Re: Избор на тойота с vvti двигател
Публикувано на: 29 Сеп 2014 07:52
Бас-Ман е прав - проблеми с маслото имаха само 3ZZ-FE и 1ZZ-Fe (1.6 и 1.8vvt-i двигателите)... 

Доколкото и трите двигателя използват еднакви бутала, проблема би трябвало да съществува и при 1.4(4ZZ-FE).slowtraveler написа:...проблеми с маслото имаха само 3ZZ-FE и 1ZZ-Fe (1.6 и 1.8vvt-i двигателите)...
Буталата са еднакви, за това спор няма. Двигателите се различават само по хода на буталото, което явно е и ключа за бараката. Ето ти една теория на конспирацията:Bass_Man написа:Ами май не бяха еднакви....
Къде? Тук в България?!мехаННика написа:Напротив, сменени са МНОГО блокове. ...
Споделих какво ми бе казано от мениджър на ТМ Ауто на високо ниво.. Възможно е при 'избрани' да е имало и смяна на блок, но едва ли причината за смяната (поне официалната) е била 'горенето на масло'... Не сподели имало ли е според твоя информация смяна на блок в България поради горепосочената причина (само горене на масло, а не например гаранционна подмяна на надран блок)...мехаННика написа:Достатъчно си грамотен технически за да знаеш че гаранционната подмяна на каквото и да било има известни условия и подлежи на контрол. Това че не се е случило при теб не значи че не се е случвало изобщо, защото както знаем, истината съществува вън и независимо от човешкото съзнание. ...
Не става въпрос за ирония, а за изясняване на факти...мехаННика написа:Не мога да се ангажирам с точна бройка, но са трицифрено число. Не приемам иронията с кавичките за стремеж към обективност.
Наричаш ме лъжец ли? Както казах и по горе, истината съществува вън и независимо от съзнанието на човека, та даже и надчовека тоест модератора. Мислиш ли че дори и половината хора които са си купили нови коли в последните 12-13 год. влизат в този форум? Да четат полезни постове от сорта на ; На един (комшия, колега, лелинчо....) на Опела.....?slowtraveler написа:Защото продължавам да изпитвам големи съмнения, че има дори един случай в БГ