автокъща Кентавър
Публикувано на: 16 Юни 2018 22:23
В България може да се регистрира всичко, дори и да е останала само бронята ;) Зависи колко пари ти се дават. Щом италианската мафия взимаха по 500 евро за фалшиви бг документи преди години и хиляди такива коли в Италия имаше, защото не ги хващаха глобите от камерите ... Вариант винаги има щом ще има печалба.
Преди седмица имаше статия с внос от Щатите на блъснати коли за по над 50 000$ , как ги регистрират тук както са си блъснати + пълно каско и после искат от нашите застрахователи да им плащат тотал щетата. Хванали са ги, ама колко ли са минали...
Не казвам,че блъсната кола не може да мине още 1 милион километра. Но тя вече не е безопасна в повечето случаи и най-малкото не е нормално да не ти кажат, че е блъскана и какво е правено по тая кола. Просто стандартите тук и на запад са различни - тук може и боклук да е, щом хората могат да си го позволят го купуват. На Запад си купуват нова, карат я 6-7 години до смазване и айде към България или друга смотана държава. А това за Волвото е от недоглеждане - щом си има регистър трябва да се провери колата, иначе няма смисъл да се ходи , като пак ще е на сляпо.
Преди седмица имаше статия с внос от Щатите на блъснати коли за по над 50 000$ , как ги регистрират тук както са си блъснати + пълно каско и после искат от нашите застрахователи да им плащат тотал щетата. Хванали са ги, ама колко ли са минали...
Не казвам,че блъсната кола не може да мине още 1 милион километра. Но тя вече не е безопасна в повечето случаи и най-малкото не е нормално да не ти кажат, че е блъскана и какво е правено по тая кола. Просто стандартите тук и на запад са различни - тук може и боклук да е, щом хората могат да си го позволят го купуват. На Запад си купуват нова, карат я 6-7 години до смазване и айде към България или друга смотана държава. А това за Волвото е от недоглеждане - щом си има регистър трябва да се провери колата, иначе няма смисъл да се ходи , като пак ще е на сляпо.