Страница 2 от 2
Re: Авенсис 2007 2.2 D4D пали и гасне
Публикувано на: 19 Яну 2013 18:39
от JapCar
TATI написа:0,72 OM при 20 градуса температура - това е за 2.0 д-4д 116 к.с.
Като се пооправи времето ще ги проверя. Зимата дойде и тук...не бях палил колата 2 дена и вчера при 0градуса запали от третия път. Или има някоя свещ, или акумулатора слабо върти.
Re: Авенсис 2007 2.2 D4D пали и гасне
Публикувано на: 19 Яну 2013 20:13
от Kiki
TATI написа:0,72 OM при 20 градуса температура - това е за 2.0 д-4д 116 к.с.
Днес мерих моите. Оказа се, че стоиностите им са 1.1 ОМ. Това какво означава? Да се готвя да купувам нови, или?
Не гарантирам, обаче, за точността на уреда. Обикновен евтин мултицет е!

Re: Авенсис 2007 2.2 D4D пали и гасне
Публикувано на: 19 Яну 2013 22:36
от TATI
Ами имайки предвид качеството на предлаганите мултицети, нищо чудно да се окаже, че самия мултицет греши. Нямам идея тия цифровите дали и как могат да се калибрират. Иначе тия 0,7 са от сервизното ръководство за нашите авенсиси. Да взема да премеря и моите, та да видя какви стойности ще дадат.
Re: Авенсис 2007 2.2 D4D пали и гасне
Публикувано на: 19 Яну 2013 22:43
от Kiki
TATI написа:Ами имайки предвид качеството на предлаганите мултицети, нищо чудно да се окаже, че самия мултицет греши. Нямам идея тия цифровите дали и как могат да се калибрират. Иначе тия 0,7 са от сервизното ръководство за нашите авенсиси. Да взема да премеря и моите, та да видя какви стойности ще дадат.
Тати, измери ги да видим какво ще се получи.
Много ми е интересно какво ще излезе.
Re: Авенсис 2007 2.2 D4D пали и гасне
Публикувано на: 20 Яну 2013 11:34
от iovkito
При даване на уреда да мери на обхват 200 ома , при допиране на двата извода какво показва на дисплея ? По принцип китайчетата , които са по 5-6 лв , имат грешка ~1-2 ома . При докосване на изводите на този обхват , ако ти показва 000,0 , значи всичко е наред с уреда .
Re: Авенсис 2007 2.2 D4D пали и гасне
Публикувано на: 21 Яну 2013 17:18
от JapCar
Както се очакваше, 2 от свещите са прекъснали (2-ра и 4-а), а другите 2 дават около 1 Ом на около 0гр.Ще купя комплект от ebay, но първо пуснах въпроси на няколко продавачи дали стават за моя 2.0 D-4D 1AD-FTV(126кс), защото повечето са за 1CD-FTV(116кс). Не съм ги виждал и не знам дали са еднакви по размери и параметри. Знае ли някой дали имат разлика?
Другият въпрос е- няма ли индикация за изгоряла свещ? Би било елементарно да се направи токов датчик на захранващия проводник на свещите и съответната лампичка на таблото.
Re: Авенсис 2007 2.2 D4D пали и гасне
Публикувано на: 22 Яну 2013 08:56
от MC
JapCar написа:Както се очакваше, 2 от свещите са прекъснали (2-ра и 4-а), а другите 2 дават около 1 Ом на около 0гр.Ще купя комплект от ebay, но първо пуснах въпроси на няколко продавачи дали стават за моя 2.0 D-4D 1AD-FTV(126кс), защото повечето са за 1CD-FTV(116кс). Не съм ги виждал и не знам дали са еднакви по размери и параметри.
Знае ли някой дали имат разлика?..................
може да провериш на
http://www.toyodiy.com дали при двата двигателя свещите са с един и същ part number.
Re: Авенсис 2007 2.2 D4D пали и гасне
Публикувано на: 23 Яну 2013 10:06
от Kiki
iovkito написа:При даване на уреда да мери на обхват 200 ома , при допиране на двата извода какво показва на дисплея ? По принцип китайчетата , които са по 5-6 лв , имат грешка ~1-2 ома . При докосване на изводите на този обхват , ако ти показва 000,0 , значи всичко е наред с уреда .
Да, ама на моето "китайче" на 200 ома ми показва стойност 000,4

Re: Авенсис 2007 2.2 D4D пали и гасне
Публикувано на: 29 Яну 2013 00:23
от jim_beam
един приятел си пробва свещите по много елементарен метод,без да разкача нищо>просто с един кабел дава накъсо плюса на акумулатора директно със електрода на свещите поотделно,за много кратко време.при изгоряла свещ не се получава искра,или в сравнение със здравите нищожна.логично ми се вижда.
наистина липсата на индикация е голямо неудобство,спестили са няколко цента.
Re: Авенсис 2007 2.2 D4D пали и гасне
Публикувано на: 29 Яну 2013 00:36
от JapCar
jim_beam написа:
наистина липсата на индикация е голямо неудобство,спестили са няколко цента.
И аз нямам обяснение защо няма...не са центове, но не е трудно да се направи. Някои дизели май имат...При мен дори грешка не е записало.
Re: Авенсис 2007 2.2 D4D пали и гасне
Публикувано на: 02 Фев 2013 17:29
от JapCar
Купих комплект свещи за £50. Измерих съпротивлението и на новите и на оригиналните- около 1-1.1 ома.
Смяната стана за 10 мин от неспециалист, а специалистите в Тойота искаха £150 тотал , 1ч. труд с техни свещи (£30 всяка). На удобно място са, на други коли може да не е ...
За моя информация (а на някой може да е интересно), проверих и колко време е греенето. Свързах временно светодиод изведен на стъклото. При контакт, лампичката на таблото свети за около секунда, толкова е и подгряването...но на топъл двг. На студен (около 5гр), след палене/тръгване грее още около 1.5мин. Предполагам, че при минусови температури ще е и повече...но сега е топло. Интересно е, че свещите са за 11V и толкова измервам, но преди палене (вероятно пада в проводниците и големия начален ток на студено), след запалване си става 12-14V. (в момента на стартиране пада на 9V, вероятно акумулатора не е много зареден). Съвременните свещи освен нагревателя при върха, вътре имат и баластно съпротивление, което намалява допълнително тока вероятно заради по-дългото греене. (те не се охлаждат толкова при работа на двг).
Изчистих и EGR-a и MAF-а- става за 15мин, заедно със свалянето. Въобще на Авенсиса тези неща са на много удобно място.