Страница 2 от 3

Публикувано на: 01 Ное 2006 01:12
от agent dust
http://www.topspeed.bg/catalogue.php?cid=31

няма значение колата, ако ги има крушките като модел. има и по-евтини, но тези за с Хелла трансформатори и хубави крушки. По-евтините жълтеят и не се продават от ТОПСПИЙД, китайски са.

Re: С включени светлини от 1-ви Ноември. А резервни крушки?

Публикувано на: 01 Ное 2006 06:23
от Japanese_fever
Tova e golqma prostotiq s tiq kru6ki. rolleyes.gif
Moje bi e na4in za subirane na prihodi ot globi, no ne i adekvaten zakon?!? wacko.gif
Ami ako ne moje6 da si smeni6 samo kru6kata. ne e zaduljitelno da moje6(nqma zakon deto da te zaduljava da moje6). Za6to togava trqbva da ima6 rezervni kato v serviza 6te ti dadat i gru6ki i 6te ti gi slojat!

Kukuvizti.
Vsi4ko e tzufnalo samo kru6kite sa kusura ... :whistle:

Публикувано на: 01 Ное 2006 09:30
от slowtraveler
Относно жълтеенето - най-добро осветяване на пътя правят 4300к (които не са сини, а бели).
А доколкото знам никоя свястна фирма не произвежда лампи над 6000к (много сините) защото макар, че са ефектни, не са ефективни.
Мислих вариант да сложа ксенон, но вероятно по някое време и тука ще влязат ЕС ограниченията - ксенон да има само на автомобил с автоматична регулировка на фаровете, а при мен е регулировката е ръчна...
Иначе цената навън е доста по-добра - на добър комплект блокове HELLA (4 поколение) с филипс лампи (без нужда от преходник) е под 320$...

Публикувано на: 01 Ное 2006 21:31
от agent dust
само дето филипса е дърво smile.gif

Публикувано на: 01 Ное 2006 21:43
от slowtraveler
Напълно е възможно - не съм ги пробвал.
Просто гледах оферти и по-скъпите комплекти бяха с блокове HELLA-4 и лампи Филипс или Осрам....
По евтините бяха корейски, или корейски по поръчка на японска фирма по японски лиценз (APP Pro - 4 gen). :thumbsup:

Публикувано на: 01 Ное 2006 21:54
от ALTEZZA
v kraina smetka ima mnogo lesno reshenie na celia problem. taka kakto podoben zakon e palna glupost, taka i izpalnenieto mu shte bade podobavashto. edinstvenoto neshto koeto triabva da napravish e da namerish dve krushki, kakvito i da e i da gi metnesh otzad v bagajnika. chengetata mnogo znaiat dali tova sa pravilnite krushki, te niama da znaiat dori dali sa raboteshti krushki. kvo, shte te nakarat da gi instalirash pred tiah li, samo za da probvat?

Публикувано на: 01 Ное 2006 23:31
от slowtraveler
ALTEZZA, полицаите не ги интересува имаш ли лампи или нямаш или какъв тип са.
От край време принципа е - трябва да имаш изправни светлини.
Тъй-като PD не могат да контролират дали ще отидеш в сервиза да ти сменят крушката, те действат по друг начин. Ако са те спрели и нямаш изправно осветление, не ти вземат $$ единствено ако можеш да отстраниш повредата на място. В противен случай считат, че караш технически неизправно МПС. Та затова и журналистите веднага ревнаха, че било задължително да имаш резервен комплект крушки.
Независимо дали ти е изправно осветлението или не, никой не може да ти иска резервен комплект. Само, че ако ти е изгоряла лампа и те спрат и нямаш резерва - $$. :whistle:

Публикувано на: 02 Ное 2006 00:33
от sth
slowtraveler написа:ALTEZZA, полицаите не ги интересува имаш ли лампи или нямаш или какъв тип са.
От край време принципа е - трябва да имаш изправни светлини.
Тъй-като PD не могат да контролират дали ще отидеш в сервиза да ти сменят крушката, те действат по друг начин. Ако са те спрели и нямаш изправно осветление, не ти вземат $$ единствено ако можеш да отстраниш повредата на място. В противен случай считат, че караш технически неизправно МПС. Та затова и журналистите веднага ревнаха, че било задължително да имаш резервен комплект крушки.
Независимо дали ти е изправно осветлението или не, никой не може да ти иска резервен комплект. Само, че ако ти е изгоряла лампа и те спрат и нямаш резерва - $$. :whistle:
И аз проверих и напълно съм съгласен с горното - никъде не пише официално нещо за резервни крушки. Искат ти изправни светлини. Ако някоя крушка е изгоряла и те спрат те глобяват, освен ако не я смениш - т.е. имаш резервна, знаеш как се сменя, успееш да я смениш и тя вземе, че светне :thumbsup:

Публикувано на: 08 Ное 2006 14:05
от alex_varna
Дали е нарушение , ако се кара на габарити през деня, а не на къси светлини????

Публикувано на: 08 Ное 2006 14:57
от sth
alex_varna написа:Дали е нарушение , ако се кара на габарити през деня, а не на къси светлини????
Да !
Пише си ясно:
"от 1 ноември до 1 март задължително се движат с включени светлини за движение през деня или с къси светлини."

Т.е. вариантите са:
1. Светлини за движение през деня ( DAYTIME RUNNING LIGHTS )
2. Къси светлини

Виж темата:

http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=1916&start=15

Публикувано на: 08 Ное 2006 15:38
от ugabuga
sth написа:
alex_varna написа:Дали е нарушение , ако се кара на габарити през деня, а не на къси светлини????
Да !
Пише си ясно:
"от 1 ноември до 1 март задължително се движат с включени светлини за движение през деня или с къси светлини."

Т.е. вариантите са:
1. Светлини за движение през деня ( DAYTIME RUNNING LIGHTS )
2. Къси светлини

Виж темата:

http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=1916&start=15

ama tva e pulna izguzica, tva se pravi no v strani v koito kolite koito se proizvejdat si imat vgradeni DRL (daytime running lights), kato Kanada naprimer.

spored men shte e nai dobre da se slojat po 2 malki lampichki i da se varjat kam gabaritite (za tezi koito sa sas skupi krushki)

Публикувано на: 08 Ное 2006 15:43
от sth
Нали това е предложението - габаритите последователно на дългите. Резултатът би трябвало да е DAYTIME RUNNING LIGHTS :

...
Systems like those on General Motors cars that use high beams are designed to operate at half their normal power during daylight hours, thereby conserving energy and reducing the effect on a vehicle's fuel economy.
...

Публикувано на: 08 Ное 2006 15:44
от alex_varna
Аз пак ще питам : на габарити и халогени става ли?? Нямам намерение да сменям крушки на 2 месеца... :whistle:

Публикувано на: 08 Ное 2006 20:26
от Scott
sth написа:Нали това е предложението - габаритите последователно на дългите. Резултатът би трябвало да е DAYTIME RUNNING LIGHTS
Ако ги свържеш по този начин ще светят само габаритите (разликата в мощността е 10 пъти).
За Канада, където се изисква да светят дългите с намалена яркост, различните производители имат различни решения - напр. Селиката има реле, което включва двете дълги светлини последователно, Мазда MX5 има специален модул със ШИМ за регулиране на светенето на 40%.

Публикувано на: 08 Ное 2006 20:32
от sth
alex_varna написа:Аз пак ще питам : на габарити и халогени става ли?? Нямам намерение да сменям крушки на 2 месеца... :whistle:
.. ми както писах става само 1. и 2. - останалото не става.
Халогените за мъгла може да се ползват САМО при лоши метрологични условия - т.е. наистина при мъгла. Иначе е забранено !!!

Габаритите са май само за паркирано състояние.