Проблем с парното на РАВ4
Re: Проблем с парното на РАВ4
Извинявай не те подценявам но просто изходих от положение че нямаш проблем с обезвъздушаването.От любопитство проверих на една РАВ ка при студен и загрял двигател нивото в разширителния съд се мени около 5 - 6 см .В тази насока искам да кажа че ако при тебе не се мени значи има някъде запушване или въздушна тапа.Част от радиатора е запълнена с въздух и няма нормална циркулация.Възможно е също но дано да не е това и водната помпа да не е наред .Дори да не тече може турбинката и да е износенада/ няма необходимия дебит/ или парченца от нея да са отчупени и да са заседнали някъде на някой клапан или маркуч .Така че майстора ти правилно ти е казал ако не стане с промивка трябва да се разглобява наред.Успех.
Re: Проблем с парното на РАВ4
Колеги ходих в сервиза,извадихме маркучите от радиаторчето и вкархме вода с маркуча от чешмата.Нищо не изкара от радиаторчето,идеално чист антифриз.след това вкарах маркучетата отново и се разбрахме с майстора да търси радиаторче за парното и след седмица да го сменим.Тръгнах си и като пуснах парното,коренна промяна.духа топло,чак пари на лицето и всичко е на 6! Нямам обяснение за това
Майстора мисли,че се бъзикам с него
Възможно ли е да е имало въздушна възглавница в радиаторчето и за това да е нямало парно???


-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Проблем с парното на РАВ4
Ами станало е това което казах в началото, колата е загубила антифриз и вместо да долееш сам, ти си тръгнал по майстори. Преди майстора ти да повярва в задгробния живот обясни му че просто след продухването сте сипали до горе антифриз и количеството е повече от това което сте загубили. Искаш ли радиаторче ? biggrin.gif
- slowtraveler
- Мнения: 6181
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 336 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Re: Проблем с парното на РАВ4
мехаННика написа:Ами станало е това което казах в началото, колата е загубила антифриз и вместо да долееш сам, ти си тръгнал по майстори....

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Re: Проблем с парното на РАВ4
Ама колега,антифриза в разширителното казанче си беше на маx и като загрее се вдига нивото,както друг колега беше споменал и като истине пак си пада нивото до маx. Не сам много на "ти" с тези неща,така че не мога да дам менние.Важното е че вече имам парно и ще хвърля шапката biggrin.gif
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: Проблем с парното на РАВ4
Вероятно сте изгонили зъл дух от радиатора, а не е имало въздух.ivaylo_21 написа:Ама колега,антифриза в разширителното казанче си беше на маx и като загрее се вдига нивото,както друг колега беше споменал и като истине пак си пада нивото до маx. Не сам много на "ти" с тези неща,така че не мога да дам менние.Важното е че вече имам парно и ще хвърля шапката biggrin.gif

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Проблем с парното на РАВ4
Честит ТЕЦ и от мен, ама потърси откъде е изтекъл антифриза, защото в системата има въздух поради липса на антифриз.
Re: Проблем с парното на РАВ4
Колата я купих през март и според мен са сменяли радиаторчето и не са го обезвъздошили,понеже сега мирише на ново като пусна парното
Сменял съм казанче на предната ми кола и миризмата ми е позната:) Малко смешно звучи,ама поне аз така мисля,понеже 6 месеца не е имало теч,не ми се е налагало да доливам антифриз!

Re: Проблем с парното на РАВ4
Пробвай да размениш входния и изходния маркуч от парното но провери радиатора дали пуска вода в моя случай и той беше запушен пробвах с какви ли не течности и нищо и накрая си забърках мой си коктеил първо от тея същите тръби напълних радиатора с препарад за котлен камък за около час мисля Цилит банг или нещо от сорта след това обилна промивка с вода направо с маркуча и след това 1 пакет сода бикарбонат последвана от 2 бутилки оцет направо повръщаше мизерия след това го промих пак и вече беше отпушен на 100% но пак нямаше топло само на първа степен едвам затопля и тук вече размених маркучите за радиатора антифриз обезвъздушаване и сега ВСИЧКО Е ОК С ТОПЛОТО!!
Re: Проблем с парното на РАВ4
Колега,парното съм го промил.сега всякаш духа по топло.днес мерих с Мултицед,вкарах кабелчето посредата в от където духа и измерих- 65 градуса духа.интересва ме дали е и при другите е така или по топло духа? след това отворих капака отпред и опрях кабелчето в маркучите на казанчето и ми показа 75 градуса. не трябва ли поне 85 някъде да са( при загрял мотор).и друго да попитам- като спусакам наклон на 5-та скорост и стрелката на температура ми пада малко.нормално ли е при Тойотите,понеже имам и БМВ 320Д и Голф4-110коня и при тях температура не мърда от средата!
Re: Проблем с парното на РАВ4
Здравей колега,както сам подозираш..,не е нормално да ти пада стрелката на температурата при спускане(било то на скорост или на изключена).Най-добре както си започнал едно по едно..,смени и термостата(но с оригинален) и освен че проблема ще се разреши,тъкмо и ще знаеш,че си прогонил цялата охладителна система. Успех! 

TOYOTA RAV-4 ,2007г. D4D 2.2-136 кс.
Re: Проблем с парното на РАВ4
Ами уж ще е оригунален.Чакам да го доставят след празниците в Тойота! Само да попитам- изобшо ли не трябва да ми мърда стрелката на температурата,като спускам наклон?поне малко?
Re: Проблем с парното на РАВ4
Ми..,не трябва..,нали термостата е точно за това..,като се охлади радиатора прекалено много..,да затвори големия кръг и да остане само малкия(на който ти е и датчика за температурата).., и обратно..като двигателя достигне работна температура и малкия кръг не може да се справи...,термостата отваря и водата минава и през големия кръг,с което се поддържа оптимална(работна температура) около 90 градуса . Не знам дали ти го обясних правилно,но дано си ме разбрал.. 

TOYOTA RAV-4 ,2007г. D4D 2.2-136 кс.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Amazon [Bot] и 8 госта