Страница 2 от 2
Публикувано на: 07 Яну 2012 18:58
от Vesko
nowyaris написа:Вие двамцата някой приятел ИВАН нямате ли си,а?
Дъщеря ми, ама още е навън biggrin.gif А и опашката за таксита е голяма и си чакам таксито да отида при друг иманник

Публикувано на: 07 Яну 2012 19:25
от slowtraveler
Не става въпрос за качване на тротоар, а за 'диагонално' паркиране, при което предната гума допира бордюра - тогава се трошат тея пластмаси...
Относно Ивановците - сина ми Иван 'заседна' из роженския балкан - утре щели да ги изкарват от там с два джипа laugh.gif Така, че днес няма кой да прави компания за винцето

Публикувано на: 09 Яну 2012 11:02
от Toyko
slowtraveler написа:Зизи, оригиналните са пластмасови и се бяха потрошили в някой бордюр (имаха едни издадени пластмасови ръбчета - аеродинамичен елемент, от където тръгва трошенето).
Новите ги направих от 1мм неръждавейка, захванати на оригиналните места. Един лист 2/1м свърши работа (остана доста ламарина).

красота

е разбира се функция преди всичко
Публикувано на: 09 Яну 2012 21:12
от Japanese_fever
Toyko написа:
красота

е разбира се функция преди всичко
А как ще се сменя маслото после?
Публикувано на: 09 Яну 2012 22:00
от slowtraveler
Jap, чукча писатель, а не читатель....
Виж предната страница...
slowtraveler написа:Относно дупките в подкартерната защита за смяна на масло - според мен са излишни....
На Маздата имам такива дупки в корите. Обаче филтъра е на едно място, пробката - на друго и достъпа през отворите бе доста труден.
Значително по-лесно бе да се отдадат 8 болтчета и да се свали цялата кора - става за 1 минута. Докато в противен случай трябваше да се отдадат 3-4 болтчета на тея капачета, с което ще получиш ограничен достъп.
На Кашкая явно по същата причина нямаше никакви отвори за достъп при смяна на масло. При смяна на масло се сваля предната кора (май сега станаха 7 болтчета) и се получава пълен достъп...
Публикувано на: 09 Яну 2012 22:28
от Japanese_fever
Тая процедура при по-честа смяна ще ми скъса нервите. Но в БГ маслото така или иначе се сменя 2-а пъти в годината.
Публикувано на: 09 Яну 2012 22:41
от slowtraveler
Jap, тази процедура се прави на 90% от новите автомобили.. И никой не мрънка.... Сменям масло между 1 и 3 пъти в годината ( 30-50х.км на година на дадения автомобил) и мога да те уверя, че няма абсолютно нищо сложно или бавно в този начин на достъп до филтър и пробка....
Вярно, че в US се сменя маслото по повод и без повод, но тук нещата са по японски тертип и се сменя по-рядко... Че май става и все по-рядко - служебния фиат има само един тип ТО - смяна на всички филтри и масло през 30х.км, и нищо друго..
Публикувано на: 10 Яну 2012 06:36
от cokata
Japanese_fever написа:Но в БГ маслото така или иначе се сменя 2-а пъти в годината.
Какво искаш да кажеш с това?
Аз го сменям на всеки 2-3 месеца. Просто защото толкова километри въртя. Не че искам да го сменям по-често
Ти по-често ли го сменяш?
Публикувано на: 10 Яну 2012 08:09
от Japanese_fever
И аз на толкова - 3 мес.
Публикувано на: 10 Яну 2012 09:43
от Toyko
мен пък ми хареса много - два пъти ми пада кората по балканите на предната кола, скъсани бяха щипки и окривена.... изобщо за България колкото повече прилича на бронирана военна машина - толкова по-добре, тук сме Африканската част на Европа и трябва да пуснат някой път Париж Дакар да мине през нас за по-трудно
Публикувано на: 17 Яну 2012 17:16
от slowtraveler
Мдааа, май и на маздата трябва да слагам такава подкартерна защита.... Или поне - мрежа...
Вчера сутринта влизам, паля, и отпред се чува някакво трещене, удари, блъсъци вибрации и т.н....
Изгасих веднага двигателя....
Изчаках котката да излезе сама
Днес гледам, че явно в ужаса си е пораздрала малко звукозащитата на преградата laugh.gif
Тази сутрин отивам до колата, сритвам предната гума, и в двигателния отсек се чуват същото трещене, удари....
Публикувано на: 17 Яну 2012 17:59
от zi_zi_top
slowtraveler написа:....
Изчаках котката да излезе сама
Днес гледам, че явно в ужаса си е пораздрала малко звукозащитата на преградата laugh.gif
Тази сутрин отивам до колата, сритвам предната гума, и в двигателния отсек се чуват същото трещене, удари....
Харесала си е Мазда! Гледай да не не се окоти тези дни в ДВГ отсек, че ще имаш проблеми с природозащитниците ако решиш да си караш колата. laugh.gif
Аз знам 2 случая ня съсипани коли от кучета, които искат да докопат такава котка. Едната е Корола Версо и като я видях ми падна ченето - бяха изкъртили бронята и разкъсали подкалниците.

Публикувано на: 17 Яну 2012 18:02
от slowtraveler
zi_zi_top написа:....Гледай да не не се окоти тези дни в ДВГ отсек....
Котката - може... Да се надяваме, че няма да е двигателя laugh.gif
Публикувано на: 17 Яну 2012 23:01
от Toyko
slowtraveler написа:
Изчаках котката да излезе сама

.
а бе колега тая мазда японска ли е ??? че имаше един виц сигурно го помниш каква е разликата между тестовете на руска и на японска кола?
- при руската кола затварят котка вътре в колата и ако не избяга през някоя дупка значи е ок
- в японската затварят котка и колата е ок , ако котката умре от задушаване...
Публикувано на: 18 Яну 2012 07:49
от slowtraveler
Вица си е виц, но когато имаш такива случки не е съвсем весело и се търси вариант
