Страница 2 от 3
Публикувано на: 04 Дек 2006 22:24
от b_d
По принцип можеш да си купиш и само масло от Тойота. Ако си от София обаче аз на твое място бих избрал Мотул от Проспийд.
Публикувано на: 05 Дек 2006 09:58
от the_rider
нее баш така с надницата, щото имаш и филтър за 15-ина лева и гарнитурка 1 -2 лева и ДДС и така ги докарваш до към 120, мисля, че толкова ми взеха на мен за карината. А ако си купиш само масло, няма да ти дадат наливно, а разфасовка, която ще е по-скъпа и накрая пак почти толкова ще ти излезе. За мене най- неприемливия вариант е да си купиш масло от там и да идеш на др. място да го смениш. А и ква 5 годишна гаранция ще търсиш на мотора при положение, че не си го обслужвал при тях...ще те отсвирят още на първото изречение. Да не говорим за удобството да им звъннеш и да ги попиташ "извинете кога трябва да си сменя маслото, че забравих на колко км. съм идвал?"...аз съм го правил поне 2 пъти и хората ми отговарят.
Публикувано на: 05 Дек 2006 10:05
от mitiracing
PARVO TOZI MODEL NE E S 5 GODI6NA GARANCIJA VTORO MOJE DA SI SMENJA MASLOTO KADETO SI POISKA ZA6TOTO KOLATA NE E V GARANCIJA VE4E I TRETO MASLOTO NA TOYOTA NE E VALVOLIN
NEZNAM KADE GI 4ETETE TEZI NE6TA
Публикувано на: 05 Дек 2006 10:14
от Troshko
1-во mitiracing натсини копчето "Caps Lock" че така си е гадно
2-ро
По принцип можеш да си купиш и само масло от Тойота. Ако си от София обаче аз на твое място бих избрал Мотул от Проспийд.
и аз като bad_dog мисля че най-удачното решение е в Проспийд
Публикувано на: 05 Дек 2006 10:27
от b_d
mitiracing написа:PARVO TOZI MODEL NE E S 5 GODI6NA GARANCIJA VTORO MOJE DA SI SMENJA MASLOTO KADETO SI POISKA ZA6TOTO KOLATA NE E V GARANCIJA VE4E I TRETO MASLOTO NA TOYOTA NE E VALVOLIN
NEZNAM KADE GI 4ETETE TEZI NE6TA
ОК. Успокой топката малко.
Аз съм купувал от ТМ филтър в кутийка като тази която си снимал(но за Г-серия). На филтъра освен Тойота надписите имаше написано с малки букви "Valvoline". Същото съм го виждал на шише масло за LSD. И не виждам лошо в това тойота в даден момент да използват валволин като производител стига да спазват тойота стандартите. Също така съм чел, че преди време тойота са ползвали Castrol по същия начин.
Публикувано на: 05 Дек 2006 15:37
от slowtraveler
Във Варна също продават масло ТОЙОТА. На тубата (1л) никъде не пишеше Valvoline.
Иначе преди около година, когато още нямаше масло Тойота, в сервиза на бензинките слагаха Кастрол TXT 5W40.
Тъй-като колата вече е почти 5г то можеш да си го купиш и смениш където си искаш. Но е добре да си сложиш пълна синтетика с препоръчания от производителя вискозитет и клас на маслото.
Ако нямам личен познат, който да е вносител на маслото, бих си направил смяната в оригиналния сервиз.
Разликата в цената на маслото общо едва ли ще ти е повече от 10-15лева.
При по-нови автомобили везните твърдо се накланят в полза на оригиналния сервиз на Тойота.
Предимствата от смяна в сервиза са големи - винаги можеш да вдигнеш врява до най-високите нива на Тойота (дори Япония) при някакъв проблем, ако си обслужван при тях.
Така не им оставяш възможност за мърдане...
Пък и смяна на масло се прави най-много 2-3 пъти годишно - т.е. ще 'загубиш' 30-60 лева годишно ако действаш по официалния път.
Публикувано на: 05 Дек 2006 16:54
от manitu
slowtraveler написа:Във Варна също продават масло ТОЙОТА. На тубата (1л) никъде не пишеше Valvoline.
Иначе преди около година, когато още нямаше масло Тойота, в сервиза на бензинките слагаха Кастрол TXT 5W40.
Тъй-като колата вече е почти 5г то можеш да си го купиш и смениш където си искаш. Но е добре да си сложиш пълна синтетика с препоръчания от производителя вискозитет и клас на маслото.
Ако нямам личен познат, който да е вносител на маслото, бих си направил смяната в оригиналния сервиз.
Разликата в цената на маслото общо едва ли ще ти е повече от 10-15лева.
При по-нови автомобили везните твърдо се накланят в полза на оригиналния сервиз на Тойота.
Предимствата от смяна в сервиза са големи - винаги можеш да вдигнеш врява до най-високите нива на Тойота (дори Япония) при някакъв проблем, ако си обслужван при тях.
Така не им оставяш възможност за мърдане...
Пък и смяна на масло се прави най-много 2-3 пъти годишно - т.е. ще 'загубиш' 30-60 лева годишно ако действаш по официалния път.
Явно ще се спра на варианта с масло от Проспиид, за сервиза на Тойота трябва да се чака доста се оказва, а и не съм убеден че това е експертна операция, която струва петдесетина лева отгоре за половин час. Не смятам че има какво да се обърка за да търся началници-бюрократи в Тойота после.
Публикувано на: 05 Дек 2006 22:00
от plpenov
bad_dog написа:mitiracing написа:PARVO TOZI MODEL NE E S 5 GODI6NA GARANCIJA VTORO MOJE DA SI SMENJA MASLOTO KADETO SI POISKA ZA6TOTO KOLATA NE E V GARANCIJA VE4E I TRETO MASLOTO NA TOYOTA NE E VALVOLIN
NEZNAM KADE GI 4ETETE TEZI NE6TA
ОК. Успокой топката малко.
Аз съм купувал от ТМ филтър в кутийка като тази която си снимал(но за Г-серия). На филтъра освен Тойота надписите имаше написано с малки букви "Valvoline". Същото съм го виждал на шише масло за LSD. И не виждам лошо в това тойота в даден момент да използват валволин като производител стига да спазват тойота стандартите. Също така съм чел, че преди време тойота са ползвали Castrol по същия начин.
Имаш ли спомен дали пазиш кутията на филтъра? Имам желание да я видя, за да натрия носа на разбирачите!!!
Публикувано на: 06 Дек 2006 10:30
от b_d
plpenov написа:bad_dog написа:mitiracing написа:PARVO TOZI MODEL NE E S 5 GODI6NA GARANCIJA VTORO MOJE DA SI SMENJA MASLOTO KADETO SI POISKA ZA6TOTO KOLATA NE E V GARANCIJA VE4E I TRETO MASLOTO NA TOYOTA NE E VALVOLIN
NEZNAM KADE GI 4ETETE TEZI NE6TA
ОК. Успокой топката малко.
Аз съм купувал от ТМ филтър в кутийка като тази която си снимал(но за Г-серия). На филтъра освен Тойота надписите имаше написано с малки букви "Valvoline". Същото съм го виждал на шише масло за LSD. И не виждам лошо в това тойота в даден момент да използват валволин като производител стига да спазват тойота стандартите. Също така съм чел, че преди време тойота са ползвали Castrol по същия начин.
Имаш ли спомен дали пазиш кутията на филтъра? Имам желание да я видя, за да натрия носа на разбирачите!!!
Ще проверя като мина през сервиза, но едва ли. Също така мисля, че не би трябвало да говорим за "натриване на нос" - просто всеки споделя мнение и е съвсем възможно всеки един от нас да е прав. Примерно в даден момент тойота да са се кооперирали с някой, а в следващ(или предишен) момент не.
Надявам се подобни теми да се приемат добронамерено и да не са повод за дрязги помежду ни.
Публикувано на: 06 Дек 2006 11:04
от manitu
момчета, масларя ми настоява за Castrol Formula RS 0W-40
(
http://www.motobul.com/bg/products_castrol.php?id=7)
лятото няма ли да ми е малко "топло" с него?
Публикувано на: 06 Дек 2006 11:23
от jamie
Излишно изсилване е.
Публикувано на: 06 Дек 2006 14:45
от juri_galev
plpenov "с това натриване на носа май се връщаме в мутренските години"
laugh.gif .По конкретно по темата

човека иска

Публикувано на: 06 Дек 2006 18:15
от slowtraveler
manitu написа:момчета, масларя ми настоява за Castrol Formula RS 0W-40.....
Щом си се спрял на Кастрол, май е по-добре ТХТ 5W40 - все пак такова слагаха в 'оригиналните' сервизи...
Пък и сигурно е по-ефтино от RS

Иначе RS 0W40 би трябвало да има същия вискозитет при загрят двигател както ТХТ 5W40, но при студено да е по-редичко от TXT...
Публикувано на: 06 Дек 2006 18:27
от ugabuga
spored men za studeno vremem shte e OK 0W
zavisi kakvo e originalnoto maslo ako e 5W moje da slosh 0W zimata, ako e 10W po dobre sloji 5W.
Moiata honda ia preporachvat s 5W20, no az zimata ia karam s 0W20 i liatoto sas 5W30.
Az lichno ne vijdam ot kav zor shte si smeniam masloto v dilar. Moiata kola e na 4 godini no e izvan garancia poradi red prichini. Vapreki tova mnogo po lesno mi e (i po eftino) da ida v garaja i za 30 min da si go smenia sam.
Osven tva ne vijdam s kvo toolkova e specialno masloto s lepenka Toyota, kato kakto znaete tova ne e nishto poveche a Castrol, Valvoline ili niakvo drugo maslo s razlichna lepenka. Pri polojenie che na pazara ima sushtite masla na 1/2 cena + Motul, RedLine, RoyalPurple, Mobil1 i hubavi filtri, ne znam shto triabva da se kara s maslo toyota.
Tva e toyota, kuche marka, ne Bugatti Veyron. Dori i da nalivash kvoto maslo ima, stiga da smeniash redovno, ne viarvam da ima problemi

Публикувано на: 07 Дек 2006 00:03
от LEXUS
ugabuga написа:
Tva e toyota, kuche marka, ne Bugatti Veyron. Dori i da nalivash kvoto maslo ima, stiga da smeniash redovno, ne viarvam da ima problemi

Аз предлагам да си мериш приказките по отношение на това кое е куче марка и кое е котешки модел да не се изразяваш толкова "компетентно".Когато се запознаеш какви коли е правила "куче-марката" Тойота през 70-те и 80-те години/визирам специфичен модел/ и какви е правил тогава Бугати,тогава се опитвай да се правиш на философ.
