Страница 2 от 2

Публикувано на: 29 Яну 2007 22:20
от El Camino
Ako jena se izbirashe po grydnata obikolka e logichno da wzemesh taq s 136 obikolka, pred taq s 124. Az predpochitam taq s haraktera :whistle:

Публикувано на: 29 Яну 2007 22:30
от b_d
трудно ми е разбера какво наричаш "характер" rolleyes.gif ч

На мен лично сток блутоп не ми харесва(сравнен с...). Допускам че причина за това е интейка с 8-те малки каналчета, направени заради ТВИС-а, което тотално елиминира ефекта от големите отвори на главата. Предполагам, че този двигател с подходящи модификации ще има характер, но както е сток... wacko.gif

Публикувано на: 29 Яну 2007 22:46
от El Camino
На мен ми е чудно, че точно на теб ти е трудно да разбереш, какво наричам характер. Трудно е да се обясни иначе, ако не си усетил разликата.

Направо щях да си помисля, че съм некъм дон кихотец, ако целия немски форум не се беше изредил да коментира характера на блутопа и безхарактера на редтопа biggrin.gif.

Не опира до дупките на интейка Асене. Опира то това, че като близнеш газта едното суче колата, другото се чуди кво да прави и в крайна сметка нищо не прави, ако не забравиш крака на педала. Не е ключа в пепедудките на интейка, а в килцата на инерционните дреболии по двигателя.
За много във форума тунинг е турбо, но за мен първата стъпка е олекотен маховик. Иначе както казах, има по смислени автомобили от АЕ86.

Бтв. щото за алтернатива на блутопа говоря - за сега само за мотоциклетен двигател се сещам с подобно поведение.

Публикувано на: 29 Яну 2007 22:48
от b_d
Според мен блутопа изобщо няма качествата, които му приписваш, но всеки си има гледна точка.

Публикувано на: 29 Яну 2007 22:54
от El Camino
bad_dog написа:Според мен блутопа изобщо няма качествата, които му приписваш, но всеки си има гледна точка.
Разликата преди два дни беше толкова очевадна, че ритах газта и не вярвах на това което "не"виждам. На място. В последствие като я карах само се убедих, че това не е същия мотор.
Ма тоя разговор най - добре с колите пред нас да го продължим.

Публикувано на: 29 Яну 2007 22:57
от b_d
Говоря за онзи редтоп дето не е слаган на МР2. Другия изобщо не го броя.

Публикувано на: 29 Яну 2007 23:00
от El Camino
bad_dog написа:Говоря за онзи редтоп дето не е слаган на МР2. Другия изобщо не го броя.
Ами разговора тръгна от КАТ 116 коньов. Чудно ми беше, че го защитаваш, честно казано.
Но говорейки за риспонз и сравнявайки този на Краси и моя с твоя, все още държа на това, че разликата е огромна.

Публикувано на: 29 Яну 2007 23:10
от b_d
Еми явно сме на противоположни мнения. cool.gif

Честно казано ме е яд, че няма да можем да ги сравним на пистата и после да си говорим, защото буталата с висока компресия заминават...

Публикувано на: 29 Яну 2007 23:16
от El Camino
bad_dog написа:Еми явно сме на противоположни мнения. cool.gif
Банда "турбалан" срещу останалите:). Ръкавицата е хвърлена отдавна, ще се видим на Калояново biggrin.gif :thumbsup:.

Публикувано на: 29 Яну 2007 23:50
от Japanese_fever
Kazva se su6toto kato pri vas 200SX, SE-R(top versiata) 2.0L

http://www.kbb.com/KBB/Selection/Condition.aspx

Samo deto pri vas e po-eftino s okolo $1000. Ne znam kak onova e na 48k km, no za '95-ta kolite tuk sa nad 120k mili. mellow.gif

Публикувано на: 29 Яну 2007 23:53
от El Camino
Japanese, tuk takowa nqma. Wnos e ot USA, za twa taka se kazwa:)). Tuk 200SX e druga kola.

Публикувано на: 30 Яну 2007 00:10
от agent dust
Ми да ви кажа моят Блу Топ вади много злоба - аз съм си доволен. На този етап резултатите са повече от задоволителни

Публикувано на: 30 Яну 2007 13:52
от NIK_4E
Еми с чиста съвест мога да ви се похваля че вече съм собственик на MR2 AW11 blue top biggrin.gif за съжаление съединитела е за смяна и още несъм и давал пълна газ но скоро и това ще стане wink.gif

Публикувано на: 30 Яну 2007 14:06
от b_d
честито - със здраве да си я караш!

Публикувано на: 30 Яну 2007 15:18
от Scott
El Camino написа:Japanese, tuk takowa nqma. Wnos e ot USA, za twa taka se kazwa:)). Tuk 200SX e druga kola.
Nissan Sentra 2-door - B14 platform