Страница 2 от 2

Публикувано на: 08 Фев 2012 11:41
от max-2
Dobre, като е здраво карето защо ще го сменяш?

Публикувано на: 08 Фев 2012 13:29
от Владос
Колега имах такьв проблем с Мицубиши.Размених каретата ляво с дясно и се оправи.Вьтрешните бяха еднакви.Каретата бяха износени само в посоката на натоварване.Успех.

Публикувано на: 08 Фев 2012 13:49
от p7777777
колата е на трупчета,разглобена.Не го сменям ,защото го нямам още wacko.gif
не казвам ,че е здраво,но няма визуално повреда,няма луфт при разтрисане с ръка,нито на висящия лагер,нито на каретата.като измих грестта,няма надрано или повредено каре,цвета е ок.
имах съмнение ,че тресе от джантите,или изпаднали тежести,но ги смених на метални джанти от карина Е.и същиат проблем.
другото ми съмнение е за дефектна дизел дюза. Комънрейл дизелите често патят от дюзи.ако една дюза впръсква повече гориво,то тресе мотора износва един цириндър с натоварване.дюзите за електронно управлявани и са адски скъпи.нямам представа колко скъпи но 1000 лв съм приготвил.
За лош късмет,понякога не може да се смени само една , та се налага и 4-те дюзи----4000 лв.
това е лошото на новите дизели ,скъпият ремонт,и то сам не можеш,само в сервис на компютар.
Евтиното возене на дизел,хич не е евтино.

Публикувано на: 08 Фев 2012 14:32
от p7777777
Благодаря Владос за съвета!Доста е хитър!!Ще пробвам дали са еднакви ляво и дясно.Дясното лежи веднага след лагера,така че и лагера ще сменя,само да го намеря.
работата става двойна,разкачва се и от двете страни.

Публикувано на: 08 Фев 2012 18:03
от zi_zi_top
Владос написа:Колега имах такьв проблем с Мицубиши.Размених каретата ляво с дясно и се оправи.Вьтрешните бяха еднакви.Каретата бяха износени само в посоката на натоварване.Успех.
Това е добро временно решение. wink.gif

Публикувано на: 11 Фев 2012 21:55
от p7777777
ВЛАДОС, не става ляво вътрешно каре на дясното. Поне на авенсис 1 не става.Различни са полуоските с 5 см дължината,след разглобяване на дясната.Дясната е от 2 части,с лагер и вътрешното каре по средата,.
Някой ше каже ли каква грес се пълнят вътрешните карета,не е графитена ,като външните.

Публикувано на: 11 Фев 2012 22:10
от max-2
Не знаех, че и на дизелите е така. Пълнят се с хубава грес за лагери, ако е с ЕП свойства и водоустойчива би било още по-добре.

Публикувано на: 11 Фев 2012 22:37
от LEXUS
Колега, ти монтъор ли си? Че като чета какви ги вършиш, се надявам да си.

Публикувано на: 11 Фев 2012 22:44
от p7777777
Какво е ЕП свойства.
Видя ми се старата грес много течна.Греста за лагери е по гъста.Тая капеше сама.Ако са нови частите,то идва и тувичка,точно по количеството. Като се слага 2ра ръка полуоска,тубичката липсва.
Оаза се ,че дизелите и бензиновите имат еднакви полуоски,нищо че скроросните кутии са различни.
Тойотовия фабричен номер на полуоските е еднакъв и при двете.

Публикувано на: 11 Фев 2012 23:23
от max-2
Не знам дали може да се намери като оригиналната смазка, наистина е много хубава. Моята я изхвърлих защото сменях външни маншони без да избивам външното каре, а ги нахлузих през вътрешното. ЕП свойства притежават маслата за хипоидни предавки, където има приплъзване и триене между детайлите. Та като си търсих грес видях, че има и такива модерни греси.