Евала колега, такива мнения очаквах да получа.IVOtuning написа:При Приус-а нещата са като при всеки друг автомобил (почти)![]()
Аз бих гледал да няма шумове, тресене когато се включва термичния двигател, както на място така и в движение
Батерията дали се зарежда и после колко издържа само на ЕВ моде(само на ток)
На голям наклон при спряло положение да се пробва напред назад, не трябва да има трсене/вибрации при потегляне, също и когато се отпусне спирачката(без газ) колата не трябва да тръгва назад.
Масла, филтри като на други коли, с тази разлика че няма аггренажен ремък. Ходова част- здрава, накладки-дискове издържат мноооооого(зависи от стила на каране)
Масло на скоростна кутия- 50 000км мисля беше
За батерията....провери дали решетките за охлаждане са чисти, проверяваш на ЕВ моде колко км издържа и после за колко км се зарежда( зависи много от начина на каране и условията )
Малкия акумулатор дали е наред.
Режимите на работа са два:
нормален и само на ток(който е до 50км/ч)
Екстри: стандартни, не очаквай нищо по-особено- климатроник, ВСЦ, 4 ел.ст, ел, огл., ако е по-богато оборудван - кейлес система, нави, кожа, JBL-озвучителна с-ма
Общо взето е това, сигурно пропускам някои неща.
Ангренажа с верига ли е или със зъбни колела.
Другото нещо е, каква е батерията и каква е цената на нова или рециклирана, изобщо как стоят нещата по обслужването и.
Общо взето ще е най-добре, ако някой колега с такава се включи от Пловдив, да е видя и поразгледам на живо
