Съвет за АГУ corolla 1.3
Re: Съвет за АГУ corolla 1.3
Колега чакам ,защото както казах по-рано ще монтирам средата на Август просто нямам възможност сега
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 13 Яну 2013 19:49
- Местоположение: Габрово
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Съвет за АГУ corolla 1.3
Вземи махни плочката на газовата и я покарай така 100-тина км. и тогава кажи че няма разлика..
Здравейте!Искам да попитам за една моя идея,дали според вас ще има плюсове и евентуално минуси.
Та,вместо тази плочка която е с доста по малко ФИ от въздуховода и естествено намаля дебита на въздуха,де се вкара една медна тръбичка (надупчена )която да бъде от вътрешната страна на въздуховода по самата страна.Цел-През нея да постъпва газта и да се разпръсква през дупките по многоточково
.И едновременно с това да не пречи на постъпването на достатъчно въздух,за да няма това спъване от малкото въздух.
Здравейте!Искам да попитам за една моя идея,дали според вас ще има плюсове и евентуално минуси.
Та,вместо тази плочка която е с доста по малко ФИ от въздуховода и естествено намаля дебита на въздуха,де се вкара една медна тръбичка (надупчена )която да бъде от вътрешната страна на въздуховода по самата страна.Цел-През нея да постъпва газта и да се разпръсква през дупките по многоточково

Carina 4AFE - 1994 - бивша
Corolla 4EFE - 1998 - бивша
Prius 2011
Forester 2.0XT - 2004 - скоро бивша,Продава се!
Corolla 4EFE - 1998 - бивша
Prius 2011
Forester 2.0XT - 2004 - скоро бивша,Продава се!
Re: Съвет за АГУ corolla 1.3
Затова е измислен инжекциона. При наличие на над 100 вида вие слагате още обикновенни - архаични уредби. Няма проблем слагайте настройвайте всеки ден и си вярвайте, че сте спестили от една инжекция за има няма 700 лв.
Toyota Corolla E12 2006 1.4 vvti 2006 FOBOS
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Съвет за АГУ corolla 1.3
Най-големия плюс на обикновенната уредба е че дори и в най-големия студ може да си палиш директно на газ и да тръгнеш! Което за зимата на къси разстояния може да се окаже единственото смислено решение. И в крайна сметка не е толкова лошо решение за хора които не са претенциозни и не им трябва максималното от двигателя. Също обикновенната уредба е подходяща и за хора които карат прекалено малко и няма скоро да си избият уредбата. Много по-добро решение ми се вижда от келяв инжекцион по който постоянно нещо трябва да се сменява и донастройва. Наскоро видях една кола с ГИ на около 300 000км на която от около 150 000 не бяха сменявани филтри ........... тамън и бяха направили ремонт на главата ..............
Всеки човек трябва да си направи сметка на разходите и да си прецени решение по неговия джоб. Фобос 4 не го препоръчвам на никой.
Всеки човек трябва да си направи сметка на разходите и да си прецени решение по неговия джоб. Фобос 4 не го препоръчвам на никой.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: STEFAN_sliven и 8 госта