Чети пак...аз лично съм, и продължавам да слагам XADO и съм много очарован!Me4oKyX написа:Bardhal, XADO, Gold Eagle - това са добавките, които все още са оригинални и са много читави. Сфинкса не му обръщай внимание, неговите мозъчни пръдни са навсякъде - къде има и къде няма нужда. За 1.4 д4д може да слагаш по-рядко, но за 2.0 110/116к.с. си трябва по-често, да ти е мирна главата, че са капризни много дюзите там. Може и да си караш без, но след това ще ти трябва и помпа и дюзи.... А и разликата от нормален дизел с добавка, до МАХ моушъна е огромна и ПАК не е толкоз добър ОМВ дизела, че да си караш само без.... Всички си мислят хубави неща, че ОМВ са суперски, че те не са от днеска, само дето една с една бензиностанция няма еднаква - дори да си намериш в града правилната, независимо от коя марка е, извън града ако зареждаш ко правим !?!? Такива ми ти работи... Ако искаш пиши едно ЛС и ще дообесня за добавките, че сега Сфинкси няма начин да не оклепа и тази тема
Информация за д4д двигателите?
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 19 пъти
Re: Информация за д4д двигателите?
Re: Информация за д4д двигателите?
Това го четох.....въпроса беше също и къде го продават, в какви разфасовки горе долу, за колко време стига, колко струва?
Малко подробности тоест...
Малко подробности тоест...
Corolla 2002, 2.0 D4D, дизел, 110 к.с.
- slowtraveler
- Мнения: 6183
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 336 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Re: Информация за д4д двигателите?
Дали да слагаш или не добавките си е лично решение...
Относно мръсната тунджа? Дали тези приказки не са заради това, че доста дърти дизели се въртят из нашите пътища??
На времето такива бяха приказките и за бензина, но напоследък като подкараха хората по-нови автомобили и изведнъж май се оказа, че не горивото, а техническото състояние на автомобилите е било причината.
'Капризния италиански' дизелак вече 24х.км няма проблем с горивото без никакви присадки и без смяна на филтър. Ако не светне лампата смятам да го сменя чак на 30х.км.
Кара се с ОМВ обикновен дизел...
П.С. темата е техническа, а не социална, затова моля да се въздържате от лични нападки и определения
Относно мръсната тунджа? Дали тези приказки не са заради това, че доста дърти дизели се въртят из нашите пътища??
На времето такива бяха приказките и за бензина, но напоследък като подкараха хората по-нови автомобили и изведнъж май се оказа, че не горивото, а техническото състояние на автомобилите е било причината.
'Капризния италиански' дизелак вече 24х.км няма проблем с горивото без никакви присадки и без смяна на филтър. Ако не светне лампата смятам да го сменя чак на 30х.км.
Кара се с ОМВ обикновен дизел...
П.С. темата е техническа, а не социална, затова моля да се въздържате от лични нападки и определения

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Re: Информация за д4д двигателите?
Мое мнение че горивата са малко калпави /не всички/,няма нищо лошо да си правиш лека профилактика и с добавка.Фак е че Toyota Avensis D4D 2007г. след третиране с PRO TEK работи по тихо.Доволен съм и от Castrol добавката за дизел. 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], nicksun79 и 5 госта