Страница 2 от 6

Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне

Публикувано на: 04 Окт 2013 08:24
от kalkam
По-горе "мехаННика" ти е отговорил и мисля, че там е проблема.

Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне

Публикувано на: 04 Окт 2013 10:13
от stankros
"мехаННика" не ми е отговорил, а е задал странен въпрос, бих се радвал да поясни какво има предвид с тези "неща за ххх лева". Разбирам, че касаят "спад на налягането и недостиг на гориво", но колеги, ако искате да помогнете, начина не е като се изразявате половинчато или саркастично. От 3 месеца карам колата, преди това 7 години бях с HDI двигател и там нещата са ми ясни. Тук е различно, бъдете по-толерантни към "новобранците", моля.


В ТМ твърдят, че проблема е в дюзите ми, но аз не вярвам да е това. Безспорно две от дюзите са зле, но това не може да е причина за проблема ми.

Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне

Публикувано на: 04 Окт 2013 11:35
от kalkam
Много съм далече от саркастичното изказване. На предната страница и аз го питах какво значи това, но ... Тук във форума има няколко колеги, които при такива въпроси отговарят половинчато. Предполагам, че проблемът ти е в така наречените SCV-клапани. Намират се на помпата. При теб са два на брой, а при мен е един, но пък е по-скъп от твоите. При теб светват TRC OFF i VSC, защото колата влиза в авариен режим и по този начин работи "по-икономично".

Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне

Публикувано на: 04 Окт 2013 14:29
от stankros
Защо тогава не го записва като грешка, която да насочва към клапаните или помпата? Колата беше в ТМ Ауто миналата седмица и казаха, че има грешки свързани с ЕГР-а. И как тогава да локализирам проблема със сигурност, защото да сменям клапани за 500 лв и да се окаже, че е напразно - не съм навит.

Между другото не визирах теб за сарказма ама както и да е.

Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне

Публикувано на: 04 Окт 2013 17:20
от мехаННика
Въпросът ми бе насочен към поста на diesel _power но той не отговори. Да, точно SCV имах предвид, но не смяна на сляпо. При положение че има безспорно установен дефект в горивната система, считам по нататъшни приказки за безсмислени, поне докато не бъде отстранен.

Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне

Публикувано на: 07 Окт 2013 10:41
от stankros
Колега, дюзите ли имаш предвид, като казваш установен проблем по горивната с/ма?

Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне

Публикувано на: 07 Окт 2013 20:05
от мехаННика
Ами да, с такова впечатление останах.

Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне

Публикувано на: 14 Окт 2013 14:46
от kalkam
Колега stankros, какво стана с проблема? Намери ли някакво решение? Добре би било след проведената дискусия да има и обратна връзка. Смятам, че доста колеги очакват с интерес развитието и разрешаването на този досаден и неприятен проблем. Успех!

Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне

Публикувано на: 14 Окт 2013 16:46
от stankros
Здравейте, не пиша, защото последния път, след седмица без проблем се похвалих и я урочасах :)

В петък 11-ти окт. чистиха дюзите с добавка, както съм го описал по-горе в темата. Около час мотора работи на място само на добавка. Освен това й правиха диагностика и показа грешка касаеща "спад на налягането в горивната с/ма".
Трудно ми е да дам оценка на поведението на колата, с изключение на това, че ми се струва по-пъргава, но това може да е измамно.
Искам да направя замерване на дюзите отново, за да видя дали реално е имало ефект от процедурата. Затова моля за съвет къде да го направя, че не ми се ходи пак в ТМ Ауто.

Три дни проблема не се е проявявал, но TRC OFF i VSC отново светнаха, затова не съм голям оптимист.

Ще ви държа в течение.

Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне

Публикувано на: 14 Окт 2013 19:02
от kalkam
Сещам се за: Пит стоп сервиз; Дикси - в сервизи има адреси и телефони; на 0878555158 има човек дето ходи по адреси с лаптоп и кабел; има и един сервиз на пресечката на Симеон и Средна гора /ако не се лъжа/, имах му номера някъде.

Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне

Публикувано на: 14 Окт 2013 19:46
от memorex
[quote="stankros"]Здравейте, не пиша, защото последния път, след седмица без проблем се похвалих и я урочасах :)

В петък 11-ти окт. чистиха дюзите с добавка, както съм го описал по-горе в темата. Около час мотора работи на място само на добавка. Освен това й правиха диагностика и показа грешка касаеща "спад на налягането в горивната с/ма".
Трудно ми е да дам оценка на поведението на колата, с изключение на това, че ми се струва по-пъргава, но това може да е измамно.
Искам да направя замерване на дюзите отново, за да видя дали реално е имало ефект от процедурата. Затова моля за съвет къде да го направя, че не ми се ходи пак в ТМ Ауто.

Три дни проблема не се е проявявал, но TRC OFF i VSC отново светнаха, затова не съм голям оптимист.

Ще ви държа в течение.[/quote]

Провери дали не взема въздух от някъде горивна система особено там дето сте paскачали .Спада на налягането е ясен идва от това че помпа високо налягане е дърпала от където не трябва.

Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне

Публикувано на: 15 Окт 2013 08:48
от stankros
Допускам, че грешката за спад в налягането е от работата по колата за почистване на дюзите, защото в сервиза доста си поиграха докато намерят начин да го направят и вадиха маркучи наред.
Интересното обаче е, че когато бях в ТМ Ауто преди две седмици единствените грешки записани в компютъра са били свързани с ЕГР клапана, а не със спад на налягането. А тогава проблема се проявяваше всеки ден, че и по два пъти понякога.

Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне

Публикувано на: 16 Окт 2013 02:51
от JapCar
stankros написа: Ще ви държа в течение.
Да беше щракнал някоя снимка на бурканите и маркучите при това упражнение...Можеш ли да опишеш кои маркучи се използват?
Изгори ли почистващата течност за това време?

Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне

Публикувано на: 16 Окт 2013 09:40
от stankros
Истината е, че бях любопитен как точно става, а и ме увериха, че било лесно и бързо.
Оказа се обаче, че не е баш така, или поне не и за момчетата в сервиза. След около час вадене, удължаване и обратно слагане на маркучи някъде от мотора (по точно около помпата, а не от горивния филтър както ми бяха казали) решиха, че това не е правилния начин. Вдигнаха колата и извадиха два маркуча някъде отдолу, откъм резервоара, удължиха ги и ги вкараха в метална кутия, с обем около 1,5 - 2л. Мотора работи час и повече мисля, но не видях колко добавка изхарчи, защото кутията беше непрозрачна.

Когато решиха, че е работила достатъчно, върнаха маркучите по местата им за няма и минута. Проблема е, че не видях от къде ги вадят, защото умишлено или не, колата не беше вдигната достатъчно за да виждам.

Разсъждавайки сам, мисля че са извадили маркуча за горивото и този за обратната нафта, като по този начин не се заобикаля филтъра.

Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне

Публикувано на: 16 Окт 2013 09:59
от iovkito
Обезателно напиши след диагностика старите и новите компенсации на дюзите , за да видим ефекта от почистването с добавката.