Страница 2 от 2
Публикувано на: 13 Яну 2012 17:20
от cokata
esox hunter написа:Ако някой има да добави още нещо по питането ми ще съм благодарен или колегата е изчерпал всичко...

Аз също съм с този двг като теб и колегата който е пуснал темата
Да си призная незнам какво масло се препоръчва от Тойота за него, ама сипвам същото(Мобил 10-40) като теб и колегата който е пуснал темата и нито имам проблеми с палене и тракане при -15 нито проблем с разхода на масло

До сега не съм пробвал с по-тънко, че ми се струва при по-високи обороти ще доливам

Публикувано на: 13 Яну 2012 17:44
от esox hunter
Japanese_fever написа:С добавките точно в двигателното масло, трябва много да се внимава какво се сипва, защото последствията може да са фатални.
Като цяло не се препоръчват!
Е то по тая логика и бензин не трябва да сипваме, защото му слагат вече какви ли не добавки
Това което съм чел евнтуално да не са с молибден, че тойотите били чувствителни към него, запушвал маслените пътища на двигателя и пр...
Но знам ли това все пак е цяла индустрия (добавките) и ако някой е имал проблем е било или заради неправилно подбрана добавка или менте някакво... Така си мисля, а може и да не съм прав

Публикувано на: 13 Яну 2012 18:09
от cokata
Относно добавките сега мисля да пробвам moto guard че много е хвалят нещо последно време какво мислите за нея? До сега не съм сипвал добавка никога
Публикувано на: 13 Яну 2012 19:48
от jim_beam
колеги,добавките за маслата ги ползват предимно авто-търговците,преди да ви продадат някоя издухана италианска барака.
иначе си има и много читави адитиви,но тяхната цел е съвсем друга-увеличаване на пробега с това масло,надали някой го касае!
във всяко читаво масло си има достатъчно такива,за да изкара поне до 10к,така че карайте си спокойно!
иначе за фирмаджии,които правят много км сигурно се изплаща,ако 80-120к не сменят маслото,само филтъра се сменя на 15-20к.но тази тема не я обичат много тук,затова спирам!
пс> тия истинските адитиви са доста скъпи между другото.

Публикувано на: 13 Яну 2012 19:55
от zi_zi_top
Всяко масло е добре балансирана смес от базово масло и адитиви, които производителите слагат в определени пропорции, така че тази смес да е устойчива и издържлива. Добавянето на други адитиви в повечето случаи води до влошаване на качествата на маслото и неприятни последствия за ДВГ.
Говорил съм с химици, които се занимават с анализ на масла и всички са на мнение, че правилното решение е използването на качествено марково масло, а не на "качествени" добавки към калпаво масло.

Публикувано на: 13 Яну 2012 20:20
от cokata
Благодаря ви, че ме разубедихте!
