Страница 2 от 2

Публикувано на: 21 Яну 2012 11:51
от mirott
Кики, ти гледа ли я на живо?

Публикувано на: 21 Яну 2012 13:22
от LEXUS
Kiki написа:Малко пребоядисвана! smile.gif Разбери защо! wink.gif
Около огледалата ли си се загледал?

Публикувано на: 21 Яну 2012 14:06
от moloko
Ейййй големи експерти тука бе . От една снимка и видяха че е пребоядисвана... А мотора чухте ли как работи на снимката????

Публикувано на: 21 Яну 2012 14:22
от LEXUS
moloko написа:Ейййй големи експерти тука бе . От една снимка и видяха че е пребоядисвана... А мотора чухте ли как работи на снимката????
Ейй,голям сърдитко си ти бе.То човек да не си каже мнението или да попита нещо.Ще кажеш,че не пишеш във форум.

Публикувано на: 21 Яну 2012 18:19
от cicomanco
Не личи да е пребоядисвана. Отпред на маската има малки цъкънки от камъчета. Предполагам че е оригиналната боя. Направи ми впечатление че малко трудно включва на скоростите и съединителя отлепя доста ниско. Вероятно има някаква центровка или обезвъздушаване на хидравличния съединител, но няма да се учудя ако е за смяна. Колко може да струва? По-тромава е от ярисчето, но това е разбираемо предвид турбото при новия модел. Имаше 2 биалетки от пред на стабилизиращата щанга които явно са за смяна, но като цяло ми хареса и капарирах.
Имейлът ми е:
cicomanco@yahoo.com
photovirage.com
Благодаря на всички за отзивчивостта!
Смятам да сложа веднага газ. Бихте ли препоръчали читав сервиз в София?

Публикувано на: 21 Яну 2012 18:40
от Kiki
moloko написа:Ейййй големи експерти тука бе . От една снимка и видяха че е пребоядисвана... А мотора чухте ли как работи на снимката????
А ти да си виждал този модел Корола точно такъв син цвят, освен тази?

Публикувано на: 21 Яну 2012 18:48
от LEXUS
LEXUS написа:
Kiki написа:Малко пребоядисвана! smile.gif Разбери защо! wink.gif
Около огледалата ли си се загледал?
Объркал съм се за огледалата. rolleyes.gif

Публикувано на: 21 Яну 2012 19:11
от cicomanco
Боята е последното което ме притеснява.
По скоро съединителя що за цифра е и лесно ли се сменя?

Публикувано на: 21 Яну 2012 20:25
от Japanese_fever
Aбе, ако е удряна или обръщана и този цвят никога не е предлаган от Tойота, аз бих се притеснявал малко, но това се разбира като направиш няколко кръгчета с нея.

Виж колко са луфтовете м/у капаците и калниците.
Ако са малки е добре, ако са големи, значи са намествани.
Една кола колкото по-малки фуги има м/у панелите, толкова е по-качествено сглобена.
Разбира се Королата е нисък клас и при нея това не се гледа, но само ти казвам. То си личи, ако са намествани капаци и брони лсе удар.

Провери дали има следи от вода или мухъл в купето и багажника!
И разбира се я карай и виж как е двигателя до червеното дори!

Публикувано на: 21 Яну 2012 21:19
от rockmetal
На снимката ясно се вижда, че двигателят е 4E-FE, т.е. 1332 куб. см., 86 к.с. G6 е специално изпълнение на Corolla E11 - няма нищо странно. Шестата скорост я слагат и на 1.3, и на 1.6. Рядко се среща и може би заради това буди някакви съмнения или учудване у хората.
Що се отнася до цвета - на мен ми изглежда също неестествено. Оттам нататък ти си преценяваш дали да повярваш на търговеца или не. Виждам, че е с тасове и зимни гуми, но колата си върви и с оригинални лети джанти 14''.

Консумативите са на съвсем приемливи цени. Ако маслото й е за смяна, двигателят събира 2.8 литра.

Разходът по каталог е - 8.8 (градско), 5.9 (извънградско), 6.9 (смесен режим). С нормално каране извън града съм го свалял на около 5.0 литра, а при смесен режим - почти 6.0. На старт 4Е-FE е малко муден, свиква се бързо, но наваксва на по-високи обороти.

Публикувано на: 21 Яну 2012 22:34
от alalexll
rockmetal написа:На снимката ясно се вижда, че двигателят е 4E-FE, т.е. 1332 куб. см., 86 к.с. G6 е специално изпълнение на Corolla E11 - няма нищо странно. Шестата скорост я слагат и на 1.3, и на 1.6. Рядко се среща и може би заради това буди някакви съмнения или учудване у хората.
Що се отнася до цвета - на мен ми изглежда също неестествено. Оттам нататък ти си преценяваш дали да повярваш на търговеца или не. Виждам, че е с тасове и зимни гуми, но колата си върви и с оригинални лети джанти 14''.

Консумативите са на съвсем приемливи цени. Ако маслото й е за смяна, двигателят събира 2.8 литра.

Разходът по каталог е - 8.8 (градско), 5.9 (извънградско), 6.9 (смесен режим). С нормално каране извън града съм го свалял на около 5.0 литра, а при смесен режим - почти 6.0. На старт 4Е-FE е малко муден, свиква се бързо, но наваксва на по-високи обороти.
Аз съм виждал този цвят на такава корола но беше комби ,лично играх на търг за нея ,за съжаление не го спечелих.
http://websunrise.org/manuals/auto/toyota/58.pdf Свали книгата от тук 32 мегабайта е не може да се праща по мейла ,казва че е много голяма.