Toyota corolla японска сглобка
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 22 Яну 2007 22:58
- Местоположение: Русе
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 22 Яну 2007 22:58
- Местоположение: Русе
Sorry.
В кой раздел по точно ?
B.T.W това също е много интересно ( и забавно )
http://audibg.com/NEW/index.php?showtopic=12583&hl=
Поздрав
В кой раздел по точно ?
B.T.W това също е много интересно ( и забавно )
http://audibg.com/NEW/index.php?showtopic=12583&hl=
Поздрав
Като имаш напредвид че преди това карах OPEL kadett 1.3 и беше 60 коня от които 20 поне му бяха умрели и като се качих на TOYOTA-та нямаше сравнение. Единствения недостатък е че е много ниска и на някои спящи полицаи ми закача отдолу. А двигателя въобще не е малък за това купе, а и разхода на бензин е много малък. Аз съм много доволен от колата , а мойта е и Японска сглбка 

Toyota Avensis 2.0 D4, 147ps, 1AZ-FSE, 2006
Ами аз купих такава през август, 2006г./имам предвид мотора 1.3/ Вече имам 7-8х.км. и съм много доволен. Има много дух в мотора, нищо че моята е комби и е малко по-тежка. След 3х.оборота направо се развинтва. Разхода ми извънградско е 5.5-6.0 при 100-120км.ч. В града трудно може да се каже но около 8.5. Много добре оборудвано купе и с прилични размери. Една от малкото коли в които не ми опират краката във волана или във вратата. Вози приятно стегнато без да е твърдо. Мотора е тих. Впрочем в Русе има представителство/фирмен сервиз и дилър/ на Тойота и се намира точно след полигона, на разклона за старото сметище. Междувпрочем приемчика на сервиза, мисля, че се казваше Павел също лятото на 2006г. си купи такава само, че хечбек. Може да питаш и него. Малко е дебела поддръжката, но пък в техния сервиз сменят с оригинални части. Ако имаш други въпроси - питай.
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 22 Яну 2007 22:58
- Местоположение: Русе
Благодаря много приятели.
Мисля че ето точно такъв тип коментари са най- полезни - хора имащи и експлоатиращи такива коли. Аз също смятам че 1,3 мотор ще е добър, макар че купето е малко тежичко. Все пак 86к са напълно достатъчни за човек който не е любител на спортното каране. Другото което ме интерисува някой забелязъл ли е дали "бута" по малко масло както пише в някой руски форуми( около 2л на 8000 км), а така също и дали има проблеми с теч на масло от семерините на коляновия вал. Предполагам, че не би трябвало да има подобни проблеми но тка пише в някой руски технически сайтове за Тойота (ако някой се интерисува мога да публикувам линковете).
Аз вече се оглеждам за подобна. В момента има една тъмно синя 1,3л /98 година/ 85000 км ??? / внос от Италия / продавача е в Горубляне / японска сглобка / цена 8150 с възможен коментар върху цената. Считате ли че офертата е добра? Колко е реалистично да се пазаря надолу? Какво да гледам като отида на огледа? Считате ли че километрите са бутани с много ( че са бутане мисля че спор не може да има :
).
А по въпроса за сервиз на Тойота в Русе - верно, сега се сещам че наистина има такъв по пътя за Николово. А за този който в момента се строи е срещу "Технополис" до завода за печатни платки считам, че скоро няма да стане готов (поне още няколко месеца).
Благодаря предварително за всички коментари в тона на последните два. Пишете впечатления също и за 1,6л модификация, предполагам че е доста пъргава със 110 -те си коня. Колко гори в града и извън градско при много спокойно каране? Ако случа на добър екземпляр без забележки може пък и такава да взема. Дори обмислям вариянт за малка екскурзия до Германия
Поздрави
Краси
Мисля че ето точно такъв тип коментари са най- полезни - хора имащи и експлоатиращи такива коли. Аз също смятам че 1,3 мотор ще е добър, макар че купето е малко тежичко. Все пак 86к са напълно достатъчни за човек който не е любител на спортното каране. Другото което ме интерисува някой забелязъл ли е дали "бута" по малко масло както пише в някой руски форуми( около 2л на 8000 км), а така също и дали има проблеми с теч на масло от семерините на коляновия вал. Предполагам, че не би трябвало да има подобни проблеми но тка пише в някой руски технически сайтове за Тойота (ако някой се интерисува мога да публикувам линковете).
Аз вече се оглеждам за подобна. В момента има една тъмно синя 1,3л /98 година/ 85000 км ??? / внос от Италия / продавача е в Горубляне / японска сглобка / цена 8150 с възможен коментар върху цената. Считате ли че офертата е добра? Колко е реалистично да се пазаря надолу? Какво да гледам като отида на огледа? Считате ли че километрите са бутани с много ( че са бутане мисля че спор не може да има :

А по въпроса за сервиз на Тойота в Русе - верно, сега се сещам че наистина има такъв по пътя за Николово. А за този който в момента се строи е срещу "Технополис" до завода за печатни платки считам, че скоро няма да стане готов (поне още няколко месеца).
Благодаря предварително за всички коментари в тона на последните два. Пишете впечатления също и за 1,6л модификация, предполагам че е доста пъргава със 110 -те си коня. Колко гори в града и извън градско при много спокойно каране? Ако случа на добър екземпляр без забележки може пък и такава да взема. Дори обмислям вариянт за малка екскурзия до Германия
Поздрави
Краси
По отношение на разхода на масло - мисля, че моята не е избутала нищо значително от както го смених през август, 2006г., но пробега е малко и трудно се отчита.
По отношение на покупка от Горубляне аз съм много скептичен. Моето лично мнение е, че най-добрия вариянт е автомобила де се купи от собственик и то в България. Нищо, че пътищата ни са скапани. Окачване се прави. Поне виждаш, че човека я ползва и може да се прецени как я е поддържал. Досега съм купил пет коли по този начин и винаги съм бил доволен от състоянието. При новия внос има риск, тъй като не си видял как е изглеждала колата в автокъщата откъдето е докарана. Аз лично съм виждал такива автомобили на автовоз, преди да се напудрят и съм се чудил доста дали изобщо са в движение.
Цената, за която питаш е съвсем нормална, ако обаче автомобила е читав. Все пак винаги трябва да се пазариш
Желая ти успех в търсенето.
По отношение на покупка от Горубляне аз съм много скептичен. Моето лично мнение е, че най-добрия вариянт е автомобила де се купи от собственик и то в България. Нищо, че пътищата ни са скапани. Окачване се прави. Поне виждаш, че човека я ползва и може да се прецени как я е поддържал. Досега съм купил пет коли по този начин и винаги съм бил доволен от състоянието. При новия внос има риск, тъй като не си видял как е изглеждала колата в автокъщата откъдето е докарана. Аз лично съм виждал такива автомобили на автовоз, преди да се напудрят и съм се чудил доста дали изобщо са в движение.
Цената, за която питаш е съвсем нормална, ако обаче автомобила е читав. Все пак винаги трябва да се пазариш

Желая ти успех в търсенето.

- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
При мен двигателят 4Е-FE изхарчи 0.3 - 0.5 литра пълна синтетика за 7000 км.
Разликата минимум-максимум на щеката за измерване на маслото е 1.3 литра.
Руснаците пишат за харч на маслото заради напукани уплътняващи маслени сегменти между главата и блока, т.е. около свещите. За повече яснота изтегли файла garnituri_kapak_glava_4Е-FE.rar от http://store4.data.bg/toyotamanuals/
Това са 11 снимки, показващи смяната на тези гарнитури.
Би трябвало първите 10-12 години да няма проблем с тези гарнитури.
Разликата минимум-максимум на щеката за измерване на маслото е 1.3 литра.
Руснаците пишат за харч на маслото заради напукани уплътняващи маслени сегменти между главата и блока, т.е. около свещите. За повече яснота изтегли файла garnituri_kapak_glava_4Е-FE.rar от http://store4.data.bg/toyotamanuals/
Това са 11 снимки, показващи смяната на тези гарнитури.
Би трябвало първите 10-12 години да няма проблем с тези гарнитури.
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 22 Яну 2007 22:58
- Местоположение: Русе
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 22 Яну 2007 22:58
- Местоположение: Русе
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 22 Яну 2007 22:58
- Местоположение: Русе
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 22 Яну 2007 22:58
- Местоположение: Русе
Пследна молба - ако може кажете няколко думи и за антикорозионното покритие и устойчивостта на купето на ръждата. Знам че е поцинковано но дали частично или цялостно? Ако е изцяло поцинковано дали е двустранно като да речем при Ауди или не. Предполагам че някои с Е11 от 97 г. ще намери време да драсне няколко реда дали има поражения по купето. Все пак считам, че 10 г. са достатъчен срок при наличие на слаби места в антикорозионното покритие те да се проявят.
Предварително благодаря
Поздрав
Краси Калчев
Предварително благодаря
Поздрав
Краси Калчев
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта