Страница 2 от 4

Публикувано на: 04 Апр 2012 21:09
от martin ivanov
Japanese_fever написа:
martin ivanov написа:... ако можеше да се установи 100% кривина на дисковете.
Да, може:
martin ivanov написа:Над 80 км. при натискане на спирачка предницата тресе.
Абсолютно! :thumbsup:

Публикувано на: 07 Апр 2012 23:33
от memorex
[quote="prius 3"]Залагам на крив диск.
Накладките е желателно да се сменят, но не е задължително. Ако са сравнително нови не е проблем да се ползват. wink.gif[/quote] :
thumbsup:
+1
Сигурен ли си за новите дискове дали са читави?
Има не един случаи с нови ама криви ментаци.
Всеки кадърен стругар може да ти ги провери и ако се налага да ги оправи ако има хляб в тях .Ако ме разбираш правилно

Публикувано на: 08 Апр 2012 14:33
от petar tc.
memorex написа:
prius 3 написа:Залагам на крив диск.
Накладките е желателно да се сменят, но не е задължително. Ако са сравнително нови не е проблем да се ползват. wink.gif
:
thumbsup:
+1
Сигурен ли си за новите дискове дали са читави?
Има не един случаи с нови ама криви ментаци.
Всеки кадърен стругар може да ти ги провери и ако се налага да ги оправи ако има хляб в тях .Ако ме разбираш правилно
Според мен разкален или разкалени дискове.Ако са били ментета малко им е триябвало да се разкалят.Ще чакам отговор,интересно е да знам от къде си ги купил.

Публикувано на: 08 Апр 2012 16:47
от Espace&Yaris
Редакция............. не заслужаваш съвети явно!

Публикувано на: 08 Апр 2012 17:00
от martin ivanov
memorex написа:
prius 3 написа:Залагам на крив диск.
Накладките е желателно да се сменят, но не е задължително. Ако са сравнително нови не е проблем да се ползват. wink.gif
:
thumbsup:
+1
Сигурен ли си за новите дискове дали са читави?
Има не един случаи с нови ама криви ментаци.
Всеки кадърен стругар може да ти ги провери и ако се налага да ги оправи ако има хляб в тях .Ако ме разбираш правилно
Дисковете са без почти никакъв ръб,макар и да са на над 30к.Точно затова мисля,че не са от най-големите ментета. Просто най-вероятно са били криви още като нови.А иначе незнам откъде са и какви са.Така я купих с "НОВИ" сменени дискове и съответно не съм мислил,че точно те ще са проблем.Така е с колите от първи собственик от България и особено от София.Нищо лично на колегите,просто моя късмет беше такъв.Трябваше да се гледа по-внимателно,защото излезнаха и други дреболийки,но всичко с времето си.

Публикувано на: 08 Апр 2012 19:06
от Espace&Yaris
martin ivanov написа:Първо смених накладки преди окло 25к.,после покарах не ми хареса спирането на колата и понеже имаха ръб, смених само дискове,като накладките изглеждаха добре ги оставих,но тези накладки още отначало не ми харесват.
martin ivanov написа:Така я купих с "НОВИ" сменени дискове и съответно не съм мислил,че точно те ще са проблем
Нещо си противоречиш здраво. Последно така я купи или ти ги сменя.

Публикувано на: 09 Апр 2012 20:54
от martin ivanov
Espace&Yaris написа:
martin ivanov написа:Първо смених накладки преди окло 25к.,после покарах не ми хареса спирането на колата и понеже имаха ръб, смених само дискове,като накладките изглеждаха добре ги оставих,но тези накладки още отначало не ми харесват.
martin ivanov написа:Така я купих с "НОВИ" сменени дискове и съответно не съм мислил,че точно те ще са проблем
Нещо си противоречиш здраво. Последно така я купи или ти ги сменя.
А бе колега, много внимателно четеш и специално за теб ще обясня подробно,макарче на другите със сигурност ще им е скучно,което умишлено исках да избегна за да разберат проблема,а не предисторията,която за теб явно е много важна.И ето защо говоря от 1-во лице,1-но число.Когато гледах колата преди да я купя ми беше рекламиран факта за сменени с нови предни дискове.И понеже съм наблюдателен,забелязх,че накладките са повечко износени.Тогава собственика ми обясни това,което аз обяснявам,но от мое име за да не разводнявам и усложнявам обясненията.Все пак това е форум,а не турски сериал.Но ако си любител на сапунките аде,че върви "Пепел от рози" в момента.

Публикувано на: 10 Апр 2012 03:44
от Espace&Yaris
Хахах, пепелта от рози си я гледай ти. На мен не ми тресе нищо, ти си в сапунката. При такова отношение мога да ти кажа само едно-спасявай се поединично!

Публикувано на: 10 Апр 2012 21:21
от TONOV
Стоманени предни Дискове? petar tc. - Само магьосник ще кали чугунени дискове! И СТРУГАРЯ ще ги балансира ли? Айде малко по-сериозно и професионално - излагаме се пред света! И Братушките -----....!

Публикувано на: 10 Апр 2012 23:55
от Me4oKyX
И аз искам стоманени дискове... laugh.gif А чугуна не се ли закалява неравномерно на места!? ААА, те са стоманени и се разкаляват при високата температура към чугун..... красота са тия дискове явно.... физиката за нищо я нямат! Запази си ги колега, може да са от Хогуортс или нещо подобно магическо happy.gif А стругаря колкото и да е велик, незнам как ще балансира така наречения крив диск, освен ако и той не е от Хогуортс laugh.gif Имаше тема за това, някой я беше пуснал като хората и беше обяснено ... ако някой иска да придобие ясна и правилна представа - да потърси, преди да пише магически дискове и подобни глупости, че и да нарежда съфорумници, които опитват да помогнат.... Примерно ... :whistle:

Публикувано на: 11 Апр 2012 12:32
от memorex
[quote="Me4oKyX"]И аз искам стоманени дискове... laugh.gif А чугуна не се ли закалява неравномерно на места!? ААА, те са стоманени и се разкаляват при високата температура към чугун..... красота са тия дискове явно.... физиката за нищо я нямат! Запази си ги колега, може да са от Хогуортс или нещо подобно магическо happy.gif А стругаря колкото и да е велик, незнам как ще балансира така наречения крив диск, освен ако и той не е от Хогуортс laugh.gif Имаше тема за това, някой я беше пуснал като хората и беше обяснено ... ако някой иска да придобие ясна и правилна представа - да потърси, преди да пише магически дискове и подобни глупости, че и да нарежда съфорумници, които опитват да помогнат.... Примерно ... :whistle:[/quote]
Колега аз бях споменал че стругар може да поправи дискове с неравна повърхност .Това обикновено е няколко десети може и милиметър в по–лошите случаи но е напълно достатъчно да предизвика вибрации и тресене при спиране.
Дисковете се поставят на струга замерва се максималната кривина и после се отнема за да стане повърхността равна.Най–общо казано.
Не съм споменавал за баланс защото не е необходим и не може да съществува чак такъв дисбаланс в един спирачен диск че да ти прави проблеми.
Балансирай си техническите познания и много от невороятните/магически/ неща в твоето съзнание ще станат реални.

Публикувано на: 11 Апр 2012 12:39
от Владислав
^Принципно си прав.Обаче ако се отнеме 1 мм от дебелината на диска, по-добре иди и си купи нов...В масовия случай разликата от чисто нов диск, до напълно износен диск е около 2 мм - т. е. по 1 мм на страна.Ако пуснеш стружка 1 мм, дефакто диска ти на 50% вече е свършил...

Публикувано на: 11 Апр 2012 13:00
от memorex
:thumbsup:

Владислав виж какво съм написал във по–предния си пост към тази тема.

Публикувано на: 11 Апр 2012 15:23
от Not_active_user_1
Владислав написа:^Принципно си прав.Обаче ако се отнеме 1 мм от дебелината на диска, по-добре иди и си купи нов...В масовия случай разликата от чисто нов диск, до напълно износен диск е около 2 мм - т. е. по 1 мм на страна.Ако пуснеш стружка 1 мм, дефакто диска ти на 50% вече е свършил...
Разлика между напълно износени и нови дискове 1-2 мм не съм виждал. Поне 4-5 мм е.
Криви дискове много лесно могат да бъдат диагностицирани дори без да се налага се свалят. Маха се гумата. На някаква неподвижна стойка се слага парче тебешир, който се опира съвсем леко в диска. Завъртате диска на 1 пълен оборот и тебешира трябва да опише непрекъсната окръжност. Ако някъде окръжността се прекъсне или линията стане по-дебела, значи диска е крив. wink.gif

Публикувано на: 11 Апр 2012 19:09
от memorex
[quote="prius 3"][quote="Владислав"]^Принципно си прав.Обаче ако се отнеме 1 мм от дебелината на диска, по-добре иди и си купи нов...В масовия случай разликата от чисто нов диск, до напълно износен диск е около 2 мм - т. е. по 1 мм на страна.Ако пуснеш стружка 1 мм, дефакто диска ти на 50% вече е свършил...[/quote]
Разлика между напълно износени и нови дискове 1-2 мм не съм виждал. Поне 4-5 мм е.
Криви дискове много лесно могат да бъдат диагностицирани дори без да се налага се свалят. Маха се гумата. На някаква неподвижна стойка се слага парче тебешир, който се опира съвсем леко в диска. Завъртате диска на 1 пълен оборот и тебешира трябва да опише непрекъсната окръжност. Ако някъде окръжността се прекъсне или линията стане по-дебела, значи диска е крив. wink.gif[/quote]
Айде посмали малко за тия 4–5мм че и хора дето не знаят също четат.
Апък историята с тебешира направо я изтрий да не ти се смеят чайките.Както казват на морето