев 2007 15:37
от NEXUS
Japanese_fever написа:Da be qsno, 4e originalnite i te sa ventilirani, iskah da kaja da sloji6 ot tezi ratzerskite s dupkite i cepkite.
Ako sloji[ po-golemi po diametur diskove bi trqbvalo da smeni6 i spira4nite aparati, spored men. A te ve4e sa si skupi4ki. Ne znam kolko sa de. biggrin.gif
da razbirase 4e 6te trqbva nqma da mi se razmine bez smqna na aparatite no misleh da probvam ot selika ili po golqma toyota neznam dali 6te pasnat ot nqkoq druga

Публикувано на: 01 Мар 2007 00:34
от NEXUS
Japanese_fever написа:Ima logika za tezi dupki deto govori6. Az ne sum tursil da 4eta za tqh, no naistina tiq slotted(s kanalite) moje da sa po-izdrujlivi, za6toto nqma probivane na materiala, a samo zasturgvane.
Za diametura na diskovete se oburkah. Iskah da kaja, 4e ako sika da uveli4i trie6tata povurhnost trqbva da smeni aparatite i drugi nakladki su6to. No sega zacepih, 4e moje da se uveli4i diametura, a puk da ostane su6tata 6iro4ina na trie6tata povuhnost(pistata).
da smqtam da probvam purvo ot po golqma toyota ako ne se polu4i togava 6te kupq no pri vsi4ki slu4ai iskam da uveli4a diametara,a rabote6tata povarhnost moje da ostane sa6tata (ako sa originalnite aparati)

Публикувано на: 01 Мар 2007 03:04
от ugabuga
baah taia korola ima ba si iakoto tablo! tuka takiva niama!
Публикувано на: 01 Мар 2007 07:53
от Xeku
АЕ92 -ката (GTI) има уникално табло, возия и интериор, доколкото виждам, всичко е същото като на Liftback-a с 4A-GE!

Този модел толкова се различава от другите коли от тези години, че спокойно може да се определи като най-забележителната Корола FWD!
Публикувано на: 02 Мар 2007 00:27
от NEXUS
Xeku написа:АЕ92 -ката (GTI) има уникално табло, возия и интериор, доколкото виждам, всичко е същото като на Liftback-a с 4A-GE!

Този модел толкова се различава от другите коли от тези години, че спокойно може да се определи като най-забележителната Корола FWD!
mai e rqdka naistina 6toto ne moga da namerq druga sa6tata,do kolkoto do voziqta e dobra za klasa si no e malko (ligava)v zavoite i mi se 6te da q ftvardq malko za da q po stabilna 4e sas tova turbo mai 6te e trudno da q karam
Публикувано на: 02 Мар 2007 08:37
от b_d
каква е турбината? колектора купил ли си го?
Публикувано на: 02 Мар 2007 18:51
от NEXUS
bad_dog написа:каква е турбината? колектора купил ли си го?
turbinata e T3 garett ot lancia thema 2000 vtora raka i smqtam da e dam da q rciklirat ,a kolektora go kupih i e brutalen
napazarih si boost kontroler i nqkoi silikonovi snatki marku4eta i dr dreboliikino duzite i van6nata elektronika sa na dneven red

Публикувано на: 03 Мар 2007 09:09
от b_d
този колектор на снимката не е за Т3 турбина. Фланецът му е друг. Ще откриеш и други разлики и когато решиш да правиш дупки - отиди в някой цех на нискооборотна бормашина.
Публикувано на: 03 Мар 2007 20:10
от NEXUS
bad_dog написа:този колектор на снимката не е за Т3 турбина. Фланецът му е друг. Ще откриеш и други разлики и когато решиш да правиш дупки - отиди в някой цех на нискооборотна бормашина.
nabludatelen si priznavam te

t28e flaneca na kplektora i imam prehodnik ot t28 za t3 sega go nqmam na snimka da go vidi6 no v ponedelnik 6te go 6trakna ,ne 4akai do turboto na taq snimka e

Публикувано на: 03 Мар 2007 21:07
от b_d
Защо не си взе направо за Т3? Слагал ли си колектора на главата? Или още не? Какво реши за електрониката?
Публикувано на: 03 Мар 2007 21:13
от NEXUS
bad_dog написа:Защо не си взе направо за Т3? Слагал ли си колектора на главата? Или още не? Какво реши за електрониката?
ne si vzeh za t3 poradi nesaotvetsvie na danni i snimki ot ebay,na koito ima6e daje i mqsto za van6en uestgate no tova nastrana kolektora e ve4e pri men i 6te se nagajdam po nego

iskam da sabera vsi4ko da go montiram (6te ima mnogo prepasvaniq

)a prez tova vreme 6te deistvam i za elektronikata,no ni6to konkretno nesam predpriel

Публикувано на: 03 Мар 2007 21:17
от b_d
Като решиш да предприемеш кажи - мисля, че ще мога да помогна ;)
Публикувано на: 03 Мар 2007 21:32
от NEXUS
bad_dog написа:Като решиш да предприемеш кажи - мисля, че ще мога да помогна ;)
ok radvam se

kto napredna i (mu doide vremeto)nadqvam se da e skoro 6tot ne IZDARJAM

mejdu drugoto 6te spodelqm kak varvi rabotata,moe priqtel4e dnes mu nastroivat turboto imaha malko problemi no mai se spraviha(honda)
