Страница 2 от 2
Публикувано на: 12 Май 2012 02:55
от Japanese_fever
Принципно проблема с 1-ва и 2-ра не вярвам да е от маслото, но щом е на 100К км не е лошо да го смениш.
Не знам колко струва този Кастрол, но аз бих си взел маслото от ТМ Ауто.
А до колкото знам маслото в скоростите се точи само, ако ще махаш полуоските, защото иначе ще протече от там, т.е. ако сменяш съединител ще трябва да разместиш ск. кутия и е хубаво да е празна, да няма масло.
Но сега и да налееш ново масло, ако после се наложи да го източиш при смяната на съединителя после пак си го налей обратно в скоростите. Няма проблем.
Виж си съединителя нали има достатъчно течност в казанчето и долей, ако няма.
Публикувано на: 12 Май 2012 15:36
от dev212
Аз реших да се обадя и до ТМ ауто в София да видим какво ще ми кажат и там пък казаха на 105к трябвало да се смени и кутията побирала 2.3л (при положение, че в книжката пише 1.9...)
едит: сега видях, че и колегата е писал 1.9:
lubooo написа:объркал съм се , маслото беше 16 или 17 лв за 500 мл , скоростната побира 1.9 л

иначе го взех от колегата acecastrol
Моя двигател е същия...Интересно, че в сервиза момичето ходи да пита някой от техниците и били сигурни, че побира 2.3+ ....
Публикувано на: 14 Май 2012 08:29
от baba_metca
Хаха, взе да става интересно. Значи някъде със сигурност има грешка. Само, че начина да разбереш истината, е чак след като сипеш. Така че сипвай, пък после ще видим, кой прав, кой крив. И да неприятното, е че ще трябва да купиш за всеки случай повече масло, но се разбери с продавача, ако ти остане цяла, неотворена бутилка, да му я върнеш и толкова.
Публикувано на: 14 Май 2012 11:21
от lubooo
ако решиш да го сменяш в тм ауто , можеш да им покажеш книжката на колата , щото явно не са запознати с нея laugh.gif
пс : тая снимка я избарах от нета преди да си сменя моето масло

Публикувано на: 14 Май 2012 13:05
от dev212
Да, моята книжка е същата. Четох и тази страница в интернет от където е снимката там пише, че побира 2.3л, но неговата кола е "t-sport", което е12 с 1.8 двигател...Щом в книжката пише 1.9 толкова ще купя...Иначе след двете обаждания сериозно се замислям за компетентността на хората в тези сервизи...
Публикувано на: 14 Май 2012 22:09
от Me4oKyX
1.9 -2 литра масло събира кутията на Е12 1.4D4D - сменял съм го 2 пъти маслото - няма грешка. Не че един шемет не беше го долял до 2,5..... няма да казвам в кой сервиз, вие го упоменахте няколко пъти вече biggrin.gif Ако искаш иди при оторизираните сладури, там всичко могат, че дори и 5л масло на 1.4 D4D да съберат и да не мине МАХ
П.П. На 1.4 и 1.6 VVTi също толкоз сменихме, че и на още 3 дизелови Е12-та, та ако 2 литра не ти стигнат, питай ги къде са си ги турнали laugh.gif
Публикувано на: 14 Май 2012 22:50
от dev212
Хаха, как 2.5л , нали почва да прелива като се напълни laugh.gif явно разликата в цената влиза в джоба на някой

Публикувано на: 14 Май 2012 22:52
от Japanese_fever
АБе тези Тойотски трансмисии нямат ли горна и долна пробка?
Като ти прелее от горната значи си я напълнил?
Моята трансмисия побира 1.9 л също, но се чудя дали да не долея още 100 гр. заради един лагер, който стои малко по-високо.
Мислите ли, че ще се отрази зле?
Публикувано на: 14 Май 2012 22:55
от zi_zi_top
Едва ли! Тези 100 мл ще си изтекат постепенно през семерингите и пак ще си бъде на МАХ.
Публикувано на: 14 Май 2012 22:57
от Japanese_fever
zi_zi_top написа:Едва ли! Тези 100 мл ще си изтекат постепенно през семерингите и пак ще си бъде на МАХ.
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
То това хич не е малко - да ми проби еи после да протече като некой Форд. laugh.gif
Смяната маслото на трансмисията е лементарно.
ПО-лесно е от смяна на двигателното.
Не си давайте парите на вятъра, сменете си го сами!
Колата трябва да е водоравно, за разлика при смяна на двигателно, където може да е вдигната само рпедницата.
Публикувано на: 15 Май 2012 10:38
от max-2
100мл. не са толкова много, че да започне да ги изхвърля. Дори и отдушника е чист, а отгодина и половина карам с 2,7л. вместо 2,6. Просто колата е била леко под наклон като съм го наливал явно.
Публикувано на: 17 Май 2012 14:16
от dil
Имам следния проблем със скоростите на E11 - като покарам известно време извънградско, било магистрала или по пътища, и като се наложи да спра на някой светофар и после много трудно включвам на първа и втора.. ама с бая зор. След 1-2км градско каране вече няма проблеми с включването.
Дали споменатите по горе синхронизатори, нещо не се загряват много при продължително каране на висока скорост?
И дали нещо смяна на масло би помогнало?
Маслото съм го сменял преди 60 000 км с Мотул ако не се лъжа, някъде към 2л влязоха тогава