Страница 2 от 7

Публикувано на: 21 Апр 2012 23:12
от Japanese_fever
Последните двама човека да не си забравят хапчетата, за да има по-малко заключени теми! :thumbsup:

Публикувано на: 21 Апр 2012 23:18
от E60_Power
Виж, не ми се спори! Преценил съм те и смятам, че е излишно. Карай си там любимия хибрид или каквото караш и си живей с мисълта, че Тойота правят най-добрите автомобили в света.

Публикувано на: 21 Апр 2012 23:24
от LEXUS
И аз съм те преценил. Можеш да ме оплюеш както искаш, няма да ти се обидя,а ще го приема за твоето мнение. Не е нужно да го криеш дори.
Мисли си ,че най-хубавата кола е тая с най-спортни настройки - БМВ.
Важното е да те радва теб.
Вече този разговор се обезсмисли, което не го омаловажава дотук.

Публикувано на: 21 Апр 2012 23:58
от photon
Малко оффтопик, ама виж си 5-цата , че и М даже какво я прави "японец" на същата цена -> http://www.autocar.co.uk/car-video/bmw- ... issan-gtr/

Публикувано на: 22 Апр 2012 00:03
от Vesko
Лично мен хибрида ме кефи много. Смятам че гори много, ама няма как да го срявня с друг автомобил. Ама ако искаха да гори малко, нямше да го направят близо 300 коня.... Та не разборам за какво точно спорите? Хибрида продължавам да твърдя че си е много дора рекламна кампания на тойота biggrin.gif Кое точно го прави най-малко развалящата секола? Къде точно е връзката межди технологията на хибрида и надежността му? Къде е връзката между това по каква "високотехнологична" технология е произведен със надежността на окачването му? Аз лично не виждам никаква връзка между качеството на окачването, шасито, ламарини, спирачките и т.н. с технологията на агрегата който осигурява мошността biggrin.gif Все пак хибридната технология е отговорна за захранване на автомобила с енергия и няма нищо общо с ТФТ дисплея в средата на таблото tongue.gif

Публикувано на: 22 Апр 2012 00:18
от E60_Power
photon написа:Малко оффтопик, ама виж си 5-цата , че и М даже какво я прави "японец" на същата цена -> http://www.autocar.co.uk/car-video/bmw- ... issan-gtr/
Тук коментара е излишен, просто защото това са съвсем различни концепции за автомобили. Няма как седан като М5 да бие кола като GT-R, защото последната е направена само и единствено за скорост. Най-малкото купетата на двата автомобила са съвсем различни, като седана на БМВ съвсем естествено тежи с 200 килограма отгоре. 0.2 тона отгоре при автомобили с изравнени коне е огромна разлика. S 65 AMG също ще глътне вода срещу GT-R-a, защото макар и да има 612 к.с. е като боксионера.

Публикувано на: 22 Апр 2012 00:51
от Japanese_fever
Абе не им се връзвай, той ГТ-Р-а е и AWD + bi-turbo!
Вътре съм сигурен, че е много подървен от БМВ-то, но както каза това са коли за различни пазарни секменти, аот там и предназначение.

Публикувано на: 22 Апр 2012 01:02
от photon
Да, излишен е, както беше излишно и да се намесва 530 d в теми за хибриди. Всеки си харесва даден тип коли и/или марки и единственото възможно сравнение между два конкретни автомобила е ако те са от един клас. Единият ще казва "моята ускорява по-бързо" , другият "да , ама моята е безшумна, по-икономична" и така до безкрайност.

Japanese_fever - да ти кажа новият М5 е с 4.4L twin-turbo, GT-R е с 3.8L twin-turbo. Дели ги едно такова tongue.gif :whistle:

Т'ва последното е шега да не вземете да се засегнете нещо.

Публикувано на: 22 Апр 2012 01:34
от E60_Power
photon написа:Да, излишен е, както беше излишно и да се намесва 530 d в теми за хибриди. Всеки си харесва даден тип коли и/или марки и единственото възможно сравнение между два конкретни автомобила е ако те са от един клас. Единият ще казва "моята ускорява по-бързо" , другият "да , ама моята е безшумна, по-икономична" и така до безкрайност.

Japanese_fever - да ти кажа новият М5 е с 4.4L twin-turbo, GT-R е с 3.8L twin-turbo. Дели ги едно такова tongue.gif :whistle:

Т'ва последното е шега да не вземете да се засегнете нещо.
Ами, ако си чел темите за хибридите, ще видиш, че никъде не съм написал БМВ 530Д vs. Приус, нито пък съм правил подобни сравнения, но съм правил коментари след безумни изказвания от рода на "БМВ с техните допотопни технологии не могат да се мерят с модерния и напредничав в инженерно отношение Приус". Именно любителите на хибридите започнаха с обясненията колко велика кола е Приус и колко смешна кола е БМВ Е60. Ама тези приказки вървят само тук. Навсякъде другаде много ще им се смеят. А относно GT-R - много яка кола, но е кола за един, максимум двама души. И става само за магистрала, за разлика от БМВ М5, която според някои / Ричард Хамън от Топ Гиър, например / е най-добрата кола в света в момента. А за разлика от някои тукашни драскачи, които обясняват как са се возили в еди какви си коли и могат да направят разликата, някои са се качвали и в GT-R. Колата наистина е уникална, но няма нищо общо с БМВ М5, която можеш да ползваш за ежедневна, ако имаш достатъчно финанси.

Имам и две снимки в GT-R / на мой приятел /, но беше зима и не исках да рискувам да я карам и да я ударя някъде. Само се возих с нея. Но не зная как да прикача снимките, защото ми дава съобщение Max Size: 2 MB, а едната снимка е 2,02 МВ, а другата 2,27 МВ. Ако някой помогне, ще кача снимките. Нисан-а наистина изглежда брутално.

Публикувано на: 22 Апр 2012 06:43
от nowyaris
Човек си отвори сутрин очите и пак чете едно и също.Айде стига сте спорили за глупости.Няма нищо сложно и неясно-във форума на БМВ автомобилите БМВ са най-добри.Във форума на Тойота автомобилите Тойота са най-добри.Вие дето сте с БМВ си спорете кое е по-добро 320d или 320i .Ние тука си спорим кое е по-добре бензинов или дизелов Ярис.Да припомня само че това тук е форум Тойота и никой,ама абсолютно никой от нас не се интересува какъв автомобил е 5-та серия.Който си го има със здраве да си го кара,пък ние да се мъчим с нашите Тойоти (някои се мъчат с Лексуси biggrin.gif ).

Публикувано на: 22 Апр 2012 08:08
от Rudy
nowyaris написа: ние да се мъчим с нашите Тойоти (някои се мъчат с Лексуси biggrin.gif ).
Верно! Мъка си е! И с предната и с тази... Ама нали го нямаше е60 да ми отвори очите навреме и сега мъка, мъка, остави не е работа...

Публикувано на: 22 Апр 2012 08:41
от nowyaris
Rudy написа:
nowyaris написа: ние да се мъчим с нашите Тойоти (някои се мъчат с Лексуси biggrin.gif ).
Верно! Мъка си е! И с предната и с тази... Ама нали го нямаше е60 да ми отвори очите навреме и сега мъка, мъка, остави не е работа...
Той човека отдавна ни ги отваря очите,ама ние кат сме балъци с дебели дървени глави не го слушаме и се мъчим с тез кьопавите Тойоти .Голямо теглило теглим.Как е на Веско хибридчето-лъзга ли?

Публикувано на: 22 Апр 2012 09:23
от slowtraveler
E60_Power написа:.....Имам и две снимки в GT-R / на мой приятел /, но беше зима и не исках да рискувам да я карам и да я ударя някъде. ...
Навярно си се убедил, че GT-R е учудващо голям автомобил...
По снимки ми се струваше, че ще е някакъв малък спортен автомобил...
А наяве - почти 4.7м... И вътре съвсем не е толкова дървен.
Ей-го тук до маздата, а тя е 4.75м...
Изображение
Но като динамични параметри просто няма за какво да се говори...
За ежедневна кола - зависи какво ти е ежедневието. Малко малък просвет, но ще внимаваш с бордюрите и спящите полицаи и си ти.
БМВ правят удобни за шофьора автомобили. Но за пасажерите нещата не стоят съвсем така. Освен това са странно скъпи.
Затова и хората, които не са заслепени от марка (или статуса им не ги задължава да имат БМВ/Мерцедес) обикновено избират автомобили с по-добри параметри, но за доста по-ниски цени без компромис с качеството...
Мислейки например за следващ автомобил хвърлих поглед и на БМВ...
Ако търся СУВ - Х5 излиза поне с 20-30х.лв по-скъп от Акура MDX или Инфинити FX.
За седан - същата работа...
При пряко сравнение с Инфинити Gx или M x(BMW 3x/5x) ценово БМВ хвърчи в някакви странни висоти.
А като удобство/лукс японците не остъпват.
Та затова си мисля, че следващия ми автомобил няма да е БМВ...
Относно бензин/дизел - всеки сам си решава според възможностите...
Аз лично съм с бензинка. Ако вземам СУВ, то навярно бих погледнал и дизеловите машинки, но за седан - бензинка...
За хибридите - Тойота си има голяма гама - Приус, RX, GS, LS на Лексъс и M35h на Инфинити - продават се и можеш да си ги купиш...
БМВ твърдо изостава в тази сфера...

Публикувано на: 22 Апр 2012 10:22
от nowyaris
да беше я поумил Маздата.Много си я окалял.То черното на черно не носи.

Публикувано на: 22 Апр 2012 10:45
от mitkoa
Стана ми интересно твърдението, че БМВ продават повече от Лексус в САЩ.Винаги съм приемал, че въпреки заводите на БМВ в САЩ, Лексус не може да бъде стигнат по продажби.....ъъъъ....и БМВ се купува от българи, румънци и т.н...тъмни балкански субекти laugh.gif .Ами това се оказа напълно погрешно.

Сумирал съм общо продажбите на IS, ES и GS и 3-а и 5-а серия.
Добавям и ES в сметката, защото е междинно и БМВ няма подобен клас, а според мен ако ES го няма до голяма степен продажбите му биха се разпределили между IS и GS.
Продажби от 2002 год до първото тримесечие на 2012 год.
Лексус - общо 1 139 000 автомобила.
БМВ - общо 1 613 000 автомобила.

БМВ са продали почти 50% повече автомобили.

В най-високия клас Лексус вече превъзхождат:
Лексус ЛС - 218 000
БМВ 7 - 157 000