Страница 2 от 4
Re: Струва ли си монтирането на ТАП при обикновена газова (L
Публикувано на: 20 Дек 2012 20:40
от ceko26
0887 405 626 - Румен
Re: Струва ли си монтирането на ТАП при обикновена газова (L
Публикувано на: 23 Дек 2012 10:41
от mafiota
Преди време бях взел тап от същия румен за моята карина. Човека е печен и машинките са добри, но според мен ефект няма при работа на газ на карините, тъй като лиин бърна по принцип работи с доста високо предварение. При мен специално като включвах предварение да речем около +12гр. само се увеличаваше шума на двигателя, но от към вървене и разход нямаше никакъв полужителен ефект.
Най добри резултати от към разход на газ и вървене съм постигал с модифицирания смесител на газовата

Re: Струва ли си монтирането на ТАП при обикновена газова (L
Публикувано на: 23 Дек 2012 13:10
от PESHO OT MARS
mafiota написа:Преди време бях взел тап от същия румен за моята карина. Човека е печен и машинките са добри, но според мен ефект няма при работа на газ на карините, тъй като лиин бърна по принцип работи с доста високо предварение. При мен специално като включвах предварение да речем около +12гр. само се увеличаваше шума на двигателя, но от към вървене и разход нямаше никакъв полужителен ефект.
По-масовия случай обаче Карината не е LeanBurn като моята, и там може би ще има ефект по-осезаем.
Re: Струва ли си монтирането на ТАП при обикновена газова (L
Публикувано на: 23 Дек 2012 14:18
от mafiota
PESHO OT MARS написа:mafiota написа:Преди време бях взел тап от същия румен за моята карина. Човека е печен и машинките са добри, но според мен ефект няма при работа на газ на карините, тъй като лиин бърна по принцип работи с доста високо предварение. При мен специално като включвах предварение да речем около +12гр. само се увеличаваше шума на двигателя, но от към вървене и разход нямаше никакъв полужителен ефект.
Еми тогава опитай, с две думи идеята на ТАП-а е едно и също вървене при леко притворен винт на тройника, от колкото с по-отворен и без ТАП, и от там малко пада и разхода.
Лошото е че на Румен таповете осигуряват твърдо предварение в целия диапазон от обороти. Той казва че така трябва да е, но според мен аванса трябва да може различно да се подбира в отделния диапазон от обороти. На DEK са такива, и кривата се настройва с комп.
Всъщност за коя карина говориш, за 2-ката или 1,6 ?
Re: Струва ли си монтирането на ТАП при обикновена газова (L
Публикувано на: 23 Дек 2012 17:57
от PESHO OT MARS
Гледай в подписа. Става въпрос за 2.0/16V 3S-FE мотора. Ще пробвам май първо с WolfN-ката на A.E.B. защото мога да го взема за тест без пари.
Re: Струва ли си монтирането на ТАП при обикновена газова (L
Публикувано на: 23 Дек 2012 19:09
от mafiota
PESHO OT MARS написа:Гледай в подписа. Става въпрос за 2.0/16V 3S-FE мотора. Ще пробвам май първо с WolfN-ката на A.E.B. защото мога да го взема за тест без пари.
До колкото виждам този модел се свързва директно - последователно на намотка на запалителната бобина, т.е. незнам как е при теб, но не би трябвало комутатора и бобината да са в един корпус.
Re: Струва ли си монтирането на ТАП при обикновена газова (L
Публикувано на: 23 Дек 2012 20:37
от PESHO OT MARS
При този мотор комутатора и бобината са интегрирани в делкото. Но по схема се комутира отрицателната полярност по начина по който се изисква и за работата на WolfN, единственото е проблема че някак си трябва да се изведат херметично 3 проводника от делкото. Това е технологичен проблем.
Re: Струва ли си монтирането на ТАП при обикновена газова (L
Публикувано на: 23 Дек 2012 20:57
от mafiota
PESHO OT MARS написа: единственото е проблема че някак си трябва да се изведат херметично 3 проводника от делкото. Това е технологичен проблем.
Това се опасявах, дано да има начин , ако няма - варианта е с друг тип ТАП - по управляващ импулс.
Сигурно е варианта в червено:
Re: Струва ли си монтирането на ТАП при обикновена газова (L
Публикувано на: 23 Дек 2012 21:45
от PESHO OT MARS
Това което си показал е малко по обобщената схема. По детайлно нещата изглеждат като това което съм оградил със зеленото, като идеята е да наместя ТАП-a там където съм дал червената маркировка.
Re: Струва ли си монтирането на ТАП при обикновена газова (L
Публикувано на: 23 Дек 2012 21:52
от mafiota
аха, ясно. Изглежда достъпно така по схема.
Re: Струва ли си монтирането на ТАП при обикновена газова (L
Публикувано на: 23 Дек 2012 21:57
от PESHO OT MARS
Даже сега като чета излиза че комутатора е вън от делкото. В делкото е само при 4A-FE/7A-FE тогава се води обединен блок на запалването. Ама сега предстои намирането на комутатора.
Re: Струва ли си монтирането на ТАП при обикновена газова (L
Публикувано на: 23 Дек 2012 22:34
от mafiota
PESHO OT MARS написа:Даже сега като чета излиза че комутатора е вън от делкото. В делкото е само при 4A-FE/7A-FE тогава се води обединен блок на запалването. Ама сега предстои намирането на комутатора.
При мен беше на предното ляво бомбе, под диагностичната букса
Re: Струва ли си монтирането на ТАП при обикновена газова (L
Публикувано на: 23 Дек 2012 22:39
от PESHO OT MARS
Значи и аз ще търся там да видя.Защото при 3S-FE игла да хвърлиш няма къде да падне, затова и изпарителя е на толкова куцо място че е адски трудна настройката му. Заврял съм го под акумулатора.
Re: Струва ли си монтирането на ТАП при обикновена газова (L
Публикувано на: 25 Дек 2012 16:34
от PESHO OT MARS
mafiota написа:
При мен беше на предното ляво бомбе, под диагностичната букса
Точно там се оказа и на 3S-FE-то ми. Под диагностиката се намира прилича на метална кутия цигари с 5 пинова букса. Сега предстои по схемите да се ориентирам кой цвят за какво е и да направя необходимите прекъсвания. Гадното е че кабелите на Карината са доволно снопирани и доста трудно се хваща дори 5 см. гола жица за читава спайка.
Re: Струва ли си монтирането на ТАП при обикновена газова (L
Публикувано на: 25 Дек 2012 19:49
от mafiota
PESHO OT MARS написа:mafiota написа:
При мен беше на предното ляво бомбе, под диагностичната букса
Точно там се оказа и на 3S-FE-то ми. Под диагностиката се намира прилича на метална кутия цигари с 5 пинова букса. Сега предстои по схемите да се ориентирам кой цвят за какво е и да направя необходимите прекъсвания. Гадното е че кабелите на Карината са доволно снопирани и доста трудно се хваща дори 5 см. гола жица за читава спайка.
Бандажирани са стабилно, и при мен беше такава кутийка, само ще трябва да откриеш кои кабели за какво са.
Между впрочек колко мм ти е дифузиора на смесителя?