Страница 2 от 2

Re: усилвател за долна помпа на съединителя на корола

Публикувано на: 15 Юли 2013 01:38
от vladovg
Да споделя и аз малко опит с инженерната недомислица наречена педал на съединителя. Става въпрос за авенсис 2006. Педалът стигна до етап в които трябваше да го връщам с крак всеки път ,отделно и приятното скърцане да не говорим че ако вляза в 20 минутно задръстване след това ми трябват патерици за да сляза от колата съединителя беше като камък. Друг приятен ефект беше това че нещо пречеше на педала да се връща до крайна позиция независимо колкото и силно да го дърпаш. Дърпаш го стига до едно положение но не и до край което доведе до друг проблем понеже не се връща до край и помпата и с времето изпуска по малко налягане означава че не може да изпомпа нужното количество течност към вторичната помпа което съответно води отвратително превключване на скоростите. До тук с проблема да поговорим за решението след 2 седмици мъка ми писна и реших да се захвана с проблема , разглобяването на механизъма ми отне около час като сметнем и 20 минути които ми трябваха за да си направя специален 12 ключ за да отвия болта на конзолата които се намира под таблото (или трябва да свалите цялото табло). След като извадих проклетията се сблъсках с невероятната мисъл на инженера. Пружината която трябва да помага когато натискате педала и след това да го връща в крайна позиция се беше изкривила и опираше в металните основи на механизъма в следствие на което се заглавяше в ръба на метала и не позволяваше на педала да се връща.След 30 минутно главоблъскане реших проблема като завъртях набързо една бронзова втулка на струга. Събрах всичко и ефекта беше невероятен педала се движи плавно, леко без скърцане и най важното скоростите влизат перфектно. Интервенцията я направих преди 2 месеца или около 3500 километра педала работи все още перфектно.

Re: усилвател за долна помпа на съединителя на корола

Публикувано на: 16 Юли 2013 00:12
от JapCar
vladovg написа:Да споделя и аз малко опит с инженерната недомислица наречена педал на съединителя.
Браво колега, това не би го направил никой механик, да намери проблема и да го отстрани по този начин. Винаги съвета ще е - смени съединителя, после долен цилиндър, голен цилиндър, педал, докато се оправи...разбира се за сметка на клиента.
Не е зле да пуснеш една снимка и на специалния ключ, защото до сега твърденията бяха, че се сваля таблото за демонтаж на педала...сигурно и в сервиза го свалят, което наистине е тъпо инженерно решение...както и сваляне бронята за смяна крушка на късите...

усилвател за долна помпа на съединителя на корола

Публикувано на: 02 Сеп 2018 10:56
от Vencisk
Колега ще съм ти благодарен ако покажеш специалния ключ.Аз от 2 седмици се чудя как да сваля тая пружина без разглабяне на цялото табло.

усилвател за долна помпа на съединителя на корола

Публикувано на: 02 Сеп 2018 11:53
от slowtraveler
Няма ли достъп с крив ключ или с чупеща се глава?

усилвател за долна помпа на съединителя на корола

Публикувано на: 09 Сеп 2018 16:37
от Vencisk
Не,колега.Днес направих ремонта свалих таблото и отгоре развих въпросния болт след това свалих целия педал заедно с планката и смених всички втулки.Педала сега е много по-лек и без луфтове :)
IMG_2911.JPG
IMG_2911.JPG (1.73 MiB) Преглеждано 2482 пъти
IMG_2912.JPG
IMG_2912.JPG (1.92 MiB) Преглеждано 2482 пъти