

Не става въпрос за някакъв проблем, колега, просто ми е интересен механизмът на работа на тази система с подгрева, затова питам. Но ти благодаря за съвета, ще го имам предвид този момент.paco написа:защо не си провериш дали всички свещи работят и тогава да правиш други гимнастики, на диагностиката не показва дали има изгорели свещи. дори и чека ти няма да светне ако са изгорели
аз го имах същия проблем, при минусови температури не иска да пали въртя докато ми падне акумулатора но не пали ако прекъсна въртенето пали от 2-3 път оказа се само една свещ работи смених ги и сега чака голям студ при -14nece написа:Тойота авенсис 2007г 2.2 d4d при последното застудяване на -14 не пали даже и на -7 след 20 опита чак запали .При диагностиката всичко е наред,смених горивния филтър+добавка ТDA има напредък но пак гасне чак след 4 път се получи.Някой може ли да помогне?
MODEDIT Akima
ThreadName
Днес при не припалвана кола от няколко дена, сутринта при около минус 7 дадох контакт, изчаках да ми изгасне лампата и след около 2 секунди запалих.Няма никакъв смисъл от двойно подгряване , защото свещите продължават да подгряват и след като е изгаснала лампата на таблото.
В това не съм сигурен. Аз като си засичах напрежението, имаше напреженеи само докато светеше лампата. После няма, което според мен си значи, че подгряват само докато свети лампата. Това при 1CD-FTV двигател. Да колегата с 2,2 дизела е с AD двигател и да на по-новите модели с по-различна електроника има подгряване и след първоначалното, до няколко минути. Но тогава пак би трябвало да си пуска ток по рейката на свещите, иначе не виждам кака ще греят. Може би тока да е по-слаб, просто да поддържа някаква температура не знам. Ама какво ще рече по-нови. 2.2 d4d май го пуснаха 2004-та за първи път в Авенсиса още преди фейслифта. Дали там има такова удължено подгряване?iovkito написа:Няма никакъв смисъл от двойно подгряване , защото свещите продължават да подгряват и след като е изгаснала лампата на таблото.
Абе не знам - за 80х.км/3 години изгоряха 3 от 4 свещи... Като сложиш към това и проблемната подмяна и свързани с това допълнителни разходи, започваш да гледаш с друго око на този 'така ценен атрибут'baba_metca написа:....Освен това какво износване чак толкова ще има на едни свещи. ...
Не е точно така. За първото си прав-не работят само на минусови температури. Но на повечето, особено новите над 30 градуса изобщо не се включва подгрев...nowyaris написа:На Вас кой Ви е казал,че подгряващите свещи "подгряват" само при минусови температури biggrin.gif ? Всеки път когато се даде "на контакт" те започват да си работят тяхната си работа.
Сигурно е така,но за един дизелов двигател винаги е по-добре да пали с "топла" нафта.Особено ако са му повече километрите - и зима,и лято.Не съм наясно с най-новите дизелови двигатели,но е грешка според мен над някаква температура "свещите да не греят". На Вашите нови дизелови автомобили "реотанчето" лятото светва ли ? На мен в Австрия и БМВ-то,и Вояджъра,и Туарега показват "реотана" целогодишно,ама все пак са 10-12 годишни модели.slowtraveler написа:В диаграмата на HDI пежовските двигатели подгрева започваше под +10С, като до 0С бе незначителен - под секунда, но от там надолу тръгваше по експонента...
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта