Страница 2 от 4
Re: Още една AE86
Публикувано на: 17 Окт 2013 16:10
от Ralin_AE86
Re: Още една AE86
Публикувано на: 09 Ное 2013 15:10
от rudolf
Ralin_AE86 написа:нямаше с какво да снимам приспособябането на голфовите пружини отпред. в момента разработвам Т3/Т4 с иглени лагери след което свалям мотора за да го превърна в 9AGTE

]
най сетне и в България някой да направи 9AG... дръж ни в течение.
Re: Още една AE86
Публикувано на: 09 Ное 2013 23:22
от Ralin_AE86
като цяло концепцията която ми се върти в главата е 7AFE блок и вал , усилени биели BG-custom изрязани на лазер от инструментална стомана , бутала от CA18DET нещо изоставам с турбината но скоро мисля да я подкарам на Т3 топла част с генерация на 60 портната глава колкото може и малко по големи клапани валовете се чудя дали да не им приложа трика с заваряването и после да се оформят гърбиците на фреза малко се нарушава циментацията но си работи обема идва малко над 2 литра като сметна с гарнитурите за компресия 9:1 за 8.5:1 идва вече към 2.1 незнам какво ще се получи с вала от 7A обикновенно използвания вал за 9А е този от 2ZZ
Re: Още една AE86
Публикувано на: 09 Ное 2013 23:51
от Ralin_AE86
малко снимки от днес предницата има нужда от малко работа че нещо май предния мост мърда и гумите опират в подкалника като съм на пълен волан и предницата губи стабилност и се получава едно леко продължаване в същата посока вместо да се изпарзаля и е много неприятно

Re: Още една AE86
Публикувано на: 10 Ное 2013 17:38
от Japanese_fever
Practice makes perfect! (случвало се е на всеки)
Потроши ли предното окчаване?

Re: Още една AE86
Публикувано на: 11 Ное 2013 23:10
от Ralin_AE86
Japanese_fever написа:Practice makes perfect! (случвало се е на всеки)
Потроши ли предното окчаване?

не само огънах малко бронята карах по много разбит път и от дупките над които си прелитах на 3та в 6к леко ми се е отхабил предния мост и като си влезнах на едно тясно обръщало което си ц1кам лекичко от време на време само че този път тръгна предницата щото предните гуми и опират в калниците от 2ра 1ва че там на 2ра малко трудно само прескочих тротоара щети почти няма с изключение на една ламаринена джанта някой усилвал ли е е предница на 86ца ?
Re: Още една AE86
Публикувано на: 18 Ное 2013 17:17
от Ralin_AE86
Скоро се почва филма чакайте снимки

Re: Още една AE86
Публикувано на: 11 Дек 2013 17:30
от Ralin_AE86
7AGE е вече коша чакам ремък от порше 944 за сега така като ми омалее ще се прави GTE

Re: Още една AE86
Публикувано на: 12 Дек 2013 16:41
от Ralin_AE86

прахово боядисаните капаци са страшни biggrin.gif
Re: Още една AE86
Публикувано на: 14 Дек 2013 12:10
от Vokil
Хубав проект много ми се иска един ден да споделиш резултати с "бутиковите" биели че винаги ми се е искало нещо подобно и за моята каручка

Re: Още една AE86
Публикувано на: 16 Дек 2013 06:40
от Japanese_fever
Колега желая ти нестихващо вдъхновение по време на проекта!
Коша наистина изглежда изпипан, аз от твоя проект разбрах, че може да се прави 7A-GE, т.е. 7A блок + главата от 4А-GE.
1.8 трябва да има повече върт. момент и като цяло повече мощност.
Успех!
Re: Още една AE86
Публикувано на: 22 Дек 2013 17:48
от Ralin_AE86
Vokil написа:Хубав проект много ми се иска един ден да споделиш резултати с "бутиковите" биели че винаги ми се е искало нещо подобно и за моята каручка

дядо коледа ми е донесе скъсани биели такова е като слушам баща ми че нямало нужда от други но такова е след дефектоскопията ще кача снимки на родилия 7АGE дано няма поражения по главата за да мога да си направя 9А както си му е реда но този път не смятам да жаля средства и да слушам баща ми най- вече

Re: Още една AE86
Публикувано на: 22 Дек 2013 18:30
от Vokil
Правените биели на лазер се скъсаха ли ?
Re: Още една AE86
Публикувано на: 22 Дек 2013 18:39
от Ralin_AE86
Vokil написа:Правените биели на лазер се скъсаха ли ?
не 7а стокови нашия не ми даде да ги направя тези който исках сглобих стокова долница 7а с мойта глава
Re: Още една AE86
Публикувано на: 22 Дек 2013 19:00
от Vokil
Доколкото съм чел теми с подобни проекти 7аге никой не е страдал от оригиналните биели, моят двигател също е с оригинална карантия и на 1.2бара все още крета без проблем в биелите. Но пък имах проблеми с вентилацията на картерното налягане и едни лагери ми почервеняха за 10 000км. После си направих допълнителен отдушник и маслото започна нормално да изтича в картера, инъче газовете не му позволяват и оставаш без мазане .