Страница 2 от 2
Re: Любовницата прегрява, помагайте!!
Публикувано на: 23 Авг 2012 21:57
от Vokil
martod написа:Vokil написа:Водната помпа сваляна ли е от колата за преглед ? Сигурно ли е че турбинката и не е превъртяла ?
Като чета ето това
На място може да работи и цял ден и температурата е перфектна.
със сигурност си е в ред помпата . Ако е превъртяла турбинката, при по дълга работа на место, направо пука маркучи колата ..
Марто имал съм такъв проблем с едно 4а-ге на място и леко из града нищо като го напънеш малко и се изпикава та накрая се оказа турбинката на помпата

Re: Любовницата прегрява, помагайте!!
Публикувано на: 24 Авг 2012 15:30
от slowtraveler
Също съм имал проблем с помпа - износена турбинка и от там - намален дебит на охлаждащата течност...
Re: Любовницата прегрява, помагайте!!
Публикувано на: 26 Авг 2012 10:28
от ceko26
На високи обороти не циркулира правилно водата или завира и балончетата за събират в най-горната точка - парното изтива.Провери дали правилно са свързани тръбите, дали целия радиатор се загрява и има ли разлика в температурата м/у входящия и изходящия маркуч на високи обороти при включена перка .Както ти написа Скот термостата отваря големия кръг и затваря малкия (в повечето случаи) , може да пробваш да позатвориш принудително малкия кръг с преправен термостат. Има вариант двигателя да ти генерира повече топлина от възможностите на охладителната система след промените и тези дюзи и промените по електрониката може да са в повече. Може да качиш дебита на водната помпа с по-малка ролка. Щом ти се охлажда на 4 на 3000 об. значи имаш подходяща циркулация за освободената топлина в цилиндрите.