Страница 2 от 4
Re: TOYOTA Auris 1,6 2012 Unique+ Няколко дразнещи неща!
Публикувано на: 16 Яну 2012 14:55
от SFINKS
Aneff написа:Здравейте, взехме преди 1 седмица Аурис-а от ТМ Ауто.Като първи впечатления съм мн доволен, но има някой мн дразнещи неща:
1.Когато загася колата ,фаровете остават да светят и не се гасят (Само да спомена,че преди това имах Пежо Партнер (ван) и той ги имаше тези екстри,който ще опиша по-долу а TOYOTA-та ги няма или не са включени).
2.Колата има ел.огледала с прибиране, които се прибират с едно копче под волана в ляво.Има ли варянт софтуерен или суич ,прибирането на огледалата да става със заключването на колата.И съответно разпъването има да става с отключването.
3.Когато заключа колата прозорците не се вдигат автоматично!
Ти си намерил с какво да сравняваш Тойота , с някаква френска чикия biggrin.gif biggrin.gif
Като покараш малко Ауриса ще откриеш какви са истинските разлики с Пижо
Публикувано на: 16 Яну 2012 15:44
от Toyko
хора - изказвате се като жена ми всички, зашо това го нямало, онова не било сложено и прочее. А това че има 5 г гаранция , икономичен дизелов двигател и возия явно не е съществено. лично аз съм доволен защото за парите колата предлага най-много и най-добре, обиколих 20 търговци преди да го разбера сам - колата не ми продадоха тм ауто , продаде се сама мога да кажа въпреки цялото оплюване на топ гиър да речем и други такива които се прехласват (уж) по други коли
и ако повече фирми предлагаха нормални цени (на цял автомобил - не на части подчертавам) както е в Щатите тогава може би щеше да е по-трудно
има недостатъци но аз ги виждам на други места , макар сигурно да има и логика за тях - да речем за какво ми е тая греда в багажника и тия рамене които се врат в багажа още не съм разбрал
Публикувано на: 16 Яну 2012 19:46
от nowyaris
Кат реши някой на някое кръстовище да ти направи купето тип "Универсал" ще разбереш.
Публикувано на: 17 Яну 2012 01:27
от friblle
Toyko написа:хора - изказвате се като жена ми всички, зашо това го нямало, онова не било сложено и прочее. А това че има 5 г гаранция , икономичен дизелов двигател и возия явно не е съществено. лично аз съм доволен защото за парите колата предлага най-много и най-добре, обиколих 20 търговци преди да го разбера сам - колата не ми продадоха тм ауто , продаде се сама мога да кажа въпреки цялото оплюване на топ гиър да речем и други такива които се прехласват (уж) по други коли
и ако повече фирми предлагаха нормални цени (на цял автомобил - не на части подчертавам) както е в Щатите тогава може би щеше да е по-трудно
има недостатъци но аз ги виждам на други места , макар сигурно да има и логика за тях - да речем за какво ми е тая греда в багажника и тия рамене които се врат в багажа още не съм разбрал
Надявай се колега никога да не разбираш защо подяволите са ти тези греди в багажника и раменете ...
Може да те дразнят, но там ли са знай, че обикновенно тия греди ти пазят "главата" здрава при ПТП.

Публикувано на: 17 Яну 2012 07:54
от slowtraveler
Гредата укрепва задния мост (като горна разпорка над амортисьорите) и е част от общата конструкция на 'клетката' на купето.... Тя си е нужна....
Но наистина ме учудва, че вече толкова време тойота не са изменили конструкцията на тея идиотски рамене, държащи задния капак, като на жигула... Първия авенсис бе по същия начин и ми вадеше нервите като се наложи да събирам повече багаж...
Освен неудобството при наместване на багажа (и трошене на част от него), тези рамена блокираха голяма част от използваемия обем на багажника...
Чувстваш се малко прекаран - едновременно ти обявяват голям багажник, а в следващия момент се оказва, че са те прекарали с едни 10%, които са там, но не можеш да използваш
laugh.gif
Публикувано на: 17 Яну 2012 09:10
от mitkoa
Едит:Питах как може да е товарна кола с заядлив тон....ама то наистина могло
Ебаси....аурис с право на данъчен кредит... laugh.gif
какви са промените по колата за да ползва данъчен кредит?
Публикувано на: 17 Яну 2012 09:36
от baba_metca
Товарна решетка, разделяща багажното от пътническото отделение.
Публикувано на: 17 Яну 2012 09:51
от scorpion
Философията на марката е в правене на практични, здрави, и предназначени за ежедневието автомобили в зависимост от регионите на продажба: Азия, Европа, САЩ, Австралия.
Специално за Европа моделите не се отличават с някаква чудесна визия, безбройни екстри, мощни двигатели и т.н, както се търси максимална компактност, екологичност, здравина, практичност.
Не съм имал удовлствието да управлявам по-малък клас и модел Тойота от Авенсиса и не мога да коментирам. Лично за Авенсиса имам някои забележки откъм визия, интериор, поведение, подбор и качество на материалите, екстри и пр. но за кола позиционирана в по-горния сегмент НО все пак среден клас е ОК.
Според мен е важно да се проучи модела и екстрите които предлагта, преди да се закупи.
Лично аз можеше да взема преди 2.5 години излезлия Авенсис 3, но прецених, че за по-малко пари или същите за по-нисък клас оборудване от новия мдоел ще получа повече екстри, по икономичен и мощен автомобил и т.н. от стария.
Търся ли вече престиж, визия, качество по интериор, екстериор, мощност и т.н. ще се насоча към други производители: АУДИ, БМВ, МБ но и цената няма да е същата.
Лично мнение !
Публикувано на: 17 Яну 2012 10:10
от Владислав
Ако искам престиж, ще се насоча към Rolls-Royce , Bentley или Ferrari...Както и да е.
Относно сертификатите N1 - не е задължително да са с решетки.По закон това е отношение между общата товароносимост на автомобила и тази за товар (не за пътници).Повечето Audi биха могли да бъдат с този сертификат - А6,А7 или А8 с решетки?!Якооо...
А за избор при покупка на нов автомобил - както някой от Форума беше споменал - това е низ от компромиси.Просто идеална кола няма.
А философията на Toyota е ясна - най-добър продукт за цената си.И обикновено го постигат.
Публикувано на: 17 Яну 2012 11:05
от shoker
За данъчния кредит се маха задния среден колан и колата се регистрира като товарен автомобил с 3+1 места.
Публикувано на: 17 Яну 2012 13:09
от Toyko
за гредата първо - подозирам , че пази при катастрофа и затова не псувам, но страничните бъгове не пазят, а са тъпи
за колата и цената - вече казах, че е баланс между цена и качество и затова я купих, само да дам пример - за тия пари можеше само октавия или елантра да изпилиш, а и двете са по-нисък клас, а именно голфов клас, не знам защо някои ги дават на едно - пробвайте да се возите все едно 4 човека в голф и 4 в пасат ??? и ако някои тръгне да спори, да хване един човек 185 см да го сложи на предната седалка после на задната зад него си все едно и да се повози в тия коли. дългата база си е дълга, мястото за краката си е място. а цената съшата
а за данъчния - ами да може сигурно всички коли така, но ако натовариш хора и те спрат, нали има и глоби ? евнвтуално де, ако не ги захраниш
Публикувано на: 17 Яну 2012 14:18
от Владислав
За данъчния кредит - ако е спазен коефициента на отношението: обща товароносимост към полезен товар (не пътници) всеки автомобил може да ползва сертификат N1.Ако товарният капацитет е недостатъчен, като се демонтира един колан от пасажерския салон, тогава масата на пътника се представя за товар, и колата може да вземе този сертификат като товарен автомобил 3+1.При Toyota това се отнася за RAV 4 и Auris.Verso, Land Cruiser 150/200, Hilux, Hiace по принцип могат да ползват данъчен кредит.Предлагат се и заводски 1+1 Yaris и Aygo, които са също N1.
Публикувано на: 19 Яну 2012 14:09
от scorpion
Владислав написа:Ако искам престиж, ще се насоча към Rolls-Royce , Bentley или Ferrari...Както и да е.Относно сертификатите N1 - не е задължително да са с решетки.По закон това е отношение между общата товароносимост на автомобила и тази за товар (не за пътници).Повечето Audi биха могли да бъдат с този сертификат - А6,А7 или А8 с решетки?!Якооо...
А за избор при покупка на нов автомобил - както някой от Форума беше споменал - това е низ от компромиси.Просто идеална кола няма.
А философията на Toyota е ясна - най-добър продукт за цената си.И обикновено го постигат.
Прав си ! Тези изборените най-вече най-вече
... може и един Вейрон да сложим за цвят и едно Ламборгини biggrin.gif
Публикувано на: 19 Яну 2012 14:17
от Toyko
намекваш че само японската мафия кара Лексус ? biggrin.gif колко скромни хора наистина са тези японци....
Публикувано на: 19 Яну 2012 16:02
от Владислав
Toyko написа:намекваш че само японската мафия кара Лексус ? biggrin.gif колко скромни хора наистина са тези японци....
Не ме разбирай погрешно - Lexus са страхотни автомобили.От Premium класа те са (от) най-добрите.Просто нямат още историята на други марки от конкурентния клас.Пък и ценово са по-различно ориентирани.Най скъпата е "едва" 400 000 евро...