Да, ама става въпрос за гориво, а не за помията, която се събира в резервоара.mirott написа: Има гориво-върви! Няма-не върви! Елементаврно е
Проблем- загуба на мощност при подаване на газ Авенсис 2
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Re: Проблем- загуба на мощност при подаване на газ Авенсис 2
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: Проблем- загуба на мощност при подаване на газ Авенсис 2
Честно казано не разбирам за каква помия при резервоар "на резерва" става въпрос. Ако има помия то тя си е там и при пълен и при празен резервоар и винаги е на дъното. Сондата смуче на 1 см над дъното, следователно всяка помия, която може да се разклямбучка и се вдига на повече от 1 см може да бъде засмукана.
Единствените 3 смислени причини да не кара на резерва са:
1. Охлаждането на горивната помпа става за сметка на циркулиращото гориво. Горивото, което се връща в резервоара се охлажда и отново отива да охлади помпата. Колкото е по-малко количеството на горивото толкова повече намалява топлоемкостта му и ГНП-то загрява.
2. Възможността да се разсееш или да попаднеш в район без бензилница в резултат на което да останеш съвсем без гориво е много по-голяма като караш почти празен.
3. Възможността да се получава кондензна влага и вътрешна корозия е по-голяма при празен резервоар.
Единствените 3 смислени причини да не кара на резерва са:
1. Охлаждането на горивната помпа става за сметка на циркулиращото гориво. Горивото, което се връща в резервоара се охлажда и отново отива да охлади помпата. Колкото е по-малко количеството на горивото толкова повече намалява топлоемкостта му и ГНП-то загрява.
2. Възможността да се разсееш или да попаднеш в район без бензилница в резултат на което да останеш съвсем без гориво е много по-голяма като караш почти празен.
3. Възможността да се получава кондензна влага и вътрешна корозия е по-голяма при празен резервоар.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Re: Проблем- загуба на мощност при подаване на газ Авенсис 2
Зи Зи, една лъжичка сол разторена в една чаша с вода е едно, а в една кофа с вода е друго. 
Когато остане малко гориво в резервоара и помпата започне да смуче много от мърсотията, вероятноста да запуши говивонагнетателната помпа е много по-голяма. Да не говорим за дюзите.
За охлаждането на помпата си прав.

Когато остане малко гориво в резервоара и помпата започне да смуче много от мърсотията, вероятноста да запуши говивонагнетателната помпа е много по-голяма. Да не говорим за дюзите.
За охлаждането на помпата си прав.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Re: Проблем- загуба на мощност при подаване на газ Авенсис 2
Колеги да не би пък проблема да е някъде по датчиците или борд. комп. Дали има някаква вероятност (може и смешно да прозвучи за някои от Вас) когато светне лампата на резервата, самия комп. по някакъв начин да прави тези мизерий, като отчита, че няма достатъчно гориво. Сега като се замисля, това ми се е случвало когато изкачвам някакъв байр или съм по нагорнище, не знам дали има някакво значение това. И още нещо, последния път когато ми направи такъв номер, на борд. комп. ми показваше, че с горивото което имам (резервата) мога да измина 50км, наблизо намерих някаква бензиностанция и сложих нафта за 20лв ( на борд.комп. ми показа че мога да измина 150км) за да мога да се прибера и на следващия ден да заредя от по ''известните'' бензиностанции (гледам да зареждам само от Лукойл), но когато я запалих на следващия ден, борд.комп. отново падна на 50км. Затова си мисля да не би пък тая резерва да ме лъже по някакъв начин, и в момента в който светва да нямам почти никакво гориво и да не ще да върви колата. Мерси за отговорите!
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17 Дек 2011 17:33
- Местоположение: Златица
- Получена благодарност: 1 път
Re: Проблем- загуба на мощност при подаване на газ Авенсис 2
Преди време и аз имах подобен проблем, като го описах в отделна тема. По принцип възможните причинители са няколко. Аз още същия ден смених горивния филтър / не беше сменян около 20-тина хиляди км/ и от тогава вече няколко месеца нямам такъв проблем.
Corolla Verso 2,2 D4D 2008г.
Re: Проблем- загуба на мощност при подаване на газ Авенсис 2
zaxcool написа:Сега като се замисля, това ми се е случвало когато изкачвам някакъв байр или съм по нагорнище, не знам дали има някакво значение това.
Проблема ти е точно в липсата на гориво, когато колата е под наклон и имаш малко гориво то отива в единия край на резервоара и не достига до сондата.Както преди това ти казах резервата ти светва много късно.
Проблема изчезва когато колата е на равно.neznaiko написа:Ако е така, не трябва ли проблемът да си остава и след работа на място?ss_mitko написа: Според мен просто лампата за резервата ти светва твърде късно и реално нямаш достатъчно гориво.Проблема ти се е появил след като са трили грешките ли? Питам те защото може без да искат да са променили датчика за нивото на резервата.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 22 Окт 2019 15:03
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Тойота Авенсис т25
Проблем- загуба на мощност при подаване на газ Авенсис 2
Здравейте, колеги,
аз имам проблем с моментна загуба на мощност при подаване на газ между 2000 - 2500 оборота, а стрелката на оборотите се засилва рязко на горе и пада. След 2-3 секунди нещата се нормализират и оборотите започват да се качват плавно, както е нормално. Автомобилът е Тойота Авенсис Т25 2.0 d4d 116 коня, 2005г.
Каква може да е причината?
аз имам проблем с моментна загуба на мощност при подаване на газ между 2000 - 2500 оборота, а стрелката на оборотите се засилва рязко на горе и пада. След 2-3 секунди нещата се нормализират и оборотите започват да се качват плавно, както е нормално. Автомобилът е Тойота Авенсис Т25 2.0 d4d 116 коня, 2005г.
Каква може да е причината?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта