Страница 2 от 5
Публикувано на: 04 Яну 2012 21:12
от мехаННика
Ами добре,и на мен не ми се спори щото няма смисъл.
Публикувано на: 04 Яну 2012 21:39
от nowyaris
Само да питам-Ако скоростите се сменят на спряла и изгасена кола без нито един от двата крака или какъвто и да било друг крайник изобщо да докосва съединителя , значи всичко със тази скоростна кутия е нормално?Така ли?Първа , втора и т.н. , та чак и задна?Да?
Публикувано на: 05 Яну 2012 07:53
от мехаННика
Е ти обяви всички ск кутии на форума за скрап пък се сети да питаш.От шестте предавки 1-2 ще застанат вероятно зъб срещу зъб,но другите ще влязат без проблем при изгасен двигател.Тъй като нищо не се върти не ти трябва съединител.
Re: труно включват скорости
Публикувано на: 05 Яну 2012 08:20
от Japanese_fever
Ами голегата си е прецакал скоростите. 'Щото съединител се натиска и при вкл. и при изк. от скорост.
Отделно както каза ЛЕКСУС-а преди да вкл. задна или се натиска съединителя 2-а пъти на свободна или се вкарва 2-ра преди задна. Поне на Сивик-а е така и тогава задна влиза от раз.
Ако Королата ти е с хидравличен съедитинител, провери дали имаш достатъчно спирачна течност в казанчето!
Смени си маслото на скоростите!
Научи се как се работи с ръчни скорости, ако ли не, купи си кола с автоматични!
п.п.
Никога повече не сравнявай Опел с Тойота!
Публикувано на: 05 Яну 2012 08:44
от t k d4d
Защо да слагам по-тънки стелки,като съед.ми отделя по-средата.Проверих на два модела като моята ,същата работа.То всъщност незнам как да го обесня но е едно претракване по-скоро от колкото трудно включване,с изключение на задна.И винаги се случва когато бързам да се шмугна на някой паркинг и т. н. изпреварвайки някой.За немски ск. кутии,твърдението не е мое мнение,че са по-добри,мога да кажа само за това което съм карал и пробвал.КАДЕТ И ПАСАТ-4-ка.И по-добри се отнася за самото превключване,а не за здравина,пробег и тем подобни.Просто това претракване е някъде горе,лостчето ли незнам
Публикувано на: 05 Яну 2012 09:01
от t k d4d
Приятелю US някъде да съм споменал,че не използвам съеденител.и течност си имам в казанчето и маслото ми е хубаво- овче пълномасленно.А пък това който го е измислил да помпя два пъти преди да включа задна да му го натикам в задницата. ИМА МОМЕНТИ КОГАТО ПО-МАЛКО ОТ СЕКУНДА СПАСЯВА ЧОВЕШКИ ЖИВОТИ.
Публикувано на: 05 Яну 2012 09:20
от мехаННика
Когато 1 сек те дели от смъртта системно,то не си купуваш корола Д4Д,ама както и да е.Ако при рязко превключване чуваш едно кратко крр-т,кутията е за отваряне.
Публикувано на: 05 Яну 2012 17:09
от t k d4d
ще пробвам за кръткането, ама кво да правя като къщата ми е на автомагистрала,и за да вляза или изляза след около 10-15 минути чакане има един промеждутък от дистанция когато трябва да се изтреляш.Ако изкаш вярвай 99% от това заяждане се случва точно,тогава като бързам.Иначе 99% включва като не бързам.А СЕГА ЛЕЛЕ МАЛЕ ЩО Е ТУЙ НЕЩО
Публикувано на: 05 Яну 2012 21:13
от mafiota
според мен проблема ти е в съединителя, опитай как включва с повече обороти , и повече преплъзване.
Публикувано на: 05 Яну 2012 22:58
от jim_beam
колега,не мога да издържа да не ти отговоря.
не се учудвай на тези скорости,моята тойота както и хиляди други с 2.2 д4д мотора и 6-ск. има абсолютно същите симптоми.и това от 0км до сега,вече над 100к.за да не се блъскаш и хабиш излишни нерви,ще ти кажа какво опитах аз>
1.смяна на маслото с най-доброто,което съществува,от 40 евро литъра,по-тънко от стандартното,пълна синтетика-никакъв ефект!
2.колега от германия пробва чрез регулиране височината на педала/съединителя и точката на отделяне-има частичен ефект.линка съм го дал някъде тук със снимки как се прави,в частност при рав4,предполагам и при другите модели с хидравл. съединител е така.
въпреки всичко човека не останал напълно доволен и вкарва колата в бокса
3.отваряне на кутията и оглед-установява се засилено неравномерно износване на някои джажи,за съжаление не съм компетентен да ги конкретизирам.тази кутия била от 2 модула- от 1 до 4 скорост е едно,и 5-6 отделно.проблема е в 1-4.след подмяна на маса неща включването се оправя.
да поясня,че става въпрос за масов проблем и то при нови коли!
сега доколко е опасно не знам,факт е че е много неприятно особено ако си слязъл от кола с добро включване.аз просто се настроих по тях и задържам малко по-дълго съединителя,за да няма усилие,това е.
100к изкара досега без проблеми,сигурно ще кара дълго още така.иначе има доста случаи с изскочил шпленд на 5-та скорост и прецакване на цялата кутия.предполагам вследствие постоянните прехърквания,ако не се задържа съединителя.при мен проблемите са само 1-2 и евентуално 3-та.
също съм карал дизелови vw с перфектно мазно включване,говоря за комфорта,не за надеждност и др.и опел кадет модел 80-85 имаше изрядни скорости,преди 15-20г. така,че това полско дърво го намирам за абсолютен скандал.

някой ще каже купи си тойота автомат тогава,е как да стане,те едни ръчни не могат да направят като хората...
надявам се да съм ти бил полезен,не си губи времето с проби,или си карай така или я разкарай тая барака и друг път тествай преди да си купиш кола!
пс> аз тествах преди да я купя и ми направи впечатление,но от тойота ме убедиха,че с времето ще се ошлайфа,което за жалост не се получи.както и дадения от тях разход,но това да го оставим настрана!

Публикувано на: 06 Яну 2012 09:28
от t k d4d
mafiota написа:според мен проблема ти е в съединителя, опитай как включва с повече обороти , и повече преплъзване.
на ниски и високи обороти,няма никакво значение. а как с преплъзване,какво искаш да кажеш
Публикувано на: 06 Яну 2012 09:37
от t k d4d
и те скоростите си включват преднити,само дето тракат -горе лоста,като който се е возил на влак знае,как прави-тадът,тадът,тадът,тадът-мага да изпея същата мелодия с ск. лост
Публикувано на: 06 Яну 2012 09:50
от t k d4d
джим струва ми се,че това е пандемия,хиляди коли за подмяна на разни работи и то като новозакупени,ЛОШО СЕДЛАРОВ,ЛОШО.Е той затова хюндай,вече дръпна нагоре
Публикувано на: 06 Яну 2012 18:33
от saho
И аз съм по-доволен от немските скоростни кутии. С една японска тояга в какъв филм се вкарах... колата беше сузи бООлено. Няма бройка без проблем в скоростите, може и златен скункс да получат инженерите...
Публикувано на: 06 Яну 2012 19:41
от LEXUS
t k d4d написа:.А пък това който го е измислил да помпя два пъти преди да включа задна да му го натикам в задницата. ИМА МОМЕНТИ КОГАТО ПО-МАЛКО ОТ СЕКУНДА СПАСЯВА ЧОВЕШКИ ЖИВОТИ.
Никой не го измисли така,бе колега.Просто повечето коли нямат синхронизатор на задна.Затова се налага да натиснеш втори път ПО НЯКОЙ ПЪТ.Не е казано,че е правило.
Отделно секунда спасява човешки живот на задна ли. Аз доколкото чета от 1-0вото ти мнение ти се оплакваш от задна ,а не от 1-ва,2-ра. Къде се изтрелваш на задна по тия паркинги, или на прелез на влакове на задна ли тръгваш.Какви са тия животозастрашаващи тръгвания на задна.