Страница 2 от 4

Публикувано на: 06 Фев 2012 08:13
от baba_metca
miLen4o написа:
Kiki написа:
alex_varna написа:Нафта от Шел.... :whistle: не е много препоръчително да сипваш такава , ако си харесваш колата :thumbsup:
+1 :thumbsup:
При -17 около 01:00 след полунощ на Шел в Плевен не можеше да се сипе нафта от колонката.Беше замръзнала вътре в маркуча.Голям смях падна.И от там Шел изгуби една малка фирма с около 7 автомобила :)
За момента единствено от Ромпетрол не съм чул някои да има замръзнал.
Ха, ми нормално. Обикновенния дизел в България, трябва да издържа до -15 в зимния период. Това е по стандарт, ако искаш. Виж ако е замръзнал V-Power тогава нещата са зле. Нямахте ли телефон с възможност за правене на филм, да запишете, че да го пуснете това преживяване.

"jovko" странно защо не ти пали и в температури над 0 градуса. Ако беше само от горивото, при температура над 0 градуса щеше да запали. Явно и нещо друго е станало (било то и от лошото гориво).

Публикувано на: 06 Фев 2012 11:10
от martod
miLen4o написа: За момента единствено от Ромпетрол не съм чул някои да има замръзнал.
Абе и горивата в България са като политиците, всичките са маскари .. laugh.gif
Аз пък от години сипвам само на Лукойл, който е един от най оплюваните и до сега не съм замръзвал .. :whistle: а ти може да не си чул за Ромпетрол, ама аз съм, прочети темата до край ..
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=31&t=28703

Публикувано на: 06 Фев 2012 11:38
от Kiki
martod написа:
miLen4o написа: За момента единствено от Ромпетрол не съм чул някои да има замръзнал.
Абе и горивата в България са като политиците, всичките са маскари .. laugh.gif
Аз пък от години сипвам само на Лукойл, който е един от най оплюваните и до сега не съм замръзвал .. :whistle: а ти може да не си чул за Ромпетрол, ама аз съм, прочети темата до край ..
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=31&t=28703
Те това е! Щом и тия предодоха фронта, остават още едни. Ако и те се н--кат ще зареждаме минерална вода от Горна Баня. :censored:

Публикувано на: 06 Фев 2012 18:07
от rumenmitev
От как ми се запуши филтъра от Еко зареждам само v power dizel на Шел и нямам НИКАКВИ проблеми и със студа и прочие.

Публикувано на: 06 Фев 2012 22:31
от BIS
Един приятел работи в куриерска фирма, и се оплака,че бусчетата ( те са нови),които зареждат в Шел палят много трудно при -10 градуса.

Публикувано на: 07 Фев 2012 00:06
от kaloyanko
Me4oKyX написа:Пък аз на -24 си запалих без грижи и Королата, Круйзера, Рав4-ката.... Дори едно 725тдс БМВ запали на -20 без да се зачуди дори ..... При това не от втори, ами от първия път :whistle: Ама иначе като ви каже човек, че не е добре да си карате колите с такива скапани горива и че може да работи много по-добре, по-тихо и по-икономично - всички скачате като попарени насреща laugh.gif Явно не са толкоз добре нещата, колкото си ги представяте.... Ама нека де, то трябва да има работа и за такситата, за севризите, че и оторизираните шемети :whistle:
Мечо, моля те от сърце, кажи какъв дизел и какви добавки използваш.Нека и ние покараме безпроблемно.

Публикувано на: 07 Фев 2012 19:22
от nowyaris
Kiki написа:
martod написа:
miLen4o написа: За момента единствено от Ромпетрол не съм чул някои да има замръзнал.
Абе и горивата в България са като политиците, всичките са маскари .. laugh.gif
Аз пък от години сипвам само на Лукойл, който е един от най оплюваните и до сега не съм замръзвал .. :whistle: а ти може да не си чул за Ромпетрол, ама аз съм, прочети темата до край ..
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=31&t=28703
Те това е! Щом и тия предодоха фронта, остават още едни. Ако и те се н--кат ще зареждаме минерална вода от Горна Баня. :censored:
А аз преди малко заредих Асеновградски Мавруд от Кауфланд.Утре няма начин да не запаля.

Публикувано на: 07 Фев 2012 21:08
от whitefang
Аз сипвам Ромпетрол .Онзи ден когато беше температурния рекорд в Пловдив(-24.4) ,Акумулатора ми се предаде(той си даваше признаци ,че е на умиране и преди това де),Дадоха ми ток и си запалих от раз .Може колегата от мазда клуба да е попаднал на кофти бензиностанция.
А колкото до непаленето и при топло,както посъветвах друг колега със замръзнала нафта не е зле да я махнеш тая ,че въднъж като зъмръзне и после не става за нищо,каквато и да е нафтата.Ако не е много като количество пробвай да сипеш читава. Може и някоя добавка тип почисваща да сложиш,че яко парафинови топчета и водица се е превърнала веднъж замръзналата нафта(почистващите разтварят парафина и абсорбират водата-или поне това пише по етикетите им).Свещите единствено с мерене 1 по 1 можеш да разбереш дали има изгоряла.Ама и на 2 работещи свещи би трябвало да пали ,да не говорим ,че въобще няма да гасне след като е запалила,ако е от свещи.

Публикувано на: 09 Фев 2012 16:02
от Владос
Дрогата на дизела е 1кьм10 бензин .Практикувам го от много години .Няма по добра добавка от това.За по притеснителните може и малко двутактово масло 1/50 :thumbsup:

Публикувано на: 09 Фев 2012 17:20
от jovko
Имах една изгоряла подгревна свещ. Сменена с нова Beru 38 лв и утре ще пиша за резултат!

Публикувано на: 09 Фев 2012 17:38
от jim_beam
beru са читави,никога бош! wink.gif

Публикувано на: 10 Фев 2012 09:02
от jovko
Резултат почти никакъв. Днес сутринта при -20 отново запали трудно. Малко по-добре от преди, но все пак...
Интересното беше, че докато въртя стартера(трите четвърти опит) двигателя сякаш беше запалил, но в момента в който пуснах ключа и спря. При следващото въртене запали.
Не знам какво става все си мисля, че е от нафтата и факта че колата стой 4 дена с половин резервоар без да бъде палена и тая нафта се скапа. В сряда сложих добавка Кастрол и допълних догоре, но без ефект за момента.

Публикувано на: 10 Фев 2012 19:05
от neznaiko
Колега, може би не е лошо да си замериш акумулатора. При мен на -18 въртя много дълго без да успее да запали, а като ми дадоха ток запали абсолютно моментално. При температури над -12 пали макар и с повечко въртене, но ако паднат под тая - не ще. Вметка - за късмет си бях купил кабели от Lidl 4-5 дена преди това, изглеждат качествено направени, ако някой има нужда от такива.

Не знам дали е вярно, но един приятел разви теория, че с по-слаб акумулатор може все пак да върти, но горивната помпа не успява да вдигне достатъчно налягане като за common rail и затова не пали. Сега зареждам акумулатора, беше на 12.7V преди зареждането и още не мога да кажа дали ще има разлика. Ако някой по-сведущ смята, че акумулаторът не може да е проблема в този случай, да казва. Мисля си, че все пак с един китайски мултицет за 10-тина лв това може най-малкото много лесно да се елиминира като възможна причина.

Публикувано на: 10 Фев 2012 19:27
от TATI
12.7V е напълно зареден акумулатор, така, че и след зареждането пак ще ти показва толкова.

Публикувано на: 11 Фев 2012 10:23
от neznaiko
TATI написа:12.7V е напълно зареден акумулатор, така, че и след зареждането пак ще ти показва толкова.
TATI, сигурно си прав. Според този приятел, при напълно зареден акумулатор напрежението е около 14V. Ама сега като се проразрових в нета, излиза, че това е стойността веднага след зареждане, а след 2-3 часа престой без работа пада до 12.7V. Наистина снощи мерих, докато зареждаше и вдигна 14,4V, а тази сутрин, след като е стоял през нощта у дома, напрежението е 12.9V.

Да уточня, че когато при мен не запали на -18 не съм мерил напрежение, защото трябваше да тръгвам моментално, а след това пътувах до Пловдив и обратно, та може и да се е позаредил от пътя и затова после колата да е палила, макар и с повече въртене. Да му се не види, аз пък се надявах проблема да е само в акумулатора, че лесно се решава. Интересно защо запали абсолютно моментално, като ми дадоха ток от друга кола? :confused2: Освен и аз като пияния да съм изморил маслинката преди да ми я набоде на вилицата келнера.