Страница 2 от 2
Публикувано на: 17 Апр 2012 22:17
от divaka_t
sory za latinicata no spored men sloji si kilerche kakvoto ti saka na surce samo ne promeniai diaametara na trubite . moje samo kogato trubiote kum kulera sa or 40mm. kum 50mm. i ot kulera kum koletktora 50mm. kum 60mm. tova moje inache shte vdignesh skorost i naliagane v tgrubite a nishto kum vsmukatelnia kolektor kakto kazvat maniacite razbirachi shte ima tyrbo lag. i pak se izviniavam za latinicata za men e po vajno kakva informacia a ne na kakvo pisha.uspeh
Публикувано на: 17 Апр 2012 22:20
от divaka_t
oh tozi forum
Публикувано на: 18 Апр 2012 13:33
от vadoiv
divaka_t написа:sory za latinicata no spored men sloji si kilerche kakvoto ti saka na surce samo ne promeniai diaametara na trubite . moje samo kogato trubiote kum kulera sa or 40mm. kum 50mm. i ot kulera kum koletktora 50mm. kum 60mm. tova moje inache shte vdignesh skorost i naliagane v tgrubite a nishto kum vsmukatelnia kolektor kakto kazvat maniacite razbirachi shte ima tyrbo lag. i pak se izviniavam za latinicata za men e po vajno kakva informacia a ne na kakvo pisha.uspeh
Благодаря ти колега,но засега съм спрял "всички проекти",поради финансовата криза,но не съм се отказал..

! При първа възможност подновявам "проектите"

.
Публикувано на: 21 Апр 2012 14:44
от whitefang
Няма смисъл от кулер. Не липсата на 20 кочета е следствие от липсата на кулер-а , а кулер-а са го спестили защото EKU-то ти спъва колата до тия 90 hp и няма нужда от междинно охлаждане. Тия 90hp 1995cc D4D са си спънати с цел по-нискък разход и по-малки емисии , а и не на последно място заради прага на данъка в някой европейски страни. От Германия ли е колата? Единствения вариянт е PowerBox. [/i]
Публикувано на: 21 Апр 2012 19:08
от zi_zi_top
Препоръчвам на всеки решил да се филмира да се качи и да пробва 2 технически изправни Короли с 1CD-FTV - едната 90 к.с. а другата 116 к.с. След като направи сравнението да реши струва ли си цялата дандания и разходи.
В противен случай може да се окаже, че е дал много пари за нищо.
Трябва да се има предвид, че на двете модификации на 1CD-FTV са монтирани различни скоростни кутии с различаващи се предавателни числа и динамиката им в обичайни ситуации и натоварвания е много сходна. Аз съм карал и двете модификации на ДВГ и не съм усетил съществени разлики. Карал съм и 1,4 Д4-Д 90 к.с., който ми се стори малко по-спънат въпреки близките технически показатели с 1CD-FTV 90 к.с., но може и да е внушение.
Публикувано на: 22 Апр 2012 10:55
от svet-68
Колеги,извинявайте,че се намесвам в темата.Идеята когато се чипосва една кола нали не е само да се повиши мощността на двигателя,а ида се намали и средният разход?
Публикувано на: 22 Апр 2012 13:19
от zi_zi_top
В общият случай, когато някой мисли за чип с цел повишаване на мощността е готов на разумни жертви от страна на разхода на гориво. Само най-големите оптимисти си мислят, че "ще върви повече и ще харчи по-малко".
Най-новият ДВГ 2,0 Д4-Д е 1АD-FTV, той е вече с мощност 126 к.с., 310 N/m макс. въртящ момент, по-добри динамични характеристики от преди и много добър разход, съпоставим с 1CD-FTV 90 к.с., но това е резултат от много конструктивни промени и по-различна горивна система. С чип или пауър бокс не можеш да постигнеш същото.
Публикувано на: 22 Апр 2012 15:16
от nowyaris
svet-68 написа:Колеги,извинявайте,че се намесвам в темата.Идеята когато се чипосва една кола нали не е само да се повиши мощността на двигателя,а ида се намали и средният разход?
А,не се извинявай-туй хем душата в рая,хем хуя до края всички сме го пробвали-един повече,един по-малко не променя ситуацията коренно

.
Публикувано на: 23 Апр 2012 12:56
от vadoiv
whitefang написа:Няма смисъл от кулер. Не липсата на 20 кочета е следствие от липсата на кулер-а , а кулер-а са го спестили защото EKU-то ти спъва колата до тия 90 hp и няма нужда от междинно охлаждане. Тия 90hp 1995cc D4D са си спънати с цел по-нискък разход и по-малки емисии , а и не на последно място заради прага на данъка в някой европейски страни. От Германия ли е колата? Единствения вариянт е PowerBox. [/i]
Не, не е от Германия, "италиянка" е,ако има някакво значение..

. От всичко прочетено до този момент за този "модел",и аз стигнах до извода,че единствената възможност да живне този двигател е чрез монтиране на PowerBox..

! Просто за сега задържам топката,иначе като му дойде времето,разбрах на кой да се обадя...

.
Публикувано на: 25 Апр 2012 20:16
от divaka_t
abe pichove demek kolegi po sadba az veche godina sum s interkulera i sportnia k&n filtar preobrazen EGR i razhoda izvun gradsko mi e s okolo litar po malko a gradsko zavisi ot pedala kolko si e nasmel mi e okolo 600 grama na 100.km taka che neznam kakvo mu e zadadeno na ECU-to no az gledam kakvo zarejdam i kakvo minavam a da ne kazvam che na displeia mi kadeto e za rashoda mi e srednia kato 70% ot kilometrite koito izminavam sa mi gradsko e 5.7 a kogato napravia edin prehod ot burgas do sofia s podurjana skorost na magistrala ot 140 do 160 mi pada na vmesto 7.8 na 6.1 e ima li smisal ot celia film a kak shte go smetnete .ta iskam da pitam i za oshte neshto izdirvam datchik za reiila za 2.0 d4d