Страница 2 от 20

Публикувано на: 04 Окт 2006 21:02
от K-A-N-U
Drifter написа:Според мен двигателя от мотора ще свърши много бързо на купе от автомобил.За това обаче не съм сигурен,но преди месец търсейки бутала за 4a-ge разбрах че сериините бутала на хаябузата са точно 81мм.Само не можах да взема другите размери на буталата.... със сигурност тези бутала ще са доста по-добри от сериините на 4а-ge.И аз бих предпочел 20V 4а-ge отколкото модификация от GSX-R 1300 Hayabusa.
Neznam 4AGE s kakvi butala idva no v poslednite 10 godini vsi4ki seriozni motori gi pravqt sys Forged internals, i zatova ponasqt dobre turbo i Nitros. Az li4no sam razgovqrql edin pyt s edin drypnat(kitaec li bee6 qponec li be6e eba li go) koito be6e maniak na motori i mi obesnqva 4e na stock R1 motor sys Nitros pravi 200+ mph na solenoto ezero. govorim za istinski 200+ ne za tova kvo ti pokazva monitora na motora.

Iskah da dobavq sy6to 4e ako nqkoi si kaje e da no motora teji 200 KG a kolata e 850-900...da 4 pyti po tejka e, no az sam vijdal Hayabusa sys ko6(predpolagam pone o6te 100-tina kila) i kato se metnat dve praseta po 160 kila na motora....emi te stanaha 620-650, ta ne mu se kosete na dvigatela. :thumbsup:

Публикувано на: 04 Окт 2006 21:04
от punkara
nyama dostatuchno TORQUE, toest vurtyasht moment, kolko tezi edin motociklet s choveka na nego, i kolko tezi edna AE86-a s choveka vutre!
nai-grubo: motor s chovek 350kg, ae86 s chovek nad 1000kg! kolko moshtnost se gubi vuv verizhnata prdavka na motora, i kolko v kardana i diferinciala?
a tova neshto da go suedinidh sus kardana na ae86-cata, kolko trud, pari i nervi shte struva?
eto zashto ne se polzvat masovo tezi motocikletni dvigateli v koli kato ae86-ca, mini e drugo, tova e 1/2kola, po-leko, i tam efekta e chuvstvitelen, puk i e FWD.
poslushaite Lorda, i shte razberete zashto.
smile.gif

za takiva swapi sa po-efektivni Wankelite na Mazda. wink.gif

Публикувано на: 04 Окт 2006 21:31
от jamie
Пичове, като сте толкова отворени вземете и го направете суапа - после ще го коментираме. Аз пиша пиша - а то отсреща едни дървени глави - сякаш тоя двигател от Сузукито е една тухла дето ще я сложите на задната седалка на Королата и тя ще литне !
Вземете да разберете че дори с по-слаб на пръв поглед мотор Королата ще е по-добра с нейния двигател - понеже си има 20 Нютона отгоре и най-вече - по-ниско в оборотите и в по-широк диапазон. Ама какъв тунинг имал Хаябусата - като се сетя че 4АГЗЕ буталата са също ковани заводско и са смешни пари оригинални нови - и как 4АГТЕ носи СЕЙФ 350 коня с тях СТОК - каква Хаябуса, какви 5 лева бееее, че 4АГТЕ има към 2 пъти повече торк :whistle: при това на по-ниска цена, пасва си точно в колата и единствения проблем му е нататък трансмисията (която при 350 коня така и така е проблем).

Публикувано на: 04 Окт 2006 21:34
от agent dust
и Лорда, и Пънки, и jamie го казват на място - няма въртящ момент! това мини на видеото - че то една малко пипната Лада ще го спука, нищо че е 600 кила. Интересно ми е как тази хибридна моторетка ще се справи с новото мини 1.6 180кс? двигател от мотор се слага само на много леки кочини - примерно картинг.

момчета, ама вие предавателните числа от коляновия вал до двигателния мост и въртящите моменти ги нямате за нищо laugh.gif как ще сложиш на кола кутия от мотор?!? че тя няма да отлепи, на колелата ще извади 30-40% максимум

а относно пика на въртящият момент - jamie е напълно прав - наистина за един добър двигател стойностите близки до максималния въртящ момент трябва да бъдат постигнати много преди максималната мощност и да бъдат запазени чак близо до пика на мощността. в идеалния случай кривата на въртящият момент е близка до хоризонтална линия, а мощността наклонена линия без извивки.

има коли със сток мотор, които имат подобни параметри - примерно 2500-8000 оборота почти постоянен въртящ момент - максималния, а за състезателни това е едно от задължителните неща. примерно WRC автомобилите между 1000 и 5000 оборота имат един и същи въртящ момент - пак максималния smile.gif

няма нещо, което да може да замени кубатурата, ако ще и космически оборота да е. трябва да е нова технология, както е случая с ванкела или още по-яката квазитурбина(ванкел на стероиди smile.gif )

Публикувано на: 04 Окт 2006 21:39
от El Camino
Ex ама обичайните заподозрени пак сте обърнали темата на бащиния rolleyes.gif

Публикувано на: 04 Окт 2006 21:40
от jamie
Имаме си теза и си я защитаваме бе ! :whistle:
Провокатор с провокатор rolleyes.gif

Публикувано на: 04 Окт 2006 21:50
от V35GTR
maggkrabar написа:и Лорда, и Пънки, и jamie го казват на място - няма въртящ момент! това мини на видеото - че то една малко пипната Лада ще го спука, нищо че е 600 кила. Интересно ми е как тази хибридна моторетка ще се справи с новото мини 1.6 180кс? двигател от мотор се слага само на много леки кочини - примерно картинг.

момчета, ама вие предавателните числа от коляновия вал до двигателния мост и въртящите моменти ги нямате за нищо laugh.gif как ще сложиш на кола кутия от мотор?!? че тя няма да отлепи, на колелата ще извади 30-40% максимум

а относно пика на въртящият момент - jamie е напълно прав - наистина за един добър двигател стойностите близки до максималния въртящ момент трябва да бъдат постигнати много преди максималната мощност и да бъдат запазени чак близо до пика на мощността. в идеалния случай кривата на въртящият момент е близка до хоризонтална линия, а мощността наклонена линия без извивки.

има коли със сток мотор, които имат подобни параметри - примерно 2500-8000 оборота почти постоянен въртящ момент - максималния, а за състезателни това е едно от задължителните неща. примерно WRC автомобилите между 1000 и 5000 оборота имат един и същи въртящ момент - пак максималния smile.gif

няма нещо, което да може да замени кубатурата, ако ще и космически оборота да е. трябва да е нова технология, както е случая с ванкела или още по-яката квазитурбина(ванкел на стероиди smile.gif )
govorish ZA WRC posle govorish za 1.6 4AGTE vs 1.3 suzuki
ne govorim za turbo motori pri koito vurtiashtia moment idva nisko i darji do max. govorim za NA dvigateli!
Estestveno che ima zamestitel Na cubatura - kazva se Forced Induction i tehnologia! Estestveno che NA motor niama tozi vurtiasht moment tolkova nisko nito puk tolkova shiroko - da ima VTEC VVTi-L ect ect koito go razshiriavat no pak govorim za 2 razlichni neshta

Otnosno Suzuki motora vuv A86, ubedih se che samoto kupe, transmisia i tnt ne e udachen priemnik za tozi motor!

A ako veche spor trebva da premine koi e po dobria/poveche potencial/technologia/whatever - tova e mnogo otnositelno sravnenie.... niama smisul za spor spored mene! wacko.gif

Публикувано на: 04 Окт 2006 21:50
от Japanese_fever
punkara написа:nyama dostatuchno TORQUE, toest vurtyasht moment, kolko tezi edin motociklet s choveka na nego, i kolko tezi edna AE86-a s choveka vutre!
nai-grubo: motor s chovek 350kg, ae86 s chovek nad 1000kg! kolko moshtnost se gubi vuv verizhnata prdavka na motora, i kolko v kardana i diferinciala?
a tova neshto da go suedinidh sus kardana na ae86-cata, kolko trud, pari i nervi shte struva?
eto zashto ne se polzvat masovo tezi motocikletni dvigateli v koli kato ae86-ca, mini e drugo, tova e 1/2kola, po-leko, i tam efekta e chuvstvitelen, puk i e FWD.
poslushaite Lorda, i shte razberete zashto.
smile.gif

za takiva swapi sa po-efektivni Wankelite na Mazda. wink.gif
Abe te hem kazvat na motorite dvigatel s ramka, a puk sega iskat da go slagat na 4 kolela, gluposti na tarkaleta?!? :whistle: Horata se mu4at da se ka4at na 2 kolela za da usetqt uskorenieto, a te trugnali da slagat motocikleten dvigatel v Mini. Punky te dvigatelq go slagat zad predite sedlaki i pravqt Mini-to RWD! Pregledaj purvoto video i 6te vidi6, kakto i 3-toto!


Otnosno 2-roto VIDEO! - To e pulna izmama i ne samo tova, no i amatiorska pri tova!!!
1-vo cqloto video e na burz kadur. Vsi4ki dvijeniq(kakto na kolite, taka i na horata) sa zaburzeni mnogokratno. 6te mi kajete, 4e AUDI-to 80 na klipa e s dvigatel ot Suzuki, za6toto pravi su6toto uskorenie?!?!? wacko.gif
2-ro ne sum siguren, 4e zvuka na samoto video e realen ili naslagvan dopulnitelno, t.e. zapisan pri drugi obstoqtelsva!
3-to KUDE vidqhte dvigatelq na Hayabusa tam??? NQMA GO, za6toto ne su6testviuva.
4-to Pokazaha, 4e Renoult-a e sus stock dvigatelq. Prosto vurti guma(zaradi differnciala) na 1-va, no e zaburzan kadansa i taka izglejda.

5-to tova e video - "tashak" i ne znam kak Vasqo se e zabludil, 4e na tozi rajdqsal taralqsnik sa mu pravili swap sus Suzuki engine?!?! - ludost

Публикувано на: 04 Окт 2006 21:53
от V35GTR
^ HAHAHAHAH :laughing3:

Публикувано на: 04 Окт 2006 21:57
от Japanese_fever
V35GTR написа:^ HAHAHAHAH :laughing3:
Ne mi vqrva6 li? ohmy.gif
Pregledaj pak videoto s Renoto.
Kak moja da si pomisli6 za swap, horata si pravqt tashak, ne go li razbra?!? wacko.gif

Vij, oba4e vuv 1-to video kak horata vutre sa sus slu6alki ili slu6at muzika ili prosto gi polzvat za tapi.
Ne znam dali si predstavq6 kakuv e zvuka na Hayabusa na nqkolko santimetra zad gurba ti v kupe na kola?!?! ohmy.gif Bukvalno oglu6ava6t, meko kazano. Ako e itkrit dvigatelq kato na motociklet ili na F! bolid da re4em zvuka se razprostira v atmosferata, a v kupeto na kola se 4uvstva6 kato muha v tupan! laugh.gif Ve4e za izolaciq na zvuka ne mi se govori.

Публикувано на: 04 Окт 2006 22:11
от V35GTR
Jap - niama znachenie men....stiga si se peniavil smile.gif

Публикувано на: 04 Окт 2006 22:27
от K-A-N-U
jamie написа:Пичове, като сте толкова отворени вземете и го направете суапа - после ще го коментираме. Аз пиша пиша - а то отсреща едни дървени глави - сякаш тоя двигател от Сузукито е една тухла дето ще я сложите на задната седалка на Королата и тя ще литне !
Вземете да разберете че дори с по-слаб на пръв поглед мотор Королата ще е по-добра с нейния двигател - понеже си има 20 Нютона отгоре и най-вече - по-ниско в оборотите и в по-широк диапазон. Ама какъв тунинг имал Хаябусата - като се сетя че 4АГЗЕ буталата са също ковани заводско и са смешни пари оригинални нови - и как 4АГТЕ носи СЕЙФ 350 коня с тях СТОК - каква Хаябуса, какви 5 лева бееее, че 4АГТЕ има към 2 пъти повече торк при това на по-ниска цена, пасва си точно в колата и единствения проблем му е нататък трансмисията (която при 350 коня така и така е проблем).

"Пичове" neznam ama mi se struva 4e vie samo na izust gi govorite tiq raboti i otgovarqte na na6ite postove samo za da se zaqjdane. o6te v 1-vite si postove izqvih mnenie 4e nqma smisal celiq tozi swap, i ne mislq 4e e nujen na tazi kola. Ostanalata informaciq za butalata za konete za torque-to sam q slojil prosto informativno a ne da obejdavam nqkomu 4e AE86 nqma hubav dvigatel i 4e i trqbva dvigatel ot motor 4e da stane kola. Neznam dali gledate vyob6te grafikite koito vasko vi pokazva za Hayabusa motora, dali o4ila vi trqbvat dali trqbva da si zoomvate malko kartinkite, no Dvigatela na Suzuki e sys Max Power: 175 PS (128.7 Kw) @ 9,800 rpm Max Torque: 138 Nm @ 7,000 rpm . Dokato va6ata liubima AE86-ca idva sys maximum power output of 127 PS (95 kW) and 103 ft·lbf (140 N·m). Ta na napravenoto ot jamie iskazvane: "Королата ще е по-добра с нейния двигател - понеже си има 20 Нютона отгоре" moga da go popitam: Ti kade vijda6 20 nutona razlika...2 nutona moje no 20? ili sledva6toto mu iskazvane: "че 4АГТЕ има към 2 пъти повече торк "
kado go vidq toq 2 pyti po golqm torque da ne bi AE86 da idva sys 280 nutona vyv nqkoi ot svoite limmited editions???
V stremeja si da dokajete 4e tozi sqap e bezmislen ispolzvane danni bez pokritie, molq vi kolegi ne sme tuk da pokajem koi pove4e "bitki" moje da spe4eli i da dokaje 4e e na negovata nito pyk da dokazvame koi moje da polzva po dobre google.com neka sme obektivni kam dannite a ne da si gi iskrivqvame v na6a polza. :thumbsup: V kraina smetka o6te vednyj da obob6tq 4e hayabusa swap na AE86 nqma smisal, nqma da vlizam v detaili za6to vie sami si znaete, no ne mikazvaite 4e e nevyzmojen poneje ne e taka.

Публикувано на: 04 Окт 2006 22:46
от Japanese_fever
V35GTR написа:Jap - niama znachenie men....stiga si se peniavil smile.gif
4ekaj da si iztriq pqnata![oblizva se] tongue.gif

Публикувано на: 04 Окт 2006 22:50
от El Camino

Публикувано на: 04 Окт 2006 23:17
от agent dust
V35GTR написа:...
ми аз умишлено не споменавам дали мотора е NA или с принудително. и в двата варианта има двигатели с въпросните характеристики - много широк максимален въртящ момент, постигнат още в ниските обороти и запазен във високи. има дори СТОК такива двигатели. WRC-то е просто пример.

двигател от мотор на кола - има. че то и реактивен има. всичко е възможно.

El Camino, тва не беше ли от German Hill Climb?