Страница 2 от 3

Re: Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г

Публикувано на: 23 Май 2013 13:46
от JapCar
miso25 написа: Турбината се чува като леко свистене, започнеш ли да я чуваш как СВИРИ тогава положението е лошо.
Добре де, при какви обороти, на пр. ход ли,при форсиране ли, при отпускане на педала ли, от вътре ли, при отворен капак ли, при движение ли...? Ако аз я чувах, лесно бих отговорил на горните въпроси.

Re: Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г

Публикувано на: 23 Май 2013 13:56
от miso25
Аз лично на място не съм си чувал турбината. И на тази и на предната кола турбината я чувам по време на движение като я натисна доста и кача над 2500 оборота.

Re: Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г

Публикувано на: 23 Май 2013 15:45
от petroff_69
Колеги, може би над 50% от шофьорите не различават свистенето на турбината, но това не им пречи да си карат автомобилите. Това не е проблем за притеснение. Дроселовата клапа е точно преди всмукатилният колектор. Лично мое мнение е, че ако нямаш проблеми с едно нещо не го бутай. До преди 2 месеца карах (а и още карам) Хюндай Акцент 95 г купен от магазина. Ако му отвориш капака на двигателя има паяжина. Просто се оказа желязно животно. Но като в приказките модела остаря а аз напълнях и се наложи да взема Версото. Първите ми впечатления от Тойота са много добри- всичко е опростено до максимум. Просто аз се изнервих че неможах веднага да диагностицирам проблема. Сега съм на тема как софтуерно да премахна ЕГР клапата. Ако някой знае моля за помощ.
Р.S. Тойотата е 2004г 116 коня

Re: Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г

Публикувано на: 23 Май 2013 16:31
от JapCar
miso25 написа:Аз лично на място не съм си чувал турбината. И на тази и на предната кола турбината я чувам по време на движение като я натисна доста и кача над 2500 оборота.
Значи не е чудно, че не я чувам, стила ми на каране рядко стига 3000об, за малко, само ако се наложи рязко ускорение. При равномерно движение са 1600-2000 об, за какво имам 6 скорости?

Re: Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г

Публикувано на: 23 Май 2013 16:56
от zi_zi_top
JapCar написа:Значи не е чудно, че не я чувам, стила ми на каране рядко стига 3000об, за малко, само ако се наложи рязко ускорение. При равномерно движение са 1600-2000 об, за какво имам 6 скорости?
Този стил води до по-висок разход на гориво и по-слаба динамика на автомобила. Използвай ДВГ в режим 2000-3500 оборота и ще ти падне разходът, а ще се увеличи удоволствието от шофирането.

Re: Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г

Публикувано на: 23 Май 2013 17:48
от JapCar
zi_zi_top написа: Този стил води до по-висок разход на гориво и по-слаба динамика на автомобила. Използвай ДВГ в режим 2000-3500 оборота и ще ти падне разходът, а ще се увеличи удоволствието от шофирането.
То е ясно, че не високи обороти динамиката е по-добра, динамика не ми трябва винаги, тя е за дупетата с BMW-та на които родителите зареждат горивото, авенсиса е за комфортно спокойно возене на дълги разстояния...
Но да не спорим за това, съдейки по моментния разход на борд компютъра, няма как да се съглася, че при една постоянна скорост поддържана на 5-6-а при 2000об, разхода ще е по-малък на 3-а при 3500об.
Тук пътищата са тесни, завои и рядко се изпреварва, почти всички карат с разрешената скорост един след друг. На магистралите е 70m/h, което си е пак около 2000об на 5-6, не виждам причина да се правят колите с колкото може повече скорости, ако ще се кара на 4-а , за да са високи оборотите.

Re: Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г

Публикувано на: 23 Май 2013 19:24
от kalkam
Аз се чудя, защо като карам до към 2500 об. и ми е толкова висок разхода, а то оборотите ми били ниски! biggrin.gif

Re: Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г

Публикувано на: 23 Май 2013 20:07
от memorex
[quote="JapCar"][quote="zi_zi_top"]
Този стил води до по-висок разход на гориво и по-слаба динамика на автомобила. Използвай ДВГ в режим 2000-3500 оборота и ще ти падне разходът, а ще се увеличи удоволствието от шофирането.[/quote]
То е ясно, че не високи обороти динамиката е по-добра, динамика не ми трябва винаги, тя е за дупетата с BMW-та на които родителите зареждат горивото, авенсиса е за комфортно спокойно возене на дълги разстояния...
Но да не спорим за това, съдейки по моментния разход на борд компютъра, няма как да се съглася, че при една постоянна скорост поддържана на 5-6-а при 2000об, разхода ще е по-малък на 3-а при 3500об.
Тук пътищата са тесни, завои и рядко се изпреварва, почти всички карат с разрешената скорост един след друг. На магистралите е 70m/h, което си е пак около 2000об на 5-6, не виждам причина да се правят колите с колкото може повече скорости, ако ще се кара на 4-а , за да са високи оборотите.[/quote]
Kolite se pravqt s pove4e skorosti za da se karat na po-malki oboroti i za da pada razhoda . :thumbsup:

Re: Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г

Публикувано на: 23 Май 2013 20:43
от JapCar
[quote="memorex"
Kolite se pravqt s pove4e skorosti za da se karat na po-malki oboroti i za da pada razhoda . :thumbsup:[/quote]
Прав си, нали това казвам и аз, ама ако опиташ и на кирилица, ще си още по-прав... biggrin.gif

Re: Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г

Публикувано на: 24 Май 2013 09:19
от mirott
Да бе, Докторчето е казал, че при 3500 оборота е по-икономично от 2000! Точка. Дано да не е и такъв доктор...

Re: Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г

Публикувано на: 24 Май 2013 11:23
от biro
Има нещо вярно за оборотите. Аз съм свикнал да карам на 1800-2000 атмосферен дизел, обаче с тойота не става. Преди години бях на тест драйв на новото Версо и служителя ми направи забележка за оборотите.
Сега с Авенсиса пак стария навик - градско на 3та предавка с 50км/ч и 1500 оборота, моментния разход е 10-11L/100km.
Смъквам на 2ра - 2500-2600 оборота , 50км/ч и моментен разход 6.5-7L/100km.

Вие на коя предавка шофирате градско до 50км/ч ?

Re: Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г

Публикувано на: 24 Май 2013 12:05
от kalkam
Първо, моментният разход не може да ти бъде критерии за разхода на колата. И второ, по-горе memorex го е написал как е. На въпроса - с 50 км/ч мога да карам и на 3 и на 4, но много рядко на 2-ра. Зависи от много обстоятелства.

Re: Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г

Публикувано на: 24 Май 2013 12:49
от JapCar
kalkam написа:Първо, моментният разход не може да ти бъде критерии за разхода на колата.
Не може да бъде критерии при ускорение, но при равномерна скорост варира в малки граници и е критерии.
Ако на някой му се занимава да опита на чист равен път да сложи круиз контрола на скорост примерно 80-90 км/ч с 3 опита на 3 различни предавки.Тогава скоростта ще е еднаква, оборотите различни и може да се види разликата в моментния разход. Трябва да кажа, че това измерване силно зависи от наклона на пътя, та трябва да е равно...

Re: Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г

Публикувано на: 24 Май 2013 13:10
от iovkito
Авенсисът върви най-добре и най-икономично около 2100-2300 оборота. Ако се кара на по-ниски обороти -примерно с 1800 оборота на 6-та скорост , по равен път няма абсолютно никакъв проблем , но първото баирче , което дойде , започва да тормози колата и при подаване на газ моментният разход скача над 10 . Любимата ми скорост е 120-130 и по възможност нагоре. Не бих се съгласил , че колата е направена за спокойно каране и едва ли не за пенсионери.

Re: Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г

Публикувано на: 24 Май 2013 14:00
от JapCar
iovkito написа:Авенсисът върви най-добре и най-икономично около 2100-2300 оборота.
Това как го разбра? Това значи аз никога да не използвам 5 и 6 скорост, защото излиза доста над разрешената скорост при 2300об.