Страница 2 от 2

Re: Съединител D4D

Публикувано на: 28 Фев 2013 09:24
от Георгиев
Вече 10 000 км с конвершън кита от Англия, благодарение на любезното съдействие на Мечокух bow.gif .Ник'ви проблеми, няма притропване, претрисане и наистина ми излезе около 570 лв с монтажа.Японците са инженери, а англичаните колонизатори и са го измислили напълно случайно този едномасов конвершън кит, който се ползва от стотици, странна работа, а?..

Re: Съединител D4D

Публикувано на: 03 Мар 2013 00:40
от JapCar
SFINKS написа:Така ами, тва инженерите на тойота са пълни идоти :whistle:
Не знам защо всички май смятат, че само на Тойота маховиците са демпферни? Мисля, че на всички (или почти) съвременни дизели (марки) маховиците са демпферни. След като в миналото не са били такива,а сега са станали такива, вероятно има причина и сигурно в специализираната литература е описано.
Иначе и аз не доумявам как на 5-6 годишна дизелова кола комън рейл , смяната само на йнжекторите с оригинални струва колкото остатъчната цена на колата.

Re: Съединител D4D

Публикувано на: 03 Мар 2013 13:45
от Георгиев
Демпферния маховик, според МЕН е жалко отроче на греховното кръвосмешение между инженерната и икономическата мисъл, (познай последните за кого са помислили). Не ми се навлиза в конспиративни теории, защото има достатъчно в нета.

Re: Съединител D4D

Публикувано на: 03 Мар 2013 13:57
от zi_zi_top
Комън рейл системата, турбокомпресорът, демпферния маховик и катализаторите правят разликата в комфорта на возене и управление между камион Шкода Мадара и дизеловия лек автомобил.
Преди 15 години дизелите бяха най-презряната част от автомобилостроенето за мен, а сега се кефя на дизелчето. Е, всеки кеф се плаща. cool.gif

Re: Съединител D4D

Публикувано на: 03 Мар 2013 16:53
от slowtraveler
Георгиев написа:Демпферния маховик, според МЕН е жалко отроче на греховното кръвосмешение между инженерната и икономическата мисъл, (познай последните за кого са помислили). Не ми се навлиза в конспиративни теории, защото има достатъчно в нета.
Не съм съгласен...
Демпферния маховик е отроче на инженерната мисъл.
Ако ставаше въпрос за икономистите - за тях е най-изгодно е въобще да няма маховик..
А единствената причина да се усложни един такъв прост модул като маховика е, че е имало технически проблем или технически изисквания (например намаляване на пиковите натоварвания), който е решен по този по-скъп от обикновения начин...
Икономистите са се намесили в избора на пружини и други еластични елементи - да ги намерят по-евтини, и евентуално - по-некачествени...

Re: Съединител D4D

Публикувано на: 24 Мар 2013 11:29
от emko63
Георгиев написа:Вече 10 000 км с конвершън кита от Англия, благодарение на любезното съдействие на Мечокух bow.gif .Ник'ви проблеми, няма притропване, претрисане и наистина ми излезе около 570 лв с монтажа.Японците са инженери, а англичаните колонизатори и са го измислили напълно случайно този едномасов конвершън кит, който се ползва от стотици, странна работа, а?..
колега от къде купи комплекта

Re: Съединител D4D

Публикувано на: 24 Мар 2013 11:30
от emko63
emko63 написа:
Георгиев написа:Вече 10 000 км с конвершън кита от Англия, благодарение на любезното съдействие на Мечокух bow.gif .Ник'ви проблеми, няма притропване, претрисане и наистина ми излезе около 570 лв с монтажа.Японците са инженери, а англичаните колонизатори и са го измислили напълно случайно този едномасов конвершън кит, който се ползва от стотици, странна работа, а?..
колега от къде купи комплекта
даи повече инфо

Re: Съединител D4D

Публикувано на: 02 Апр 2013 20:32
от dobrii
колега даи повече инфо за едномасов съединител защото на мен ми казват цени от 1000лв за едномасов с маховик и за двумасов с демпферен маховик 1600

Re: Съединител D4D

Публикувано на: 06 Апр 2013 05:46
от Георгиев
За съжаление не мога да намеря сега линка, но определено търговеца има значение.Затова се обърнете най добре към колегата Мечокух за напътствие, ако сте решили да слагате конвершън кит.