Страница 2 от 3
Re: Тойота RAV4 2.0 VVT-i
Публикувано на: 28 Фев 2012 19:58
от Japanese_fever
Scott написа:LEXUS написа:...Разход под 12/100км. градско не е реалистично да се очаква от такъв двигател.
вЕрно е, високотехнологичните двигатели похарчват повечко ...

Двигателят не е виновен, а купето е много тежко за него, според мен.
Това дизел ли е или бензин?
Ако е бензин, по-добре D4-D двигател да се вземе.
Публикувано на: 28 Фев 2012 20:02
от vesko.t
nikitoooosamoz написа:Лелеее, вие с този разход направо ме отказахте! Интересува ме двигател 2.0 VVT-i 158к.с.
Точно с този 3ZR-FAE/158 кс, Valvematic, бензин , ръчни скорости, среден разход 8.5л.
Колата е 2010 г., 4Х4, ниво Executive, 24 000 км до сега, за градско се ползва целогодишно, всеки ден за работа Бургас/Центъра-Летището, до големите магазини в края на града-Метро, МОЛ-Карфур и пр, и извънградско.
Ограниченията на скорости се спазват в общия случай на+10 км. от разрешените.
При движение по черни пътища- лек Офф-роуд е стигал до 10, при гъделичкане на газта и умерено ползване на трипа, извънградско, скорости до 100, малък трафик, разхода е стигал до 7.
Публикувано на: 28 Фев 2012 20:30
от nikitoooosamoz
Тези цифри вече са различни и приемливи. Vesko, ти какви недостатъци си открил до момента на твоето равче?
Публикувано на: 28 Фев 2012 20:55
от LEXUS
nikitoooosamoz написа:Тези цифри вече са различни и приемливи. Vesko, ти какви недостатъци си открил до момента на твоето равче?
Колега, от първия ти пост става ясно,че питаш за 2.0 VVT-i,a ne za 2.0 Valvematic, за който приказва последния колега.
2.0 VVTi е 150 коня,а не 158!
Отделно ти за каталожен разход ли питаш?
Няма такъв СУВ със 150 коня бензинов,който да ти даде 10/100 градски разход!
Публикувано на: 28 Фев 2012 21:10
от vesko.t
nikitoooosamoz написа:Тези цифри вече са различни и приемливи. Vesko, ти какви недостатъци си открил до момента на твоето равче?
Като за "паркетник" се държи добре, сравнявам го със служебните-"SUZUKI-VIARA"-95, "JEEP-Cerokee-96", с "ROVER DEFENDER"не правя сравнение, това си е истински високопроходим, военен тип автомобил...
Като недостатъци по обзавеждането-ниво "Еxecutive"средното, няма автоматично заключване на вратите след потеглане, няма и автоматична вдигане на стъклата при заключване от дистанционното, по сведения от чужди форуми, по-старите модели са имали тази опция.
При смяна гума скъсах една от шпилките на колелата, и то с мижавия ключ от комплекта към колата, не го признаха като гаранция, според мен не са прави, но като ми казаха сумата от 24 лв, решиш да не си развалям отношенията с официалния сервиз и ги платих.
Тези шпилки са явно слабо място и са коментирани в чужди форуми като нещо често срещано, дори при Ленд Крюйзър.
Пак по темата за гумите, фланците на главините имат борд около 1-2 мм. и алуминиевите джанти не могат да се подведат по него за точно фиксиране при монтаж, фиксират се от гайките, което е трудно, да не кажа почти невъзможно за жена, предвид тежестта, отделно шпилките се натоварват ненужно. Не зная дали е така и при стоманените джанти.
Трип компютъра дава грешни показания, малко след като останеш на резерва, за километрите, които ти остават, но този проблем го има и при Аурис, в чужди форуми също се коментира.
В общи линии това се сещам засега, без да правя реклама мисля, че автомобила си заслужава парите.
Публикувано на: 28 Фев 2012 22:02
от nikitoooosamoz
LEXUS написа:nikitoooosamoz написа:Тези цифри вече са различни и приемливи. Vesko, ти какви недостатъци си открил до момента на твоето равче?
Колега, от първия ти пост става ясно,че питаш за 2.0 VVT-i,a ne za 2.0 Valvematic, за който приказва последния колега.
2.0 VVTi е 150 коня,а не 158!
Отделно ти за каталожен разход ли питаш?
Няма такъв СУВ със 150 коня бензинов,който да ти даде 10/100 градски разход!
Каква е разликата между двата двигатела?
Публикувано на: 28 Фев 2012 22:15
от vesko.t
Valvematic е развитие на технологията VVT-i, след това Dual VVT-i, има вариатори и управление и на двата вала най-общо казано, за подробности пишеш в Google VVT-i и Valvematic, има я и на анимация.
Публикувано на: 01 Мар 2012 16:03
от georgadams
[quote="vesko.t"][quote="nikitoooosamoz"]Лелеее, вие с този разход направо ме отказахте! Интересува ме двигател 2.0 VVT-i 158к.с.[/quote]
Точно с този 3ZR-FAE/158 кс, Valvematic, бензин , ръчни скорости, среден разход 8.5л.
Колата е 2010 г., 4Х4, ниво Executive, 24 000 км до сега, за градско се ползва целогодишно, всеки ден за работа Бургас/Центъра-Летището, до големите магазини в края на града-Метро, МОЛ-Карфур и пр, и извънградско.
Ограниченията на скорости се спазват в общия случай на+10 км. от разрешените.
При движение по черни пътища- лек Офф-роуд е стигал до 10, при гъделичкане на газта и умерено ползване на трипа, извънградско, скорости до 100, малък трафик, разхода е стигал до 7.[/quote]
Така е-моят Рав е същият на 6100 км-3 месеца-вече почва да се разработва-8,4-8,3 среден разход при смесено шофиране до 130 км по прав път.Само шосейно и през снега,когато имаше проблеми.
Много готина машинка.На королата 2009 г-1,4,Д4Д съм свикнал по икономии-тя ми дава до 5/100 дори при бясно-ако може да се скаже за такъв двигател,каране-хаха
Публикувано на: 01 Мар 2012 17:41
от nikitoooosamoz
georgadams написа:vesko.t написа:nikitoooosamoz написа:Лелеее, вие с този разход направо ме отказахте! Интересува ме двигател 2.0 VVT-i 158к.с.
Точно с този 3ZR-FAE/158 кс, Valvematic, бензин , ръчни скорости, среден разход 8.5л.
Колата е 2010 г., 4Х4, ниво Executive, 24 000 км до сега, за градско се ползва целогодишно, всеки ден за работа Бургас/Центъра-Летището, до големите магазини в края на града-Метро, МОЛ-Карфур и пр, и извънградско.
Ограниченията на скорости се спазват в общия случай на+10 км. от разрешените.
При движение по черни пътища- лек Офф-роуд е стигал до 10, при гъделичкане на газта и умерено ползване на трипа, извънградско, скорости до 100, малък трафик, разхода е стигал до 7.
Така е-моят Рав е същият на 6100 км-3 месеца-вече почва да се разработва-8,4-8,3 среден разход при смесено шофиране до 130 км по прав път.Само шосейно и през снега,когато имаше проблеми.
Много готина машинка.На королата 2009 г-1,4,Д4Д съм свикнал по икономии-тя ми дава до 5/100 дори при бясно-ако може да се скаже за такъв двигател,каране-хаха
Според мен 2.0 бензин 158к.с. е по-надежден от дизеловите двигатели на рав-а. Маи ще се навия на бензинка...
Публикувано на: 07 Мар 2012 00:13
от YR24
2.0 VVTi e 148 коня, аз имам Рав 4- 2 генерация.
За 80 хил. само консуматив и един лагер на главина.
Разхода лятото 10-11 градско / зимата скача зависимост от студа, извън градско 9-10л.
С добри впечатления съм като цяло в някой моменти зимата обаче 4х4 системата не работи по най-добрият начин но за малък клас джип си е доволно стабилен.
Публикувано на: 07 Мар 2012 19:42
от nikitoooosamoz
YR24 написа:2.0 VVTi e 148 коня, аз имам Рав 4- 2 генерация.
За 80 хил. само консуматив и един лагер на главина.
Разхода лятото 10-11 градско / зимата скача зависимост от студа, извън градско 9-10л.
С добри впечатления съм като цяло в някой моменти зимата обаче 4х4 системата не работи по най-добрият начин но за малък клас джип си е доволно стабилен.
Какво не ти харесва на системата 4х4? Имаш ли стабилизираща програма?
Публикувано на: 08 Мар 2012 00:10
от YR24
Нямам а не ми харесва това, че има случай когато автомобила е под определен наклон и не подава достатъчно мощ на правилните колела.
Като цяло малко са хубавите истински 4х4 системи и те са на колите в доста висок клас, просто марките продават повече автомобили чрез тази реклама която малко заблуждава хората. Санта фе, Кашкай, Каптива, Кия и т.н. колко са 4х4 само те си знаят, масово са трагедия на сняг.
Сравнено с тях системата на Рав мисля, че доста добре се представя, но определено възможностите са ограничени.
Публикувано на: 13 Мар 2012 13:19
от suicidal
Аз карам RAV4-2 на газ вече над 60000 км, нямам никакви проблеми , още не съм счупил мотора

Колата е 2004 г. 2.0 vvti 150 коня. Разход 11,3-12 газ , бензин над 10 не ми е качвала. Свалял съм я и на 9 . Много здрава като кола, моята има тракшън контрол и стабилизираща програма. Не е зле зимата , системите за безопасност са на ниво. [/list]
Публикувано на: 13 Мар 2012 17:15
от alligator
suicidal написа:Аз карам RAV4-2 на газ вече над 60000 км, нямам никакви проблеми , още не съм счупил мотора

Колата е 2004 г. 2.0 vvti 150 коня. Разход 11,3-12 газ , бензин над 10 не ми е качвала. Свалял съм я и на 9 . Много здрава като кола, моята има тракшън контрол и стабилизираща програма. Не е зле зимата , системите за безопасност са на ниво. [/list]
Колега дай малко повече инфо за това газово. Двигателя ти е предполагам 2.0 vvti D4 147 коня?
Къде си я слагал, колко пари ти струваше, работи ли добре бензина/газта като има газова или стават грешки/проблеми?
Мерси.
Публикувано на: 16 Мар 2012 12:52
от nikitoooosamoz
Колеги, двигател 3ZR-FAE / 2.0 / 158 кс / Valvematic бензин има ли турбо?