Страница 2 от 2
Публикувано на: 08 Фев 2012 20:39
от Vesko
tarikat89 написа:сложих вече дано има фаида.. а уж нафтата е дават да замръзва на над -18градуса а тя замръзнала при -5градуса
Че то -5 си е над -18 biggrin.gif
Публикувано на: 08 Фев 2012 22:17
от chukov
Аз веднъж се полъгах да налея нафта, по-евтина я намерих от един авер, червена - това е за последно
Карината дизел пали и при минус 20
ама тая червената замръзна
колата работи на място, но тръгнеш ли и умира веднага. Замръзнала пущината и няма дебит притока
веднага налях нормална, сипах добавка, вкарах я в гаража да отмръзне и я оставих един час да работи после навън да обърне и омеси нафтата
сега няма проблем
спи навън
Публикувано на: 08 Фев 2012 22:49
от tarikat89
това е интересното при мен ,че когато в Пловдив бяха температурите от -25градуса колата палеше с поглед,а вчера при -5 не запали ..
аа и другото което ми направи днеска впечатление бях развил едната тръба на дюзата за да протече нафта..и интересното което беше,че не протече нафта,а пък колата запали на 3 цилиндъра с една откачена дюза и работи така 10секунди докато човека които ми помагаше не я изгаси..явно си мислеше че така си работи колата

.. и като закачих тръбата и запали както си пали нормално без никакви ядове..явно поливането с вряла вода разтопи нафтата..