Страница 2 от 2
Публикувано на: 20 Мар 2007 09:13
от the_rider
max-2 написа:Колеги, мой приятел ще пътува до Стокхолм и искам да му поръчам свещи за карината.
CARINA E 1.6 i 16V (AT190) 79 4A-FE (DOHC) Leanburn 02/'92-10/'97 PK20R13 IK20 VK20 1.3
Проблемът е в това, че не знам какво да му поръчам-PK20R13 IK20, или PK20R13 VK20, и двата номера излизат в каталога на Денсо за иридиеви свещи, IK20 е в графата IRIDIUM POWER, а VK20 в графата IRIDIUM TOUGH??
Моля, помагайте!
те у Стокхолм свещите да не растат по дърветата. Със сигурност там ще струват поне с 50 % отгоре. Вземи си платинени свещи от ТМАуто за 100 лв комплекта и забравяш за случая...
Публикувано на: 20 Мар 2007 16:38
от max-2
the_rider написа:max-2 написа:Колеги, мой приятел ще пътува до Стокхолм и искам да му поръчам свещи за карината.
CARINA E 1.6 i 16V (AT190) 79 4A-FE (DOHC) Leanburn 02/'92-10/'97 PK20R13 IK20 VK20 1.3
Проблемът е в това, че не знам какво да му поръчам-PK20R13 IK20, или PK20R13 VK20, и двата номера излизат в каталога на Денсо за иридиеви свещи, IK20 е в графата IRIDIUM POWER, а VK20 в графата IRIDIUM TOUGH??
Моля, помагайте!
те у Стокхолм свещите да не растат по дърветата. Със сигурност там ще струват поне с 50 % отгоре. Вземи си платинени свещи от ТМАуто за 100 лв комплекта и забравяш за случая...
Mai si prav, no nali sobstvenicite sa gyrci i naDUWAT MNOGO CENITE, ZATOWA BQH REshil taka. No pyk v TMauto znam, 4e shte polu4a to4no tezi sveshti, koito mi trqbvat(dano laugh.gif )
Публикувано на: 20 Мар 2007 16:49
от the_rider
пише ти ги в книжката кои са, ако не се справяш с италианския, аз имам книжка на български, ще ти проверя
Публикувано на: 20 Мар 2007 18:39
от max-2
Nqmam knijka. Kolata e 107 k. s. lean burn
За свещите
Публикувано на: 20 Мар 2007 23:40
от nikicar
max-2 написа:Nqmam knijka. Kolata e 107 k. s. lean burn
За тази модификация на мотора Denso препоръчват само един тип свещи : SK20R-P13 , цената им е 44 лв / броя !
Това е .
Публикувано на: 21 Мар 2007 09:44
от the_rider
max-2 написа:Nqmam knijka. Kolata e 107 k. s. lean burn
моята е 99 к.с., даваха 3-4 вида в книжката, ще погледна и ще ти пиша
Re: За свещите
Публикувано на: 21 Мар 2007 14:49
от max-2
nikicar написа:max-2 написа:Nqmam knijka. Kolata e 107 k. s. lean burn
За тази модификация на мотора Denso препоръчват само един тип свещи : SK20R-P13 , цената им е 44 лв / броя !
Това е .
Pri tazi cena speshno tr`bva da vidq kakvi sveshti imam na kolata, da ne sa slojili obiknoveni (nqkoi majstori na stariq sobstvenik)

За свещите
Публикувано на: 21 Мар 2007 16:04
от nikicar
Тези SK20R-P13 са Иридиеви , най-вероятно с платина по минусовият електрод . Имам подобни - SK20R11 ( разликата е в разтоянието м/у електрода ) , дават ги специално за Toyota / Lexos и заводски слагат само тази свещ , а и по каталозите излиза само един модел , няма аналог за " нормална " медна свещ или платинена .
Публикувано на: 21 Мар 2007 16:25
от the_rider
Бе и мойта елийн бърн ама в книжката има и обикн. свещи, а платинените са по 25 в ТМ
Публикувано на: 07 Фев 2008 14:18
от Petar
Kolko pulusni sa svehtite za 4a-fe 4e niamam klu4 da gi otvia za da gi vidia
Публикувано на: 09 Фев 2008 17:41
от PESHO OT MARS
Моята Карина е с 4A-FE но обикновения мотор и тия дни ще сменя свещите с тези
http://www.brisk.biz/index.php?page=svicky_premium.html
Модела Premium ZC/ZS
Публикувано на: 09 Фев 2008 18:06
от kristian
И каква е цената на тези странни свещи?
М/у другото преди време бях пуснал темата за платинени свещи.Тогава купих Шампион-платинени.Та казвам ви -не го правете-абсольтен боклук са .Със старите NGK дето са на около10 000км. работи кротко и мирно мотора.С тези платинените шампионки-скача и подкача постоянно.
Публикувано на: 09 Фев 2008 20:48
от diver
Докат не строшиш нещо нема да мирясаш ми се струва....тия свещи що си мисля, че ги сменяш за 4-ти път тоя месец....
Публикувано на: 10 Фев 2008 15:30
от PESHO OT MARS
Цената на Брисковете е около 13 лв. на бройка. Тествал съм ги на карината и мотора работи чудесно. Идеята им е да дават няколко искри на един такт (просто има три места на пробив) при DIS-2 това не е от особенно значение но помага. Другото което е че съм чувал разни градски легенди по отношение на катода и как пречел на фронта на горенето е тука няма такъв проблем. И трето няколко човека са ги тествали на най различни коли и казват че най-осезаемо се чубства разлика във високите обороти колата не "пропада" близо до червената зона. Между другото Карината ми е с DIS-2 а не с обикновенна бобина и работеха перфектно.