Страница 2 от 4
Публикувано на: 08 Фев 2012 09:25
от SFINKS
Аз просто слагам max motion disel на OMV , до сега няма проблеми

Много по-лесно е отколкото всеки път да разливаш добавки и да правиш пропорции и ала бала
Публикувано на: 08 Фев 2012 10:49
от nowyaris
SFINKS написа:Аз просто слагам max motion disel на OMV , до сега няма проблеми

Много по-лесно е отколкото всеки път да разливаш добавки и да правиш пропорции и ала бала
Скъпичко идва малко твоя вариант,особенно ако всеки божи ден наливаш по 40-50 литра.Разликата с обикновения дизел на Лукойл с включена отстъпка накрая на месеца показва доста допълнителен мавруд за вечеря.
Публикувано на: 08 Фев 2012 11:12
от slowtraveler
nowyaris написа:...Иначе по темата-в бусовете зимата колкото пъти не съм налял бензин 1:10,толкова пъти кахъри и сутрин и през деня....
И нашите бусове ги караме на тази диета....
Иначе Доблото - само обикновен ОМВ без никакви присадки или допълнения. Засега не е имал проблеми с горивото.
Публикувано на: 08 Фев 2012 12:28
от nowyaris
slowtraveler написа:nowyaris написа:...Иначе по темата-в бусовете зимата колкото пъти не съм налял бензин 1:10,толкова пъти кахъри и сутрин и през деня....
И нашите бусове ги караме на тази диета....
Иначе Доблото - само обикновен ОМВ без никакви присадки или допълнения. Засега не е имал проблеми с горивото.
Добра си е диетата.Само странично да питам:Един колега взе две чисто нови Добло-та щото има доста автомати за кафе и ми се оплака,че нямат никакво парно и момчетата му карат с учанки и ръкавици.Верно че режима е кофти в града-спри/тръгни,ама да питам при теб как е?
Публикувано на: 08 Фев 2012 12:34
от joro_206
и аз да споделя:
авенсиса пали без проблем , дори при -18 една сутрин.
Карам с дизел от ШЕЛ,преди нова година карах с Лукой и тогава му шибнах една добавка за дизел ( от тези които се продават по бензиностанциите).
Королата е на бензин от ОМВ - 95 обикновен.И на нея преди нова година и шибнах една безнзинова добавка, за сега бали без проблем.
Понеже е с бутон старт/стоп , сутрин като я стартирам малко се "замисля" но до сега е безотказ.
Напоследък ми казват че на Еко за били хубави горивата..??
някой дали ги е ползвал?
Публикувано на: 08 Фев 2012 13:35
от slowtraveler
nowyaris написа:....Един колега взе две чисто нови Добло-та щото има доста автомати за кафе и ми се оплака,че нямат никакво парно и момчетата му карат с учанки и ръкавици.Верно че режима е кофти в града-спри/тръгни,ама да питам при теб как е?
По моите представи загрява бавно (като всеки дизелов двигател), но след като загрее - парното е добре.... Важното е правилно да се разпредели въздуха и си е много комфортно: зимата - първо към стъклото, след това стъкло/крака, и като загрее - само крака..
Но при нас не е чак толкова старт/стоп режима с паузи между спиранията...
Публикувано на: 08 Фев 2012 15:52
от SFINKS
nowyaris написа:SFINKS написа:Аз просто слагам max motion disel на OMV , до сега няма проблеми

Много по-лесно е отколкото всеки път да разливаш добавки и да правиш пропорции и ала бала
Скъпичко идва малко твоя вариант,особенно ако всеки божи ден наливаш по 40-50 литра.Разликата с обикновения дизел на Лукойл с включена отстъпка накрая на месеца показва доста допълнителен мавруд за вечеря.
Евтиното винаги излиза скъпо
Публикувано на: 08 Фев 2012 17:20
от nowyaris
SFINKS написа:nowyaris написа:SFINKS написа:Аз просто слагам max motion disel на OMV , до сега няма проблеми

Много по-лесно е отколкото всеки път да разливаш добавки и да правиш пропорции и ала бала
Скъпичко идва малко твоя вариант,особенно ако всеки божи ден наливаш по 40-50 литра.Разликата с обикновения дизел на Лукойл с включена отстъпка накрая на месеца показва доста допълнителен мавруд за вечеря.
Евтиното винаги излиза скъпо
Ама чак после....
Публикувано на: 08 Фев 2012 17:23
от nowyaris
slowtraveler написа:nowyaris написа:....Един колега взе две чисто нови Добло-та щото има доста автомати за кафе и ми се оплака,че нямат никакво парно и момчетата му карат с учанки и ръкавици.Верно че режима е кофти в града-спри/тръгни,ама да питам при теб как е?
По моите представи загрява бавно (като всеки дизелов двигател), но след като загрее - парното е добре.... Важното е правилно да се разпредели въздуха и си е много комфортно: зимата - първо към стъклото, след това стъкло/крака, и като загрее - само крака..
Но при нас не е чак толкова старт/стоп режима с паузи между спиранията...
Турска му работа.Нещо май са объркали термостатите.Навремето парното на Лада/Фиат си беше еталон.
Публикувано на: 08 Фев 2012 18:10
от mafiota
Japanese_fever написа:mafiota написа:даже и един литър спирт е добре да се налее (за всеки случай ако има вода в бензина)
То така или иначе си има спирт в бензина.
Млко му идва, иска си още в големите студове

Публикувано на: 08 Фев 2012 18:23
от zi_zi_top
Japanese_fever написа:mafiota написа:даже и един литър спирт е добре да се налее (за всеки случай ако има вода в бензина)
То така или иначе си има спирт в бензина.
Това сам ли го измисли или някой те е взел за боядисано врабче! laugh.gif
Публикувано на: 08 Фев 2012 18:59
от slowtraveler
nowyaris написа:....Турска му работа.Нещо май са объркали термостатите.Навремето парното на Лада/Фиат си беше еталон.
Не - наистина има добро парно, но двигателчето е малко и бавно загрява... Направи сметка при разход 2-3л/ч и то когато го караш из града за колко време ще изгори достатъчно нафта за да стопли ....
Публикувано на: 08 Фев 2012 22:22
от chukov
Тази година много автомобили имат проблеми с дизела от ОМВ
Публикувано на: 09 Фев 2012 00:19
от nowyaris
slowtraveler написа:nowyaris написа:....Турска му работа.Нещо май са объркали термостатите.Навремето парното на Лада/Фиат си беше еталон.
Не - наистина има добро парно, но двигателчето е малко и бавно загрява... Направи сметка при разход 2-3л/ч и то когато го караш из града за колко време ще изгори достатъчно нафта за да стопли ....
Сигурно си прав.Все ми е тая,просто ми беше любопитно всичките ли са така.Щото чувам същото за Партнер и Берлинго.

Публикувано на: 09 Фев 2012 01:02
от cokata
nowyaris написа:Турска му работа.Нещо май са объркали термостатите.Навремето парното на Лада/Фиат си беше еталон.
Мани ги Лада/Фиат! Заз какво бензиново парно имаше..