Страница 2 от 2
Re: Съединител D4D
Публикувано на: 28 Фев 2013 09:24
от Георгиев
Вече 10 000 км с конвершън кита от Англия, благодарение на любезното съдействие на Мечокух

.Ник'ви проблеми, няма притропване, претрисане и наистина ми излезе около 570 лв с монтажа.Японците са инженери, а англичаните колонизатори и са го измислили напълно случайно този едномасов конвершън кит, който се ползва от стотици, странна работа, а?..
Re: Съединител D4D
Публикувано на: 03 Мар 2013 00:40
от JapCar
SFINKS написа:Така ами, тва инженерите на тойота са пълни идоти

Не знам защо всички май смятат, че само на Тойота маховиците са демпферни? Мисля, че на всички (или почти) съвременни дизели (марки) маховиците са демпферни. След като в миналото не са били такива,а сега са станали такива, вероятно има причина и сигурно в специализираната литература е описано.
Иначе и аз не доумявам как на 5-6 годишна дизелова кола комън рейл , смяната само на йнжекторите с оригинални струва колкото остатъчната цена на колата.
Re: Съединител D4D
Публикувано на: 03 Мар 2013 13:45
от Георгиев
Демпферния маховик, според МЕН е жалко отроче на греховното кръвосмешение между инженерната и икономическата мисъл, (познай последните за кого са помислили). Не ми се навлиза в конспиративни теории, защото има достатъчно в нета.
Re: Съединител D4D
Публикувано на: 03 Мар 2013 13:57
от zi_zi_top
Комън рейл системата, турбокомпресорът, демпферния маховик и катализаторите правят разликата в комфорта на возене и управление между камион Шкода Мадара и дизеловия лек автомобил.
Преди 15 години дизелите бяха най-презряната част от автомобилостроенето за мен, а сега се кефя на дизелчето. Е, всеки кеф се плаща.

Re: Съединител D4D
Публикувано на: 03 Мар 2013 16:53
от slowtraveler
Георгиев написа:Демпферния маховик, според МЕН е жалко отроче на греховното кръвосмешение между инженерната и икономическата мисъл, (познай последните за кого са помислили). Не ми се навлиза в конспиративни теории, защото има достатъчно в нета.
Не съм съгласен...
Демпферния маховик е отроче на инженерната мисъл.
Ако ставаше въпрос за икономистите - за тях е най-изгодно е въобще да няма маховик..
А единствената причина да се усложни един такъв прост модул като маховика е, че е имало технически проблем или технически изисквания (например намаляване на пиковите натоварвания), който е решен по този по-скъп от обикновения начин...
Икономистите са се намесили в избора на пружини и други еластични елементи - да ги намерят по-евтини, и евентуално - по-некачествени...
Re: Съединител D4D
Публикувано на: 24 Мар 2013 11:29
от emko63
Георгиев написа:Вече 10 000 км с конвершън кита от Англия, благодарение на любезното съдействие на Мечокух

.Ник'ви проблеми, няма притропване, претрисане и наистина ми излезе около 570 лв с монтажа.Японците са инженери, а англичаните колонизатори и са го измислили напълно случайно този едномасов конвершън кит, който се ползва от стотици, странна работа, а?..
колега от къде купи комплекта
Re: Съединител D4D
Публикувано на: 24 Мар 2013 11:30
от emko63
emko63 написа:Георгиев написа:Вече 10 000 км с конвершън кита от Англия, благодарение на любезното съдействие на Мечокух

.Ник'ви проблеми, няма притропване, претрисане и наистина ми излезе около 570 лв с монтажа.Японците са инженери, а англичаните колонизатори и са го измислили напълно случайно този едномасов конвершън кит, който се ползва от стотици, странна работа, а?..
колега от къде купи комплекта
даи повече инфо
Re: Съединител D4D
Публикувано на: 02 Апр 2013 20:32
от dobrii
колега даи повече инфо за едномасов съединител защото на мен ми казват цени от 1000лв за едномасов с маховик и за двумасов с демпферен маховик 1600
Re: Съединител D4D
Публикувано на: 06 Апр 2013 05:46
от Георгиев
За съжаление не мога да намеря сега линка, но определено търговеца има значение.Затова се обърнете най добре към колегата Мечокух за напътствие, ако сте решили да слагате конвершън кит.