Страница 2 от 2

Публикувано на: 11 Дек 2006 13:13
от b_d
Реконструктор написа:
LordDigital написа:
Реконструктор написа:Значи този 2500 кубиков мотор е по-добър от 3 литровия? Само дето ше струва майка си и баща си сигурно. :)
Спрямо 3 литровия 7м е много години напреде - не случайно пада във друга графа на моторните серии на Тойота. Да струва пари ,точно колко обаче - прати лично на Poli.
Ти с кой си, ако не е дълбока тайна?
Как с кой - Лордов е със 7MGTE - 3 литра турбо, т.е. стария.

Аз лично, ако правя супра бих се опитал да намеря нещо от jz серията и тъй като 2jz-gte е скъп - остава 1jz-gte (т.е. 2.5). Другият вариант, който ми хрумва е да намериш 2jz-ge от някой лексъс из европата и да го турбинираш.

Публикувано на: 11 Дек 2006 19:54
от ALTEZZA
bad_dog написа:
Аз лично, ако правя супра бих се опитал да намеря нещо от jz серията и тъй като 2jz-gte е скъп - остава 1jz-gte (т.е. 2.5). Другият вариант, който ми хрумва е да намериш 2jz-ge от някой лексъс из европата и да го турбинираш.
edva li bih vzel 2JZ-GE i posle da se turbinira, ima razliki ot GTE varianta. 2JZ-GTE ne sa tolkova skapi, mogat da se nameriat sas harnes, ECU i transmisia(avtomatichna) za okolo $2500+shipping(koeto moje da e baia pari do BG). problema e che da se nameri s rachni skorosti trnasmisia (V160) izliza dosta poveche pari.

Публикувано на: 11 Дек 2006 20:11
от V35GTR
ALTEZZA написа:
bad_dog написа:
Аз лично, ако правя супра бих се опитал да намеря нещо от jz серията и тъй като 2jz-gte е скъп - остава 1jz-gte (т.е. 2.5). Другият вариант, който ми хрумва е да намериш 2jz-ge от някой лексъс из европата и да го турбинираш.
edva li bih vzel 2JZ-GE i posle da se turbinira, ima razliki ot GTE varianta. 2JZ-GTE ne sa tolkova skapi, mogat da se nameriat sas harnes, ECU i transmisia(avtomatichna) za okolo $2500+shipping(koeto moje da e baia pari do BG). problema e che da se nameri s rachni skorosti trnasmisia (V160) izliza dosta poveche pari.
aide be... ECU, tranny, i 2JZ-GTE... ne mislia... SR20 motor shte namerish trudno po 2500, kamoli 2JZgte, epten sus ECU i trany!
Vij samo kolko vurviat na EBAY!

Публикувано на: 11 Дек 2006 22:17
от ALTEZZA

Публикувано на: 11 Дек 2006 22:25
от V35GTR
^ I stand corrected!

PO VAJNO - ti kakvo chakash togava????????????????? specialna pokana????? sleep.gif

Публикувано на: 11 Дек 2006 23:11
от Scott
ALTEZZA написа:NE, ti vij kolko varviat na ebay
За под 2000 паунда тук може да се купи цял Lexus GS R6 (Toyota Aristo)92-94г. с 2JZ-GTE.

Публикувано на: 12 Дек 2006 02:06
от LordDigital
Scott написа:
ALTEZZA написа:NE, ti vij kolko varviat na ebay
За под 2000 паунда тук може да се купи цял Lexus GS R6 (Toyota Aristo)92-94г. с 2JZ-GTE.
Aristo sys 2JZ-GTE ima li vyv evropa??? kolko broiki sa ,smisal ekzotika li sa??

Публикувано на: 12 Дек 2006 07:37
от ALTEZZA
V35GTR написа:PO VAJNO - ti kakvo chakash togava????????????????? specialna pokana????? sleep.gif
tova e cenata na 2JZ-GTE idvashto s AUTO TRANS. tezi det idvat s V160(6 speed manual) sa v poriadaka na $6K ako ne se laja

Публикувано на: 12 Дек 2006 10:19
от Scott
LordDigital написа:Aristo sys 2JZ-GTE ima li vyv evropa??? kolko broiki sa ,smisal ekzotika li sa??
В Европа се продава GS300, но само с GE. Аристото (с GTE) е джап импорт (в UK), ама има доста и са евтини.

Публикувано на: 12 Дек 2006 12:18
от Реконструктор
bad_dog написа: Как с кой - Лордов е със 7MGTE - 3 литра турбо, т.е. стария.

Аз лично, ако правя супра бих се опитал да намеря нещо от jz серията и тъй като 2jz-gte е скъп - остава 1jz-gte (т.е. 2.5). Другият вариант, който ми хрумва е да намериш 2jz-ge от някой лексъс из европата и да го турбинираш.
А колко коня я е докарал супрата?
Иначе не мисля да се изхвърлям още в началото с някви скъпи (за местните условия) платформи. Трябва ми нещо евтино и здраво да се уча.

Публикувано на: 12 Дек 2006 16:12
от V35GTR
Реконструктор написа:
bad_dog написа: Как с кой - Лордов е със 7MGTE - 3 литра турбо, т.е. стария.

Аз лично, ако правя супра бих се опитал да намеря нещо от jz серията и тъй като 2jz-gte е скъп - остава 1jz-gte (т.е. 2.5). Другият вариант, който ми хрумва е да намериш 2jz-ge от някой лексъс из европата и да го турбинираш.
А колко коня я е докарал супрата?
Иначе не мисля да се изхвърлям още в началото с някви скъпи (за местните условия) платформи. Трябва ми нещо евтино и здраво да се уча.
neshto ot poriadaka na ~300+ WHP
toi obache pUrU za dyno ne dava... osven ako ne Nissanski Dyno den che i toi da namaje pokrai hubavite avtomobili tongue.gif

Публикувано на: 18 Дек 2006 09:48
от Реконструктор
V35GTR написа:neshto ot poriadaka na ~300+ WHP
toi obache pUrU za dyno ne dava... osven ako ne Nissanski Dyno den che i toi da namaje pokrai hubavite avtomobili tongue.gif
Аз що останах с впечатлението, че е доста повече? unsure.gif

Публикувано на: 20 Дек 2006 05:12
от domi
Реконструктор написа:
V35GTR написа:neshto ot poriadaka na ~300+ WHP
toi obache pUrU za dyno ne dava... osven ako ne Nissanski Dyno den che i toi da namaje pokrai hubavite avtomobili tongue.gif
Аз що останах с впечатлението, че е доста повече? unsure.gif
Това е дълбоко пазена тайна, нека я запазим такава. Колата вади около 7к, обаче гори 100/100, така че я кара само на стартер, тока е по-евтин от бензина в днешни дни... Не, сериозно, разрови се из форума, има ред хипотези за output-а на Лорда. Реалната цифра не е известна никому, поради явната ненавитост на собственика да даде пъръ. Да живее мистерията... biggrin.gif

EDIT: ...и мизерията, и мизерията...

Публикувано на: 21 Дек 2006 01:57
от del_sol_fen
hahahahahahahahahhahaahhaahahahaha :)

lordeeee, kazaha li ti go :P :P

Публикувано на: 21 Дек 2006 05:37
от LordDigital
Некои ако спонсорира ,може да ида на Дайно пролетТа.

Пак обещаам да му Укачим името на ДайноРазпечатката :whistle: