Re: Модификация на EGR при 2.2D4D и D-CAT!
Публикувано на: 19 Дек 2012 21:00
Съюза на автопроизводителите когато се договарят гонят журналистите навън. Има конкуренция все пак и е важно поне на хартия какви данни вади производителя.На всеки му е ясно, че единствената цел им е да продават коли , а не да издържат дълго (планирана амортизация).
Двигателя е направен и нагласен да работи със ЕГР и със добавка от изгорели газове . Лично пробвах на моята бензинова кола на газ да затапя със плътна гарнитура ЕГР-то. Ефекта беше, че вървеше по-мудно със повече натискане на педала, а ЕГР -а ми е вакумен. Беше лятото и не съм забелязал разлика в загряването, а за разхода не издържах така колата дори и 100 км.
Двигателя е направен и нагласен да работи със ЕГР и със добавка от изгорели газове . Лично пробвах на моята бензинова кола на газ да затапя със плътна гарнитура ЕГР-то. Ефекта беше, че вървеше по-мудно със повече натискане на педала, а ЕГР -а ми е вакумен. Беше лятото и не съм забелязал разлика в загряването, а за разхода не издържах така колата дори и 100 км.