Газова уредба за Авенсис 99г. и двигател 7A-FE
Да така е при мен със сигурност на големия талон при номера за двигател пише "без номер", въпроса е че другия двигател, човека каза че бил с документи т.е. може би е регистриран вече в КАТ!
Та той трябва ли да се отрегистрирва нещо ако е бил регистриран в КАТ, кой го прави това, и аз ли трябва да го регистрирвам щом съм го купил да го ползвам?
Edit: Сега гледах пак снимките колата е с английските си номера, така че надали е регистрирвана в КАТ и може да се смени без пререгистрации явно. Писах ЛС пак на човека да доуточни все пак, и колко тежи долу горе този двигател, и дали ще влезне в багажника на комбито?
Та той трябва ли да се отрегистрирва нещо ако е бил регистриран в КАТ, кой го прави това, и аз ли трябва да го регистрирвам щом съм го купил да го ползвам?
Edit: Сега гледах пак снимките колата е с английските си номера, така че надали е регистрирвана в КАТ и може да се смени без пререгистрации явно. Писах ЛС пак на човека да доуточни все пак, и колко тежи долу горе този двигател, и дали ще влезне в багажника на комбито?

-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
След като в талона пише "без номер" не се занимаваш с КАТ и пререгистрации. Старото ми Ауди беше с подобна схема там на блока имаше само някакъв складови номер.
600 лева ми се вижда адски много, повече от 300-400 лева за необорудван мотор не бих дал. Да не говорим че вече е свален и не може да се чуе. Пък и 4A-FE ще ти свърши работа. Идеята ми е че 7А е доста разпростанен модел в Карина и Авенсис 1 и би трябвало да има предлагане.
600 лева ми се вижда адски много, повече от 300-400 лева за необорудван мотор не бих дал. Да не говорим че вече е свален и не може да се чуе. Пък и 4A-FE ще ти свърши работа. Идеята ми е че 7А е доста разпростанен модел в Карина и Авенсис 1 и би трябвало да има предлагане.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Така аз до тук оправих отдолу генерацията, оказа се преди и след катализатора има снадки с по 2 болта и самите те бяха доста изгнили и от там пушеше под колата. Всичко останало било наред и катализатора дори остана, гледаха го, чукаха по него и ми казаха че бил все още добре и им казах да го оставят тогава. Снадките ги изрязаха и ми сложиха 2 парчета по 10 см. тръби на тяхно място, направо заварени.
Двигателя си е добре има компресия все още и няма да го сменям или правя, гумички ще сменя но надали е само от тях, ще следя и доливам масло за сега.
Ходих и при препоръчания майстор от колегата /Христо/ и други го препоръчаха между другото, така че той ще е!
Но като му казах че искам обикновена газова уредба, той каза че било по добре да сложим газов инжекцион на колата, по съвременни и безпроблемни били, разхода бил по-нисък с тях, не били чак толкова по скъпи и такива...
Предложи ми 2 вида ГИ, май и двата са български, единия BARDOLINI - 1000лв, другия CARGAZ за 850лв. и двата се правят в БГ, но бардолинито май беше само с италиански компютър и другото като по евтиния, но не съм съвсем сигурен, ама като гледам снимките им от сайта по долу, почти еднакви ми изглеждат!
И за двата ми дава гаранция 2 години и твърди че и с по евтиния няма да имам проблеми и всичко ще е наред.
Това е сайта на производителя:
http://bsm-bg.com/#/bg/Products/id=0
До четвъртък трябва да реша точно каква газова искам, ако някой има такъв ГИ или знае нещо за тези български ГИ , моля да помогне с информация за да мога да реша?
Или да си настоявам за обикновенната газова, майстора каза че ако държа и такава ще ми сложи, но разликата верно не е чак толкова фрапираща, обикновена италианска Ловато 600-650 ще излезне при него, т.е. за около 200лв. в повече излиза българския по евтин ГИ с 2 години гаранция, та читави ли са тези ГИ?
Двигателя си е добре има компресия все още и няма да го сменям или правя, гумички ще сменя но надали е само от тях, ще следя и доливам масло за сега.
Ходих и при препоръчания майстор от колегата /Христо/ и други го препоръчаха между другото, така че той ще е!
Но като му казах че искам обикновена газова уредба, той каза че било по добре да сложим газов инжекцион на колата, по съвременни и безпроблемни били, разхода бил по-нисък с тях, не били чак толкова по скъпи и такива...
Предложи ми 2 вида ГИ, май и двата са български, единия BARDOLINI - 1000лв, другия CARGAZ за 850лв. и двата се правят в БГ, но бардолинито май беше само с италиански компютър и другото като по евтиния, но не съм съвсем сигурен, ама като гледам снимките им от сайта по долу, почти еднакви ми изглеждат!
И за двата ми дава гаранция 2 години и твърди че и с по евтиния няма да имам проблеми и всичко ще е наред.
Това е сайта на производителя:
http://bsm-bg.com/#/bg/Products/id=0
До четвъртък трябва да реша точно каква газова искам, ако някой има такъв ГИ или знае нещо за тези български ГИ , моля да помогне с информация за да мога да реша?
Или да си настоявам за обикновенната газова, майстора каза че ако държа и такава ще ми сложи, но разликата верно не е чак толкова фрапираща, обикновена италианска Ловато 600-650 ще излезне при него, т.е. за около 200лв. в повече излиза българския по евтин ГИ с 2 години гаранция, та читави ли са тези ГИ?
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Дал ти е наказателна цена за обикновенната газова за да отидеш на вариант ГИ.
На твоя двигател наистина си е за чудене, защото и обикновенната газова му пасва идеално. Моята бивша Карина след като сложихме правилния дифузьор и нещата заспаха (първия беше много широк и сместа беше калпава). Погледни го така ГИ е по-добре по всички параметри но всяко нещо което не ти хареса отиваш на центровка при майстора и закачаш на лаптоп и т.н. При обикновенната газова са две врътки които си ги гласиш по твой вкус когато пожелаеш (стига да ти се занимава).
Ако пресметнеш разликата около 300 лева в икономия на гориво (примерно по 2/100 по икономично) ще ти трябват едни 10 хил. км. за избиване.
Казвам ти само + и - на двете системи. На Карината съм с обикновенна Ловато и харчи 10/100 извън града (2.0/16V) и около 12-14/100 смесено в София (колата е автоматик). Това е разход с подгряване сутрин в студовете поне 10 мин и т.н. (т.е. не се пести горивото). Хондата ми от събота е с ГИ Фобус 4 (1.4./16V) и отива към 10/100 смесено но с много ръчка (защото е в режим на тестване) предполагам че разхода нормалния ще е около 9/100 смесено.
Да на Тойотата се осеща скопяването във високите докато с Хондата нямам такъв проблем. Но то и Карината с този мотор и кутия повече от 5500 трудно се правят.
Реално цената на една хубаво направена газова с все емулатори на по приятелска цена е около 500-550 лева и то с бутилка на резервната и евентуално пълначка при капачката на резорвоара (т.е. с екстри).
Дал съм задача на моя майстор да си мисли колко пари ще иска за конверсията на Карината от обикновенна в ГИ и ще си направя сметката дали си струва.
На твоя двигател наистина си е за чудене, защото и обикновенната газова му пасва идеално. Моята бивша Карина след като сложихме правилния дифузьор и нещата заспаха (първия беше много широк и сместа беше калпава). Погледни го така ГИ е по-добре по всички параметри но всяко нещо което не ти хареса отиваш на центровка при майстора и закачаш на лаптоп и т.н. При обикновенната газова са две врътки които си ги гласиш по твой вкус когато пожелаеш (стига да ти се занимава).
Ако пресметнеш разликата около 300 лева в икономия на гориво (примерно по 2/100 по икономично) ще ти трябват едни 10 хил. км. за избиване.
Казвам ти само + и - на двете системи. На Карината съм с обикновенна Ловато и харчи 10/100 извън града (2.0/16V) и около 12-14/100 смесено в София (колата е автоматик). Това е разход с подгряване сутрин в студовете поне 10 мин и т.н. (т.е. не се пести горивото). Хондата ми от събота е с ГИ Фобус 4 (1.4./16V) и отива към 10/100 смесено но с много ръчка (защото е в режим на тестване) предполагам че разхода нормалния ще е около 9/100 смесено.
Да на Тойотата се осеща скопяването във високите докато с Хондата нямам такъв проблем. Но то и Карината с този мотор и кутия повече от 5500 трудно се правят.
Реално цената на една хубаво направена газова с все емулатори на по приятелска цена е около 500-550 лева и то с бутилка на резервната и евентуално пълначка при капачката на резорвоара (т.е. с екстри).
Дал съм задача на моя майстор да си мисли колко пари ще иска за конверсията на Карината от обикновенна в ГИ и ще си направя сметката дали си струва.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Аз вече питах, тоя майстор и за такъв вариант, ако сложа обикновена газова и не ми хареса нещо, колко трябва да доплатя до ГИ после - отговора му бе 600лв. Струва ми се множко и не си заслужава упражнението, то напрактика остава само бутилката и тръбичките, всичко останало е ново!PESHO OT MARS написа:...
Дал съм задача на моя майстор да си мисли колко пари ще иска за конверсията на Карината от обикновенна в ГИ и ще си направя сметката дали си струва.
Аз вече реших да е българския ГИ за 850лв. и 2 години гаранция, утре ще ходя при майстора да се доразберем кога точно да му оставя колата, за 2 дена каза че ще стане.
Имам 2 питания само още, не са много важни, но все пак...
1. Резервната ми гума е 15 инчова , та колко е най-голямата тороидална бутилка която ще влезне на нейно място, без да ми повдига пода на багажника и разбира се без да е прекалено ниска? Някой ако помогне и с точни размери или вид бутилка ще е идеално.
2. Чудя се и къде да изкарам зареждачката за газ, не съм претенциозен, не ми се плаща излишно за екстрата да е до бензина, на бронята също като че ли не е добра идея, вътре да се зарежда също не искам, та вие къде сте я сложили тая зареждачка?
Пречи ли и да се изкара на ламарината от другата страна на колата не при бензина, обаче в случая май ще се пресече с ауспуха и пак май не е добра идея?
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Пак цената му за конверсия е висока. В този мотор се работи лесно и всичко е много по-достъпно. Сигурно ако му покажа моя туч (3S-FE) и ще ми обяви най-малко 100-150 лева отгоре.
По темата с бутилките. На Карината легена е същия. Единствената бутилка която не надига е относително малка като обем. За моята ламя си взех 50 литрова бутилка която пълна с около 43-44 литра и ми стига за 300+ км. (според карането може и до 450 да стигне). Най-добре е да вземе 2-3 бутилки да ги сложите вътре и да си избереш. Моята надига леко с около 3 см. Сложил съм едни меки материали около нея и имам двоен мокет в багажника и не се забелязва.
Относно пълначката. Аз лично не бих я сложил на ламарината, болшинството газаджии са мърлячи и се готви това място да изгние и ми се струва гадно. Отделно на това много се набива на очи и ще мрънкат разни разбирачи по подземните паркинги на МОЛ-ове и т.н. Аз нямам лепенка на задното стъкло и недавам обяснения. Моята пълначка е монтирана ниско долу на бронята. Съществен недостатък на този монтаж е че задължително трябва да имаш капачка защото се пълни с прак и кал която после ще си натикаш в бутилката, а пък зимата там може да има "сталактити" и да не е много достъпна. Отделно на това я отвивам с "мултитула"-ми за да не се цапам.
Така че според мен бутилка на място и си доплати за пълначката при резорвора.
П.С: Много бях изостанал от новите технологии при АГУ-тата, вече не се ползват медни тръби а изцяло синтетични
. Които позволяват монтажа да е много по-гъвкав и приятен за окото а и по лесен.
По темата с бутилките. На Карината легена е същия. Единствената бутилка която не надига е относително малка като обем. За моята ламя си взех 50 литрова бутилка която пълна с около 43-44 литра и ми стига за 300+ км. (според карането може и до 450 да стигне). Най-добре е да вземе 2-3 бутилки да ги сложите вътре и да си избереш. Моята надига леко с около 3 см. Сложил съм едни меки материали около нея и имам двоен мокет в багажника и не се забелязва.
Относно пълначката. Аз лично не бих я сложил на ламарината, болшинството газаджии са мърлячи и се готви това място да изгние и ми се струва гадно. Отделно на това много се набива на очи и ще мрънкат разни разбирачи по подземните паркинги на МОЛ-ове и т.н. Аз нямам лепенка на задното стъкло и недавам обяснения. Моята пълначка е монтирана ниско долу на бронята. Съществен недостатък на този монтаж е че задължително трябва да имаш капачка защото се пълни с прак и кал която после ще си натикаш в бутилката, а пък зимата там може да има "сталактити" и да не е много достъпна. Отделно на това я отвивам с "мултитула"-ми за да не се цапам.
Така че според мен бутилка на място и си доплати за пълначката при резорвора.
П.С: Много бях изостанал от новите технологии при АГУ-тата, вече не се ползват медни тръби а изцяло синтетични

ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Газовата при мен е сложена вече от 2 дена, върви добре колата с нея, не усещам разлика от на бензин, но и още не съм я карал на дълго!
Изпълнението много ми хареса, бутилката на мястото на резервната гума е 43 литра, диаметър 60см и височина 20, нито стърчи нито пък е ниска. Пълначката е хваната до теглича отзад и почти не се вижда из под колата.
При двигателя всичко е много подредено, изпарителя до акумулатора, компютъра на газовата е вкаран в купето, заедно с бензиновия са на едно място на чисто и на сухо.
Дълго се чудих къде да е копчето в купето за газовата, а се оказа че имало чудесно място за него на таблото от ляво, между копчето за нивото на фаровете и регулирането на огледалото имаше пласмасова планка и на нейно място сега е копчето, стана направо като фабрично сложено там.
Като се постопли ще направя и някоя снимка дорде всичко е ново
, ако успея ще прикача и към темата снимките, да има, ако и някой друг с такава Тойота се чуди кое къде да е на ГИ.
Изпълнението много ми хареса, бутилката на мястото на резервната гума е 43 литра, диаметър 60см и височина 20, нито стърчи нито пък е ниска. Пълначката е хваната до теглича отзад и почти не се вижда из под колата.
При двигателя всичко е много подредено, изпарителя до акумулатора, компютъра на газовата е вкаран в купето, заедно с бензиновия са на едно място на чисто и на сухо.
Дълго се чудих къде да е копчето в купето за газовата, а се оказа че имало чудесно място за него на таблото от ляво, между копчето за нивото на фаровете и регулирането на огледалото имаше пласмасова планка и на нейно място сега е копчето, стана направо като фабрично сложено там.
Като се постопли ще направя и някоя снимка дорде всичко е ново

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта