Страница 2 от 4

Публикувано на: 15 Ное 2006 20:42
от agent dust
не съм сигурен че с горелка става лесно - целта е плавно да се нагрее обвивката около болта(и външната резба), малко да се разшири от топлината и така да го отпусне. с горелка ще се загрее и болта, а за предпочитане е да нагряваш това около него. ама пробвай с горелката, може и да стане. и с чукчето като почукаш добре и навсякъде трябва да отпусне

Публикувано на: 16 Ное 2006 05:30
от LordDigital
Купих некви мноо страшни горелки - Кисолордна Бутилчица и неква друга Жълта дето не разбрах какво точно има вътре.

Мислех да нагрявам ма едни кретени ме прецакаха и требеше да работя повече от предвиденото - нищо друг ден ша сколасам и ке репортувам.

Публикувано на: 16 Ное 2006 06:06
от Japanese_fever
Moje da i prusne6 na Suparata malko kislorod pred vuzdu6niq filtur da vidim k'vo 6a stane ... :whistle: biggrin.gif

Публикувано на: 16 Ное 2006 10:40
от jamie
Лорде що такава бре - не е ли скъпа ? Нямаше ли от тия дребните дето са само с газ ???
Честита придобивка иначе ! rolleyes.gif

Само не пробвай горелката след ВД40 че ще трябва после и да гасиш !

Публикувано на: 16 Ное 2006 15:03
от NIK_4E
Japanese_fever написа:Moje da i prusne6 na Suparata malko kislorod pred vuzdu6niq filtur da vidim k'vo 6a stane ... :whistle: biggrin.gif
Az znam kvo stava :whistle: maslenite pari samo za kislorod pitat biggrin.gif laugh.gif

Публикувано на: 18 Ное 2006 01:31
от LordDigital
Ко тана:

Тръгнах към магазина ,ма нещо ма гложкаше и гепих горелката и взех да нагрявам. Нагрявах ,нагрявах - от едната страна болта тръгна.

Тва добре ,ма е само 1/4 от работата!

От другата нагрявах ,нагряван и не сака и не сака (рейката пречи за хубав удар със чука). Викам ,ша го раздвижа със гедорето (тречотка). Нагрях ,сложих тречотка и половин метър тръба напънах много силно чу са якооо пукане ,ма за съжаление беше фара на осрешно преминаващия влак ... тресчотката и са почупи механизма за превъртане отхлаби много силно извднъж и ръката ми изфръкна във диска. Сега ма боли китката ,счупи ми се любимото гедоре дето ползвам от толкова години и болта не е мръднал - маи ша требе рязане със трион (по форумите дават по 5-6 ножа за болт!!) :(

Публикувано на: 18 Ное 2006 06:36
от ugabuga
hehe - chevy, built like a rock!. tai de supra :-D

Публикувано на: 18 Ное 2006 10:00
от pacobg
vzeni si istinski oksijen ot nqkade ta dori i da e s propanbutan i grei i studi s voda i taka nqkolko pyti?
USPEH

Публикувано на: 18 Ное 2006 10:04
от pacobg
osven 4e go nagrqva6 vajno e i rqskoto istudqvane?
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

otnosno qdovete

Публикувано на: 18 Ное 2006 10:11
от pacobg
ot vednyj ne stava trqbva nqkolko pyti?
a kade se namira tozi bolt???

Re: otnosno qdovete

Публикувано на: 18 Ное 2006 17:29
от LordDigital
pacobg написа:ot vednyj ne stava trqbva nqkolko pyti?
a kade se namira tozi bolt???
Болта е на долния носач.Замръзнал е във металната тръбичка която е около тампона. Не смея да нагрявам и изтудявам бързо ,щото тва значи да стресирам целия носач които ми е доста ценен.

Публикувано на: 18 Ное 2006 18:11
от jamie
Рязане само с абразиви, Тойота "по навик" използват ДИН 10 клас на якост при тия болтове !

Публикувано на: 18 Ное 2006 19:56
от LordDigital
jamie написа:Рязане само с абразиви, Тойота "по навик" използват ДИН 10 клас на якост при тия болтове !
A sa da - kvo pa etva "abrraziv"?

Публикувано на: 18 Ное 2006 22:54
от agent dust
LordDigital написа: A sa da - kvo pa etva "abrraziv"?
такива клеясали болтове аз ги боря първо малко с духалото като с едно малко чукче чукам навсякъде около връзката и по главата на болта по-яко. после му слагам някакъв звездогаечен или лула и я удрям с един тежък гумен чук. ако не поддаде - абразивна обработка или просто казано прибарваш флекса smile.gif

Публикувано на: 19 Ное 2006 01:45
от LordDigital
maggkrabar написа:
LordDigital написа: A sa da - kvo pa etva "abrraziv"?
такива клеясали болтове аз ги боря първо малко с духалото като с едно малко чукче чукам навсякъде около връзката и по главата на болта по-яко. после му слагам някакъв звездогаечен или лула и я удрям с един тежък гумен чук. ако не поддаде - абразивна обработка или просто казано прибарваш флекса smile.gif
Мда гепих аз че за старио-убав флекс стаа дума. Препочитам 4-5 изхабени шфеицарски ножа (обща стоиност $20). Преди това обаче ша пробвам кесенето във газ за лампи ,само дето днеска одих до магазина и не ма разбраха "що сакам" ,ма ша погледнем речника:)

Само дето днеска не можах да свърша нищо от плануването. Взех да си натягам ремъка на алтернатора ,от там му се счупи куплунга (три пина) за контролиране. Не го видях веднага ,запалих ,покарах и светна лампата че не зарежда. Явно е изгорял ,щото го свалих гледах просто колата работи някак си ма не зарежда на пълна пара (12.2 волта макс ,без никаква функционална зависимост със оборотите). Тъпо - хубавия алтернатор от MR2 дето толкоз си играх да пасне ,сега ша требе да го сменям пак...