Страница 2 от 3

Публикувано на: 06 Фев 2012 23:29
от stefo91
На тази от снимката фабрично ли са и такива праговете и предния спойлер? Иначе моята се води точно Celica TS VVTL-I. Само да я измия и ще я снимам. :)

Публикувано на: 07 Фев 2012 00:16
от jim_beam
тази е с някакъв спортен пакет от 2004.

Re: Взех си Toyota Celica TS VVTL-I 192 ps

Публикувано на: 07 Фев 2012 00:40
от Japanese_fever
Надявам се си мснил консумативи, но ако не си задължително смени маслото в двигателя. На какъв пробег е?

Публикувано на: 09 Фев 2012 01:46
от stefo91
na 132 000 ima i servizna knijka.

Публикувано на: 12 Фев 2012 19:30
от boxito
браво братле и аз много ги харесвам селики-те и мисля скоро да вземам ама 143 коня че като твоята са цифри... ще споделиш ли за колко я взе твоята?! може да дадете някой съвети какви косури да търся при покупка :) мерси предварително

Публикувано на: 15 Фев 2012 23:46
от stefo91
Ми моята я взех за 12000 лв. от Швеицария но там струваше около 14000, но ми направиха отстъпка.
Иначе ако вземаш с VVT-I двигателя (143 коня) задължително да бъде фейслифта тоест след 2003 г. защото преди 2003 този двигател 1ZZ-GE (143 коня) има проблем с горенето на масло, това ще ти го каже всеки които е и малко запознат с този двигател. Иначе друго няма какво да и е на колата ходовата част е много здрава и едва ли ще има някоя с разбито окачване ако не я е карал някои голям олигофрен. До сега не съм чул за някоя да има корозия, така че и това не може да е проблем, и задължително огледаи хубаво гредите да не е удряна! И да знаеш такава кола не се взема без да и я вкараш в червеното до прекъсвач, тряба да видиш скоростите добре ли влизат при високи обороти, защото иначе има проблем с синхронизатора и ще ти излезе скъпо! Иначе колата е страшна, малко твърдо вози, но все пак е спортна и във завоите е изключително устойчива (като залепена за пътя е). Аз лично бих те посъветвал да търсиш VVTL-I двигателя като на моята който е 192 коня, харчи 8.4 л/100 км. (средно) а 143 коня харчи 7.7 л/100 км.(средно), така че разликата не е фрапираща, но аз съм се возил и в 143 коня селика и трябва да ти кажа, че разликата между нея и моята е огромна, моита след 6000 оборота откача, защото се включва системата за променлив ход на клапаните която почва да отваря клапаните много повече! Освен това деигателя 2ZZ-GE (192 коня) които е много рядък е произведен в Япония а този 143 коня не е. По добре търси от чужбина селика 192 коня, можеш да намериш за около 11000-13000 хиляди, защото това ще е истинска селика!

Публикувано на: 15 Фев 2012 23:52
от Raya
stefo91 написа:.... деигателя 2ZZ-GE (192 коня) които е много рядък е произведен в Япония а този 143 коня не е....!
Би ли ни "светнал" този 143 коня къде ги правят (по-точно-правели)? :whistle:

Публикувано на: 16 Фев 2012 00:43
от stefo91
Всички Селики са сглобени в Япония това е сигурно, но двигателите на Селика VVT-I (143 коня) на 100% не са произведени в Япония. Един приятел има 143 коня 2003 г. и ми го обясни това, не знам точно къде са правени, но ще проуча и ще кажа. smile.gif

Публикувано на: 16 Фев 2012 00:45
от stefo91
Плюс това 2ZZ-GE е произвеждан от Ямаха. wink.gif

Публикувано на: 16 Фев 2012 00:48
от Raya
stefo91 написа:двигателите на Селика VVT-I (143 коня) на 100% не са произведени в Япония. Един приятел има 143 коня 2003 г. и ми го обясни това, не знам точно къде са правени, но ще проуча и ще кажа. smile.gif
Проучи и после ни кажи :whistle:

Публикувано на: 16 Фев 2012 00:51
от stefo91
Добре :thumbsup:

Публикувано на: 16 Фев 2012 01:37
от LEXUS
stefo91 написа:Ми моята я взех за 12000 лв. от Швеицария но там струваше около 14000, но ми направиха отстъпка.
Иначе ако вземаш с VVT-I двигателя (143 коня) задължително да бъде фейслифта тоест след 2003 г. защото преди 2003 този двигател 1ZZ-GE (143 коня) има проблем с горенето на масло, това ще ти го каже всеки които е и малко запознат с този двигател. Иначе друго няма какво да и е на колата ходовата част е много здрава и едва ли ще има някоя с разбито окачване ако не я е карал някои голям олигофрен. До сега не съм чул за някоя да има корозия, така че и това не може да е проблем, и задължително огледаи хубаво гредите да не е удряна! И да знаеш такава кола не се взема без да и я вкараш в червеното до прекъсвач, тряба да видиш скоростите добре ли влизат при високи обороти, защото иначе има проблем с синхронизатора и ще ти излезе скъпо! Иначе колата е страшна, малко твърдо вози, но все пак е спортна и във завоите е изключително устойчива (като залепена за пътя е). Аз лично бих те посъветвал да търсиш VVTL-I двигателя като на моята който е 192 коня, харчи 8.4 л/100 км. (средно) а 143 коня харчи 7.7 л/100 км.(средно), така че разликата не е фрапираща, но аз съм се возил и в 143 коня селика и трябва да ти кажа, че разликата между нея и моята е огромна, моита след 6000 оборота откача, защото се включва системата за променлив ход на клапаните която почва да отваря клапаните много повече! Освен това деигателя 2ZZ-GE (192 коня) които е много рядък е произведен в Япония а този 143 коня не е. По добре търси от чужбина селика 192 коня, можеш да намериш за около 11000-13000 хиляди, защото това ще е истинска селика!
Пълниш ми душата, пич, какъв си фен като мене и пишеш със сърце. biggrin.gif :thumbsup: :thumbsup: cool.gif А колата ти е супер.

Публикувано на: 16 Фев 2012 02:13
от Japanese_fever
stefo91 написа:Плюс това 2ZZ-GE е произвеждан от Ямаха. wink.gif
Няма място за сравнение м/у 1ZZ и 2ZZ,
просто разликата е огромна, тъй като използват различни системи на клапаните, а от там и цялата динамика на двигателя.
До колкото знам 2ZZ-GE е съвместна разработка на Тойота и Ямаха
като Ямаха основно правят главата на двигателя, а не целия двигател.
Не че главата не е най-важното, но не се прави целия двигател от Ямаха!
Главата на 3S-GE също се прави от Ямаха, ако не се лъжа.

Много ми е интересно къде и с какви части се прави 1ZZ, защото първо каза, че не се произвежда в Япония, а после, че не бил 100% японски,
т.е. има части които се поризвеждат извън Япония?

амортисйори на багайник

Публикувано на: 16 Фев 2012 16:01
от mohboo
аз имах сащия проблем но отидох и взех от една морга сащите на дължина но с друг захват (мисля че бяха от авенсис 2000/2001 ) и си ги приспособих излезе ми кам 100лв. за разлика от оригиналните които са 700лв или поне бяха толкова

Публикувано на: 21 Фев 2012 01:33
от boxito
здравейте колеги :) вече и аз съм във клуба... вземах celica 2001г малкия двигател от приятел на изплащане че пича е в криза. Карах я не хлопа не тропа, в сервиз на toyota я вкарахме викат ОК е деигателя и стиснахме ръцете... много ме впечатли горенето извън градско с каране до 3000 оборота ми даде 5.5 разход а градско 8.5 ще наглеждам маслото че всеки за това ме предупреждава biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif