Пресни впечетления от Хонда Джазз и Тойота Айго :
Някой колега беше казал по-горе , че Айгото било като Джазз-а или нещо от сорта - повярвайте ми , НЯМА НИЩО ОБЩО !!! двете коли нямат нищо общо , Джазз-а превъзхожда пъти повече Айгото по всеки един критерии !!! Айгото може да се мери с Хонда Лого , но и там отстъпва по много точки , за моя огромно съжаление ( понеже Айго ще ми се наложи да карам

)
Джазз-а , пъти по-мека возия , не дрънчи и не тропа ( а е кола на 115 000 км и 3 години по български пътища ) , по-тих двигател , по-пъргав и мощен двигател , по-икономичен !!! поне за сега , много по-добре разположени уреди по таблото , по-неудобни седалки , за по-голямото пространство и багажник няма да пиша , то си е ясно
Лого-то , предишната ми служебна кола , сега я кара колегата , по-мека возия , по-пъргав двигател , по-издържлив и поддържащ скорост без значение какво е нанагорнището или хората в колата ( докато Айгото виде ли нанагорнище 4-та си иска и смачкване на педала до ламарина

) , по-голям багажник , пак по-добре разположени прибури по таблото , Но е по-неудобна за шофьора ( е зависи аз съм 180 см , 80 кила и ми е по-удобно в Айгото ) , но това не пречи да пътуват 4 човека + багаж до морето и да вдигне 180 км/ч и на всички да им е задоволително удобно

докато при Айгото забрави за багажа ( освен ако не е на всеки по една раничка

, а да не говорим кво ще става при изпреварвания и т.н. , а ако следва същата линия на разход ще изгори повече и от сивик-а ми laugh.gif )
Моя съвет като потребител вече на Тойота Айго е ако я купувате да я карате само в градски условия , за извънградско пак става , но само междуградски селища , по магистралата ако имате нерви да се влачите със 100-110 км/ч за да ви даде малък разход давайте , всъщност още остава да я засека в градски условия , но смесено се колебае 6.8-7.2 като и в двата случая по магистралата повече от 130 не съм вдигал и съм спазвал ограниченията от 80 км / ч в тунелите и пистата преди Пловдив
